Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-25
Gdańsk: Dostawy oleju napędowego grzewczego dla jednostek organizacyjnych Morskiego Oddziału Straży Granicznej w sezonie opałowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 127734 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Oddział Straży Granicznej , ul. Oliwska 35/125, 80-917 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 524 20 90, faks 058 524 27 00 lub 524 27 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosg.sg.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy oleju napędowego grzewczego dla jednostek organizacyjnych Morskiego Oddziału Straży Granicznej w sezonie opałowym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju napędowego grzewczego lekkiego w łącznej ilości 130 000 litrów dla jednostek organizacyjnych Morskiego Oddziału Straży Granicznej zlokalizowanych w: - Gdańsku-Westerplatte ul. mjr Sucharskiego 1, w ilości 33 000 l; - Krynicy Morskiej ul. Wojska Polskiego 1, w ilości 45 000 l; - Ustce ul. Uroczysko 4, w ilości 28 000 l; - Łebie ul. Jachtowa 6, w ilości 24 000 l. Zamawiana łączna ilość oleju może ulec zmianie (zmniejszenie). Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od: - ilości posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych; - warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym 2011/2012. Wymagania jakościowe: Olej opałowy musi spełniać normy: PN-C-96024;2001 PN-ISO 8754 PN-ISO 3675 PN 83/C-04117 PN-EN ISO 12185 Parametry: a) wartość opałowa nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg b) minimalna temperatura zapłonu 56 ° C c) zawartość siarki max. 0,20 % (m/m) d) temperatura płynięcia max. - 20 ° C e) gęstość w temp. 15 ° C max. 860 kg/m3 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki oraz do każdej dostawy świadectwo jakości na dostarczony olej opałowy. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej oleju napędowego grzewczego. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu pisemnym lub Fax-em przez Zamawiającego, przeciętnie jeden raz w miesiącu w okresie grzewczym, w okresie letnim w/g potrzeb. Olej napędowy grzewczy należy dostarczyć w terminie 3 dni od daty zgłoszenia w ilości określonej przez Zamawiającego. Jednorazowa dostawa przeciętnie po 5 000 l do poszczególnych jednostek organizacyjnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę treści złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 4 pkt. 4.1. ppkt. 1) i pkt. 4.2. ppkt. 2) Specyfikacji. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny sprzedaży oleju napędowego grzewczego może nastąpić wyłącznie w przypadku zmiany ceny jednostkowej brutto oleju napędowego grzewczego przez producenta bądź zmiany obciążeń publicznoprawnych (obowiązujących podatków). Zmiana ceny sprzedaży brutto w przypadku zmiany ceny jednostkowej brutto oleju opałowego przez producenta nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej. Zmiana postanowień umowy w przypadku wystąpienia zmiany obowiązujących stawek podatków wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej. W przypadku zmiany cen jednostkowych brutto producenta lub zmiany obowiązujących stawek podatków odpowiednio zmianie ulegnie wartość umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morski.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Oddział Straży Granicznej ul. Oliwska 35, 80-917 Gdańsk, pok. 125.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 09:00, miejsce: Morski Oddział Straży Granicznej, 80-917 Gdańsk 17, ul. Oliwska 35, kancelaria - II piętro, pok. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa środków do dezynfekcji
- DOSTAWY PRODUKTÓW MLECZARSKICH I TŁUSZCZY ROŚLINNYCH DO SMAROWANIA PIECZYWA
- Dostawa przetworników na bazie siatek Bragga
- Dostawa siana i słomy do Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego w latach 2024-2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa komputerów przenośnych - laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem dla jednostek oświatowych Gminy Miasta Gdańska
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w sezonie grzewczym 2024/2025 oleju opałowego (napędowego grzewczego) do kotłowni w budynkach szkół Gminy Masłów na okres 12 miesięcy"
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz budynku gminnego w Krempachach
- Dostawa oleju napędowego DIESEL oraz oleju opałowego do siedziby zamawiającego.
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.