eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Kobierzyce: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach
Numer ogłoszenia: 127558 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94442 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Centrum Kultury i Sportu, ul. Ludowa 7, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111200, faks 071 3111852.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach artykułów biurowych, papierniczych, piśmienniczych, plastycznych, papieru, druków biurowych i art. Higienicznych, których szczegółowy wykaz przedstawiono w załączniku nr 1a Formularza Ofertowego. Dostawy będą realizowane do jednostek Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach. Zamawiający wymaga złożenia oferty na wszystkie wymienione w Załączniku nr 1a do Formularza Ofertowego przedmioty. Niedopuszczalne jest składanie ofert na wybrane pozycje. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1a zostaną odrzucone jako niezgodne ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia W załączniku nr 1 do SIWZ Zamawiający podał maksymalne ilości poszczególnych asortymentów, które w ciągu trwania umowy mogą ulec zmniejszeniu. Dopuszcza się możliwość przesunięcia wskazanych ilości przedmiotów pomiędzy poszczególnymi asortymentami, zgodnie z potrzebami Zamawiającego, w ramach wartości brutto zawartej umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego i wartościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa zgłaszania roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. Zamówienia będą składane telefonicznie i potwierdzane fax-em lub pocztą elektroniczną za potwierdzeniem odbioru w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego. W zamówieniach Zamawiający poda rodzaj, ilość zamawianych produktów, miejsce dostawy oraz wymagany termin dostawy wynoszący nie więcej niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Płatności będą dokonywane fakturami częściowymi odrębnymi dla każdego miejsca dostawy. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokument (np. W-Z) zawierający miejsce dostawy i potwierdzenie odbioru towaru dokonane przez pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie, iż odpłatność będzie regulowana za dostawy pobrane tj. za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw poszczególnych asortymentów. Płatności odbywać się będą przelewem na konto dostawcy. Należności z tytułu zrealizowania dostawy każdorazowo będą regulowane wg cen jednostkowych podanych w ofercie. Ceny oferty podane w załączniku nr 1a do Formularza Ofertowego muszą uwzględniać dostarczenie przedmiotu zamówienia do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach i jego jednostek wymienionych w pkt 3.2 SIWZ. Nie dopuszcza się możliwości waloryzacji cen w trakcie trwania umowy. Wymagane jest aby artykuły plastyczne posiadały atesty PZH oraz spełniały polskie normy. Wszystkie oferowane materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą ściśle odpowiadać cechom i parametrom określonym przez Zamawiającego oraz będą dopuszczone do obrotu, oryginalne, fabrycznie nowe, dobrej jakości (artykuły I klasy i I gatunku) i wolne od wad. Ponadto, będą posiadać oryginalne opakowanie producenta opatrzone w etykiety umożliwiające identyfikację danego produktu (co do ilości, rodzaju) bez konieczności naruszenia opakowania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego dostarczonego produktu certyfikaty zgodności z Polską Normą lub z normami europejskimi Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku zaproponowania artykułu równoważnego w stosunku do przedmiotu zamawianego, zobowiązuje się Oferenta do wyraźnego zaznaczenia kolorem zielonym pozycji zamienianej w tabeli załącznika nr 1 oraz podania pełnej nazwy, symbolu oraz parametrów artykułu równoważnego na dołączonej kartce w ofercie. W przypadku wątpliwości w kwestii równoważności proponowanych substytutów Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania oferenta do przedstawienia artykułu oraz dokonania oceny przedmiotu, co do uznania za równoważny. Oferta proponująca artykuł nie będący przedmiotem równoważnym zostanie odrzucona przez zamawiającego na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę artykułów zamiennych, innych niż wskazanych w ofercie Wykonawcy, z wyjątkiem produktów wycofanych z obrotu niedostępnych na rynku. W takich przypadkach Wykonawca dostarczy produkty o parametrach nie gorszych niż produktów wskazanych w ofercie, za ceny jednostkowe podane w ofercie dla przedmiotów wycofanych z obrotu i niedostępnych na rynku. Zamawiający zastrzega, iż nie odbierze artykułów nie odpowiadających warunkom (w tym jakości) opisanym w SIWZ. Dostawy, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego będą realizowane staraniem i na koszt Wykonawcy. W przypadku złożenia reklamacji przez Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do odbioru od Zamawiającego wadliwego towaru będącego przedmiotem reklamacji w celu jego wymiany na towar wolny od wad lub zgodny z zamówieniem. W przeciwnym wypadku Zamawiający dokona zwrotu towaru na koszt Wykonawcy. Wykonawca dokona wymiany produktu na wolny od wad lub zgodny z zamówieniem w terminie do 3 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji pisemnie na wskazany przez Wykonawcę nr fax-u lub przesłaną w formie skanu dokumentu na wskazany w ofercie przez Wykonawcę adres poczty elektronicznej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, papierniczych, papieru, druków biurowych i art. higienicznych do Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Kobierzycach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. GRIM Marcin Ilski, ul.Lotnicza 15d/15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98311,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 113196,75

  • Oferta z najniższą ceną: 113196,75 / Oferta z najwyższą ceną: 113196,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.