eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Wrocław: Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR.
Numer ogłoszenia: 127470 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 105220 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : - Aparatu Rtg do zdjęć ze stołem z pływającym blatem i zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów - Przedmiot zamówienia obejmuje montaż obydwu aparatów z uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi oraz przeprowadzeniem testów akceptacyjnych zgodnie z załączonymi wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 1,2,3 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 33.11.10.00 1.2. Wykonawcy wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności po dwustronnym podpisaniu protokołu odbioru. 1.3. Wykonawcy udzielą minimalnie 18 miesięcznej gwarancji na zaoferowany sprzęt. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia i gwarancji zostały opisane odpowiednio w zał. 1,2,3 do niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy- zał. Nr 5 . 1.4. Wykonawca wykona jeden bezpłatny przegląd konserwacyjny obydwu aparatów oraz jednego przeglądu systemu pośredniego ucyfrowienia radiografii przed upływem okresu gwarancji Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu awarii aparatów od momentu zgłoszenia telefonicznie lub faksem: 1.4.1 do 2 dni roboczych ( bez części zamiennych) 1.4.2 do 3 dni roboczych ( z częściami zamiennymi) 1.5. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje w języku polskim obsługi aparatów RTG i systemu pośredniego ucyfrowienia radiografii. 1.6. Wykonawca przeszkoli pracowników w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia ( min 8 godzin), 1.7. Wykonawcy dołączą do oferty: 1.7.1. Dokument(y) wydane przez uprawniony podmiot potwierdzający(e), że wyrób medyczny wprowadzony do obrotu i używania spełnia określone dla niego wymagania zasadnicze określone przepisami prawa m.inn. ustawy z 20.04.2004 o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. (w tym: Deklaracja zgodności, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowana, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej). Wykonawca może zamiast wymienionych zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 1.7.2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 880000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SIEMENS SP. Z O.O., żUPNICZA 11, 03-821 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 914835
  • Oferta z najniższą ceną: 914835 / oferta z najwyższą ceną: 914835
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.