eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-22

Wrocław: Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR
Numer ogłoszenia: 105220 - 2007; data zamieszczenia: 22.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Onkologii, pl. Hirszfelda 12, 53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3689584, fax 071 3689584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu Rtg ogólnodiagnostycznego z zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów. znak sprawy ZP/PN/29/07/LZR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa : - Aparatu Rtg do zdjęć ze stołem z pływającym blatem i zawieszeniem sufitowym lampy oraz Aparatu Rtg mobilnego przyłóżkowego wraz z ucyfrowieniem pośrednim obydwu aparatów - Przedmiot zamówienia obejmuje montaż obydwu aparatów z uruchomieniem, przeszkoleniem pracowników w zakresie ich obsługi oraz przeprowadzeniem testów akceptacyjnych zgodnie z załączonymi wymaganiami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 1,2,3 do niniejszej SIWZ Kod CPV: 33.11.10.00 1.2. Wykonawcy wyrażą zgodę na 30 dniowy termin płatności po dwustronnym podpisaniu protokołu odbioru. 1.3. Wykonawcy udzielą minimalnie 18 miesięcznej gwarancji na zaoferowany sprzęt. Gwarancja będzie liczona od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia i gwarancji zostały opisane odpowiednio w zał. 1,2,3 do niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy- zał. Nr 5 . 1.4. Wykonawca wykona jeden bezpłatny przegląd konserwacyjny obydwu aparatów oraz jednego przeglądu systemu pośredniego ucyfrowienia radiografii przed upływem okresu gwarancji Czas reakcji serwisu po zgłoszeniu awarii aparatów od momentu zgłoszenia telefonicznie lub faksem: 1.4.1 do 2 dni roboczych ( bez części zamiennych) 1.4.2 do 3 dni roboczych ( z częściami zamiennymi) 1.5. Wykonawca dostarczy wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje w języku polskim obsługi aparatów RTG i systemu pośredniego ucyfrowienia radiografii. 1.6. Wykonawca przeszkoli pracowników w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia ( min 8 godzin), 1.7. Wykonawcy dołączą do oferty: 1.7.1. Dokument(y) wydane przez uprawniony podmiot potwierdzający(e), że wyrób medyczny wprowadzony do obrotu i używania spełnia określone dla niego wymagania zasadnicze określone przepisami prawa m.inn. ustawy z 20.04.2004 o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. (w tym: Deklaracja zgodności, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowana, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej). Wykonawca może zamiast wymienionych zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 1.7.2. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.10.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: CAłKOWITA WARTOść WADIUM -20 000 ZłOTYCH.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnią warunki szczegółowe 5. warunek opisany w pkt.2. Zamawiający uzna za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy aparatu analogowego oraz ucyfrowienie analogowego aparatu RTG odpowiadającej przedmiotowi niniejszego postępowania odpowiednio o wartości co najmniej 500 000 zł brutto. Należy podać wartość, przedmiot, datę wykonania zamówienia oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 6. warunek opisany w pkt. 3. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejsza jak 500 000 zł 7.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( np. jako konsorcjum, spółka cywilna ). w tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie ustawy PZP oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz.605), w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.3. wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (zgodnie z warunkami postawionymi w punkcie 5.5. niniejszego SIWZ) załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawa(y) zostały wykonane należycie, 1.4. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (zgodnie z warunkiem postawionym w punkcie 5.6. niniejszego SIWZ) . 1.5. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. .1.1, 1.2 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego odpowiednio, że: 2.2.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 2.3. Dokumenty, o których mowa w punkcie. 2.2.1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument, o którym mowa w punkcie 2.2.2.powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.5. Ponadto oferta musi zawierać: 2.5.1. Formularz oferty - wypełniony i podpisany przez wykonawcę załącznik nr 4 do SIWZ, 2.5.2. Wymagania techniczne - wypełnione i podpisane przez wykonawcę załączniki nr 1, 2,3 do SIWZ, 2.5.3. Dokument(y) wydane przez uprawniony podmiot potwierdzający(e), że wyrób medyczny wprowadzony do obrotu i używania spełnia określone dla niego wymagania zasadnicze określone przepisami prawa m.inn. ustawy z 20.04.2004 o wyrobach medycznych Dz. U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm. (w tym: Deklaracja zgodności, certyfikat wydany przez jednostkę notyfikowana, jeżeli dla danego wyrobu medycznego istnieje obowiązek dokonania oceny zgodności przy współudziale jednostki notyfikowanej). Wykonawca może zamiast wymienionych zaświadczeń złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 2.5.4. Zaakceptowany projekt umowy (załącznik Nr 6 ) 2.5.5. uchwały wspólników zgodnej z art. 230 Kodeksu spółek handlowych. Wykonawcy prowadzący działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością (Sp. z o.o.) w przypadku, gdy cena oferty przekracza dwukrotną wartość kapitału zakładowego spółki, na potwierdzenie odpowiedniego umocowania do złożenia oferty, winni dołączyć oświadczenie wraz z kopią stosownej uchwały wspólników w przedmiotowym zakresie, chyba że upoważnienie do złożenia oferty w opisanej sytuacji wynika z umowy spółki i w takim wypadku należy załączyć umowę tejże spółki. 2.5.6. Odpowiednie katalogi, foldery lub materiały źródłowe producenta z czytelnym oznaczeniem odniesień zaoferowanych parametrów i wyposażenia 2.6. Wymienione powyżej dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 2.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów w przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości Zamawiającego co do jej prawdziwości. 2.8. Wymienione powyżej dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. jakość /parametry techniczne/ - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Po złożeniu pisemnego wniosku - art. 42 ust. 2 pzp 2. gotówka w kasie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym w wysokości 30 zł + koszty przesyłki dco pl. hirszfelda 12, bud h pok.312 wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2007 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO, PRZYCHODNIA ONKOLOGICZNA, BUDYNEK \H\ III PIĘTRO, POK. NR 312, PL. HIRSZFELDA 12 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.