Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-19
Kolbuszowa: Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej ul Łąkowa 36-100 Kolbuszowa
Numer ogłoszenia: 12716 - 2015; data zamieszczenia: 19.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodno-Kanalizacyjny , ul. Józefa Piłsudskiego 111A, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2275 227, 2271 999, faks 0-17 2275 227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwk. kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 z Oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej ul Łąkowa 36-100 Kolbuszowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wywóz i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05 i uwodnieniu 70-75 % z Oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej ul Łąkowa 36-100 Kolbuszowa w ilości około 2400 Mg/rok zgodnie z zachowaniem wymogów określonych obowiązującymi przepisami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.36.00 - Usługi usuwania osadów 90.51.37.00 - Usługi transportu osadów 90.51.38.00 - Usługi obróbki osadów 90.51.39.00 - Usługi likwidacji osadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożony przez wykonawcę dokument zezwalający na prowadzenie działalności w zakresie transportu, odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub dokument równoważny potwierdzający że wykonawca posiada zezwolenie w zakresie transportu lub unieszkodliwiania odpadów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnianie przedmiotowego warunku zamawiający uzna , iż wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące usługę polegającą na transporcie i zagospodarowaniu przedmiotu adekwatnego do niniejszego zamówienia w ilości minimum 2000 Mg /rok .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-program odzysku lub unieszkodliwiania komunalnych osadów ściekowych z uwzględnieniem okresu zimowego z dokładnym opisem sposobu zagospodarowania oraz ze wskazaniem miejsca stosowania osadu. -wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku rolniczego wykorzystania osadów w związku z wymaganiami Ustawy o odpadach należy przedłożyć -akt własności lub inny dokument potwierdzający prawo władania nieruchomością na której mają być stosowane komunalne osady ściekowe ( zgodnie z postanowieniem art. 96 ust 2 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r Dz.U.z 2013 r, poz 21 oraz zapisami art.3 pkt 44 ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r Dz.U. z 2013 roku poz.1332 -wypisy wyrysy z ewidencji gruntów na których mają być stosowane przedmiotowe osady wraz z zaznaczeniem numerów działek i ich powierzchni na których osady te mają być stosowane. Grunty muszą znajdować się w województwie podkarpackim z wyjątkiem sytuacji opisanej w art. 20 ust 5 Ustawy o odpadach . -wykonane w imieniu Zamawiającego badania gruntów na których będą stosowane osady ściekowe wykonane przez akredytowane laboratorium . -oświadczenie Wykonawcy że grunty na których mają być stosowane osady nie są objęte zakazami w myśl art. 963 ust. 12 Ustawy o odpadach i spełniają wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2010r w sprawie komunalnych osadów ściekowych Dz. U. z 2010 r. nr 137 poz. 924 i nie zastaną udostępnione do uprawy roślin innych niż wskazane w ofercie przed upływem okresu w którym wyłączone jest ponowne stosowanie osadu . Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem . ( jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. zwk.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodno-Kanalizacyjny w Kolbuszowej ul Piłsudskiego 111 A 36-100 Kolbuszowa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 13:00, miejsce: sekretariat Zakładu Wodno-Kanalizacyjnego w Kolbuszowej ul Piłsudskiego 111 A 36-100 Kolbuszowa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa produktów medycznych sterylizacyjnych w 5 Pakietach
- Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kolbuszowej emulsją asfaltową i grysami bazaltowymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Kolbuszowa oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2024-2027
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.