eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Usługa kompleksowego ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >SuPeKom< Sp. z o.o

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-02

Sulechów: Usługa kompleksowego ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >SuPeKom< Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 127060 - 2013; data zamieszczenia: 02.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100252 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >SuPeKom< Sp. z o.o.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >SuPeKom< Sp. z o.o. Zakres usługi obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej oraz posiadanego i użytkowanego mienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 6: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający wymagany zakres i warunki ubezpieczenia, Załącznik nr 7: Klauzule fakultatywne ubezpieczenia, Załącznik nr 8: Wykaz budynków i budowli, Załącznik nr 9: Wykaz maszyn, urządzeń oraz wyposażenia, Załącznik nr 10: Wykaz sprzętu, Załącznik nr 11: Szkodowość. 2. Zamawiający zastrzega, że podany w niniejszej specyfikacji wykaz mienie może ulec zmianom. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od 01.04.2013 roku mienia wg stanu na dzień ogłoszenia niniejszego postępowania, a także nowo zakupionego, wg stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doubezpieczenia mienia lub podwyższenia sumy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej lub użytkowania mienia objętych ochroną ubezpieczeniową. Wówczas w odniesieniu do aktualnie posiadanych przez Zamawiającego polis Wykonawca wystawi dodatkowe umowy, w których sumy ubezpieczenia odpowiadać będą różnicy między sumami ubezpieczenia z tych polis, a faktyczną wartością mienia posiadanego przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.65.00 - Usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z wykonywanym zawodem 66.51.51.00 - Usługi ubezpieczenia od ognia 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group, ul. Noakowskiego 22, 00-668 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50770,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 46030,00

  • Oferta z najniższą ceną: 46030,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55988,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.