eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › DOSTAWA FARB, LAKIERÓW ORAZ KLEJÓW NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-26

Giżycko: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW ORAZ KLEJÓW NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU.
Numer ogłoszenia: 126707 - 2015; data zamieszczenia: 26.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102845 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4352, ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 46 02, faks 87 429 46 41.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA FARB, LAKIERÓW ORAZ KLEJÓW NA RZECZ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ NR 4352 W GIŻYCKU..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: zakup farb, lakierów i klejów w ilościach i asortymencie wymienionym w formularzu cenowym. 2. UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: 2.1. Dostarczone przez Wykonawcę materiały będą w gatunku I (nowe) zapakowane w oryginalne opakowanie producenta 2.2. Proponowane materiały w danej pozycji mają być tego samego producenta o identycznych parametrach w całej zamawianej ilości 2.3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne produktom opisanym za pomocą numeru katalogowego w formularzu ofertowym, 2.4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia jest użyte słowo lub równoważny Zamawiający rozumie przez to że oferowany produkt posiada równą taką samą) lub wyższą wartość użytkową czyli cechuje się taką sprawnością w użytkowaniu, zwłaszcza pod względem wydajności, trwałości, skuteczności użycia zgodnie z przeznaczeniem, a także posiada takie same lub wyższe cechy jakościowo - użytkowe właściwe produktowi wskazanemu, oraz posiada takie same lub wyższe parametry techniczno - użytkowe, 2.5. Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta. Data produkcji (lub ważności) na opakowaniu musi być nadrukowana fabrycznie. Materiały, których data produkcji lub ważności będzie oznakowana w inny sposób (np. metkownicą , nalepką), a także materiały z etykietami zastępczymi nie będą przyjmowane do magazynu JW. 4352. 2.6. Produkty zawierające substancje niebezpieczne w rozumieniu Ustawy o substancjach i preparatach niebezpiecznych z dnia 25.02.2011 r. (Dz. U. Nr 63 poz. 322 z późniejszymi zmianami) muszą posiadać Kartę charakterystyki preparatu chemicznego, Kartę charakterystyki preparatu niebezpiecznego lub Kartę charakterystyki niebezpiecznej substancji chemicznej 2.7. Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały powinny być dostarczone na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym .Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 2.8. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet i paczek, (należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika). 2.9. Towar dostarczany przez firmę spedycyjną (przewoźnika) lub bezpośrednio od producenta musi być opisany na opakowaniu co zawiera z podaniem numeru umowy. Przed rozładowaniem towaru przewoźnik musi przedstawić dokumenty wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku niespełnienia powyższych wymogów Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru do magazynu JW. 4352. 2.10. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości danej pozycji asortymentowej do magazynu JW. 4352 zgodnie ze złożoną ofertą. 2.11. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Kwota faktury nie może przekraczać kwoty zamówienia. 2.12. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów JW. 4352 od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie (wg wykazu Odbiorców adresatów) na min. 48 godz. przed dostawą towaru. 2.13. Terminy realizacji poszczególnych dostaw będą każdorazowo ustalane między Wykonawcą a Zamawiającym, przy czym dostawa nie może przekraczać 7 dni liczonych od dnia zgłoszenia pisemnego fax, e-mail zamówienia przez Zamawiającego lub osobę upoważnioną. 2.14. Dostawy będą realizowane sukcesywnie ze wskazaniem miejsca dostarczenia towaru - magazynu. Realizacja dostawy nastąpi po wcześniejszym zamówieniu towaru przez przedstawiciela JW. 4352. drogą faksową bądź mailową. 2.15. Dostarczony towar w danej pozycji powinien być tego samego producenta, odpowiadać wszelkim normom jakościowym i posiadać wymagane parametry techniczne, 2.16. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne. W przypadku wystąpienia w załączniku nr 2 do SIWZ (zestawienie cenowe przedmiotu zamówienia) nazw towarowych, znaków firmowych, nazw producentów, wyrobów, materiałów lub artykułów, należy uznać, że Zamawiający wskazuje typ, rodzaj, klasę a także jakość gatunkową; zastosowane przez wykonawcę wyroby, materiały i artykuły, winny posiadać właściwości, cechy, parametry oraz zastosowane do ich wyrobu technologie, nie gorsze niż te, które występują pod nazwą własną i wskazują na producenta; muszą być gatunkowo porównywalne czyli równoważne. 2.17. Miejsce dostaw Magazyn czołgowo-samochodowy JW. 4352 w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20; Magazyn Służba Uzbrojenia i Elektroniki JW 4352 11-600 Węgorzewo. ul. Bema 7; Sekcja Obsługi Infrastruktury w Węgorzewie 11-600 Węgorzewo, ul. Gen. Józefa Bema 16; Sekcja Obsługi Infrastruktury w Gołdapi 19-500 Gołdap, ul. Wolności 8; Sekcja Obsługi Infrastruktury w Bemowie Piskim 8 Bemowo Piskie, ul. Kętrzyńskiego 1; Sekcja Obsługi Infrastruktury w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Wojska Polskiego 21; Sekcja Obsługi Infrastruktury w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Moniuszki; Sekcja Zabezpieczenia Szkolenia 12-250 Orzysz, ul. Wojska Polskiego 33; Magazyn Sekcji wychowawczej JW. 4352 w Giżycku 11-500 Giżycko , ul. Moniuszki 7; Magazyn Służby Inżynieryjno-Saperskiej ul . Bema 7, 11-600 Węgorzewo 2.18. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114 poz. 740 z późn. zm.) w zakresie działania Wewnętrznych Służb Dyżurnych oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zm.), przyjętych w jednostce wojskowej w czasie wykonywania dostawy u Zamawiającego. 2.19. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33 z 2012r.).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.91.00.00 - Kleje 44.81.00.00 - Farby 44.83.20.00 - Rozpuszczalniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU Polifarb Sp. z o.o., ul. Chorzowska 44, GLIWICE, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 281721,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 252441,02

  • Oferta z najniższą ceną: 252441,02 / Oferta z najwyższą ceną: 286629,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.