eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycjiBudowa świetlicy wiejskiej w Marszewie wraz z remizą OSP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Postomino: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa świetlicy wiejskiej w Marszewie wraz z remizą OSP
Numer ogłoszenia: 12668 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 480798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji: Budowa świetlicy wiejskiej w Marszewie wraz z remizą OSP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji gminnej: Budowa świetlicy wiejskiej w Marszewie wraz z remizą OSP. 2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje wykonanie obiektu w technologii tradycyjnej murowanej, jednokondygnacyjny o różnych wysokościach składający się z dwóch budynków tj. garażu na wóz strażacki oraz budynku zasadniczego z zapleczem socjalnym oraz świetlicą wiejską o następujących wskaźnikach technicznych: 4) powierzchnia zabudowy - 201,64 m2, 5) powierzchnia użytkowa - 162,18 m2, 6) kubatura - 887,6 m3. Obiekt wyposażony będzie w instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, wentylacyjną, elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, centralnego ogrzewania ze źródłem ciepła z własnej kotłowni na paliwo stałe. Projekt zagospodarowania terenu zawiera również elementy małej architektury w tym osłonę śmietnikową z cegły klinkierowej, syrenę alarmową na słupie oświetleniowym, podjazd dla niepełnosprawnych wraz z drogą dojazdową z kostki betonowej na pow. 264,4 m2 oraz drogi z płyt wielootworowych ażurowych na pow. 54,0 m2. Ścieki odprowadzane będą do bezodpływowego zbiornika o pojemności 6,7 m3. 3. Przewidywana wartość inwestycji- wynosi 500 379,61 zł, słownie: pięćset tysięcy trzysta siedemdziesiąt dziewięć złotych 61/100 netto. 4. Przewidywany termin realizacji inwestycji: od dnia podpisania umowy do 31 lipca 2013 r. 5. Zakres w/w inwestycji opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która udostępniona jest na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl, 6. Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z pisemną informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia; wizyty każdorazowo mają być potwierdzone przez Wykonawcę w rejestrze wizyt inspektora nadzoru prowadzonym przez pracownika Referatu Planowania Przestrzennego i Inwestycji Urzędu Gminy Postomino, 2) Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3) Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4) Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6) Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7) Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8) Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9) Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10) Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zadania zleconego zadania, 11) Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12) Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13) Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 7. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). 8. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi. 9. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Zarząd Inwestycji w Słupsku Spółka z o.o., ul. Banacha 15, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15011,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7995,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7995,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.