eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Organizacja szkolenia pracownik usług hotelarsko - gastronomicznych z nauką języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone nr CAZ.4231.102.2012.RI.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-08

Kętrzyn: Organizacja szkolenia pracownik usług hotelarsko - gastronomicznych z nauką języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone nr CAZ.4231.102.2012.RI.
Numer ogłoszenia: 126199 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108551 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Limanowskiego 1, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7525540, faks 089 6701771.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja szkolenia pracownik usług hotelarsko - gastronomicznych z nauką języka angielskiego dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie. Postępowanie oznaczone nr CAZ.4231.102.2012.RI..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kurs przeznaczony jest dla osób: - zarejestrowanych jako osoby bezrobotne w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kętrzynie - posiadających minimum wykształcenie podstawowe - dobry stan zdrowia potwierdzony badaniami lekarskimi i badaniem sanitarno-epidemiologicznym 2. Obejmuje grupę 10 osób. 3. Program kursu , dokumentacja szkolenia oraz wzór zaświadczenia potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji musi odpowiadać wymogom określonym w rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216). 4. Szkolenie musi obejmować zakres wiadomości teoretycznych i praktycznych. Liczba godzin szkolenia: 320 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia. Program kursu musi zawierać wiadomości z zakresu: -obsługa kasy fiskalnej - 12 godzin - bhp i minimum sanitarne - 18 godzin -barista -10 godzin -organizacja przyjęć okolicznościowych z florystyką okolicznościową -50 godzin -język angielski - poziom podstawowy ( nacisk na słownictwo tematycznie związane z kierunkiem szkolenia) - 40 godzin -recepcjonista - 40 godzin w tym 10 godzin zajęć teoretycznych -kelner - barman - 150 godzin, w tym 30 godzin zajęć teoretycznych zawierających wiadomości z zakresu: 1/ przygotowanie poprzedzające obsługę 2/obsługiwanie w sali konsumenckiej 3/serwowanie potraw, napojów bezalkoholowych i alkoholowych 4/obsługa gości hotelowych 5/przygotowanie bufetu 6/obsługa konsumenta przy bufecie 7/serwowanie i przygotowanie napojów bezalkoholowych i alkoholowych Zajęcia praktyczne dotyczące modułów: kelner/barman i recepcjonista muszą odbywać się w restauracjach, hotelach itp. zakładach gastronomicznych i muszą stanowić minimum 150 godzin programu szkolenia. Do odbywania zajęć praktycznych trzeba wskazać co najmniej 3 zakłady gastronomiczne. Grupa szkoleniowa odbywająca zajęcia praktyczne w zakładzie gastronomicznym może liczyć maksymalnie do 4 osób. W przypadku podziału szkolenia na grupy do odbywania zajęć praktycznych, każda grupa szkoleniowa musi posiadać instruktora. Wymagana jest stała obecność instruktora na zajęciach. W programie szkolenia muszą być wykorzystane modułowe programy szkolenia zawodowego do zawodów: bufetowy - barman ( kod zawodu:512301) , kelner ( kod zawodu: 512302), recepcjonista ( 422201) dostępne pod adresem: www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 5.Szkolenie musi odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa szkolenia liczy 60 minut i obejmuje: minimum 45 minut zajęć edukacyjnych + przerwa. Dzienna liczba godzin zegarowych szkolenia nie może przekraczać 8 godzin. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty i nie powinny zaczynać się przed godziną 8.00 i kończyć się później niż po godzinie 21.00. Zajęcia dotyczące nauki języka angielskiego mogą odbywać się maksymalnie 3 razy w tygodniu, w dniach nienastępujących po sobie tzn. co drugi dzień. Dzienna liczba zajęć z języka angielskiego nie może przekraczać 3 godzin zegarowych. Termin wykonania zamówienia: II/III kwartał 2012. 6. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu materiały szkoleniowe oraz konieczny sprzęt szkoleniowy na czas trwania szkolenia: -każdy uczestnik musi otrzymać na własność materiały niezbędne do robienia notatek (np. teczka, zeszyt lub notatnik, długopis) oraz skrypt lub podręcznik związany z tematem szkolenia ; - każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność do nauki języka angielskiego podręcznik i ćwiczenia; -każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać na własność odzież roboczą do odbywania zajęć praktycznych w postaci białej bluzki lub koszuli; -wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w naczynia jednorazowego użytku, kawę, herbatę , cukier, napoje zimne; -w przypadku zajęć praktycznych przy kasie fiskalnej na jednego uczestnika szkolenia musi przypadać jedno stanowisko pracy. Dopuszcza się możliwość podziału uczestników na grupy. 7. Materiały szkoleniowe, które otrzymają uczestnicy na własność muszą być oznaczone logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL. 8. Wykonawca zapewni uczestnikom kursu w trakcie trwania szkolenia warunki pracy zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Warunki dla zajęć teoretycznych: pomieszczenie dostosowane do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażone w co najmniej: - stoliki w ilości dostosowanej do liczby osób uczestniczących w szkoleniu, - 10 miejsc siedzących; - tablica lub flipchart; - dostęp do zaplecza sanitarnego (toalety, umywalki). Warunki dla zajęć praktycznych: pomieszczenie dostosowane do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, wyposażone w co najmniej: - dostęp do zaplecza sanitarnego (toalety, umywalki)- spełniające Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 26 kwietnia 2004 r. w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze. . 9. Miejsce realizacji szkolenia: Kętrzyn. Dopuszcza się możliwość innego miejsca przeprowadzenia szkolenia niż miasto Kętrzyn, wyłącznie w przypadku odbywania zajęć praktycznych. Miejsce odbywania zajęć praktycznych może się znajdować w odległości nie większej niż 40 km od siedziby zamawiającego. W takim przypadku koszty dowozu uczestników szkolenia z miejscowości Kętrzyn do miejsca odbywania szkolenia ponosi w całości jednostka szkoleniowa. Powyższe koszty należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia w pozycji: inne koszty bezpośrednie. 10. Wykonawca pokryje koszty przejazdu na szkolenie uczestników kursu, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. Koszt dojazdu na szkolenie musi być dokumentowany przez kursanta i nie może przekroczyć wysokości ceny biletu transportu publicznego na danej trasie lub biletu miesięcznego, jeżeli bardziej racjonalne jest wykupienie biletu okresowego. Do dokumentów powinien być załączony co najmniej jeden bilet dla każdego uczestnika szkolenia ponoszącego wydatki związane z dojazdem na szkolenie lub inny dokument poświadczający wysokość opłaty na danym odcinku trasy. 11. W ramach kursu Wykonawca jest zobowiązany do: -przedstawienia Zamawiającemu szczegółowego harmonogramu zajęć - sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia - prowadzenia nadzoru wewnętrznego służącego podnoszeniu jakości prowadzonego szkolenia; - prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą: imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia ; dziennik zajęć musi być oznaczony logotypami zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach PO KL - wydania uczestnikom szkolenia następujących zaświadczeń: 1/ zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 03.02.2006 r. sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31 poz. 216). 2/ zaświadczenia/certyfikatu poświadczający uczestnictwo w szkoleniu w ramach projektu AKTYWNI, które musi zawierać oznaczenie udziału funduszu tj. logo POKL w zestawieniu z logo Unii Europejskiej oraz pełną nazwę projektu, z którego finansowane jest szkolenie, Szkolenie organizowane w ramach projektu AKTYWNI Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VI -Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie organizowane w ramach projektu AKTYWNI Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 Priorytet VI -Rynek Pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TECHPAL Spółka z o.o., ul. Barcza 16, 10-685 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11297,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11297,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21660,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.