eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Poznań: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 126089 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145202 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go i II-go Oddziału ZUS w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie tematu: Organizacja pracy własnej i usprawnianie procesu obsługi klientów dla pracowników Sali Obsługi Klienta. Szkolenie dla minimum 95 osób, maksymalnie 105 osób. Część II Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie tematu: Budowanie relacji w zespole i sposoby zwiększania jego efektywności dla kadry kierowniczej. Szkolenie dla minimum 65 osób, maksymalnie 70 osób. Część III Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie następujących tematów: 1. Praca w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji dla pracowników Sali Obsługi Klienta. 2. Rozwój umiejętności osobistych/inteligencja emocjonalna w pracy z klientem dla pracowników Sali Obsługi Klienta. 3. Uwarunkowania dobrej obsługi klientów - umiejętne łączenie trzech perspektyw - klienta, firmy i pracownika oraz zasady zachowania i przebieg rozmowy z klientem dla pracowników Sali Obsługi Klienta. Szkolenie dla minimum 60 osób, maksymalnie 75 osób. Część IV Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie następujących tematów: 1. Inteligencja emocjonalna w pracy (umiejętność wykorzystania i kontroli emocji własnych oraz radzenia sobie z emocjami innych ludzi) dla kadry kierowniczej. 2. Zarządzanie sobą oraz pracownikami w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji dla kadry kierowniczej. 3. Budowanie relacji w zespole i sposoby zwiększania jego efektywności dla kadry kierowniczej. Szkolenie dla minimum 36 osób, maksymalnie 45 osób..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie tematu: Organizacja pracy własnej i usprawnianie procesu obsługi klientów dla pracowników Sali Obsługi Klienta. Szkolenie dla minimum 95 osób, maksymalnie 105 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 23.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSULTING Firma Doradczo-Szkoleniowa Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30A/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9856,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9856,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie tematu: Budowanie relacji w zespole i sposoby zwiększania jego efektywności dla kadry kierowniczej. Szkolenie dla minimum 65 osób, maksymalnie 70 osób.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 21.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Konsultantów Europejskich, ul. Stanisława Wyspiańskiego 41, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23633,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23633,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część III Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie następujących tematów: 1. Praca w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji dla pracowników Sali Obsługi Klienta. 2. Rozwój umiejętności osobistych/inteligencja emocjonalna w pracy z klientem dla pracowników Sali Obsługi Klienta. 3. Uwarunkowania dobrej obsługi klientów - umiejętne łączenie trzech perspektyw - klienta, firmy i pracownika oraz zasady

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 22.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONSULTING Firma Doradczo-Szkoleniowa Julita Orłowska-Szczepańska, ul. Piłsudskiego 30A/206, 89-620 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20028,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34600,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część IV Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników I-go O/ZUS w Poznaniu w zakresie następujących tematów: 1. Inteligencja emocjonalna w pracy (umiejętność wykorzystania i kontroli emocji własnych oraz radzenia sobie z emocjami innych ludzi) dla kadry kierowniczej. 2. Zarządzanie sobą oraz pracownikami w sytuacjach trudnych i wymagających zwiększonej mobilizacji dla kadry kierowniczej. 3. Budowanie relacji w zespole i sposoby zwiększania jego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROSPERA Consulting Renata Kaczyńska-Maciejowska, ul. Dragana 20d/38, 80-809 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26215,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 23900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.