eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobromierz › Organizacja kolonii letnich dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Dobromierz: Organizacja kolonii letnich dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 roku.
Numer ogłoszenia: 125915 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74195 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobromierz, Plac Wolności 24, 58-170 Dobromierz, woj. dolnośląskie, tel. 074 8586217, faks 074 8586460.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja kolonii letnich dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu wypoczynku letniego nad morzem, w formie kolonijnej dla 100 dzieci i młodzieży z terenu Gminy Dobromierz w okresie wakacji 2010 r. 2. Miejsce kolonii: Polska nad morzem w miejscowościach z bezpośrednim dostępem do morza, w obiekcie położonym w odległości nie przekraczającej 800 m od morza. 3. Wielkość zamówienia: 100 osób w jednym 10 - dniowym turnusie. Pobyt uczestników w ośrodku wypoczynkowym obejmie pełne 10 dni, w tym 9 noclegów ( dojazd do ośrodka wypoczynkowego i powrót nie jest wliczany w okres trwania turnusu kolonijnego ). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczestników kolonii, przy czym prognozowaną liczbę poda Wykonawcy w terminie 14 dni przed rozpoczęciem turnusu, natomiast rozliczenie nastąpi na podstawie faktycznej liczby dzieci uczestniczącej w kolonii letniej. Wartością zamówienia będzie iloczyn liczby dzieci faktycznie uczestniczących w wypoczynku i podanej przez Wykonawcę całkowitej ceny jednego skierowania kolonijnego brutto. 4. Uczestnicy: dzieci i młodzież w wieku 7-16 lat. 5. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja ). Pierwszy posiłek - obiadokolacja, ostatni posiłek - obiad. Podczas pobytu na kolonii uczestnicy wypoczynku muszą mieć stały dostęp do napojów. 6. Zakwaterowanie: - maksymalna liczba osób w pokoju - 6, - nie dopuszcza się używania łóżek piętrowych, tzw. dostawek jak również zakwaterowania dzieci w namiotach i domkach campingowych, - pokoje muszą być wyposażone w szafy, szafki, półki, wieszaki i inne sprzęty umożliwiające rozpakowanie bagażu przez każde dziecko oraz stół i krzesła w liczbie odpowiadającej liczbie zakwaterowanych, - pokoje i łazienki muszą być czyste i estetyczne, ciepła woda dostępna 24 godz./ dobę, - urządzenia sanitarne muszą znajdować się w budynku, w którym zakwaterowane będą dzieci, - obiekt kolonijny powinien być ogrodzony. Na terenie obiektu winna znajdować się stołówka i świetlica. 6. Program - w czasie każdego turnusu będzie realizowany: - program profilaktyczny w zakresie relacji interpersonalnych, kształtowania umiejętności w rozwiązywaniu problemów i emocji w ilości 10 godzin dla każdej grupy, prowadzony przez psychologa, - pogram w zakresie sportu, rekreacji i kultury ( zawody sportowe, gry, konkursy ), prowadzony przez osobę o kwalifikacjach właściwych do realizacji programu kolonii np. odpowiednio instruktora rekreacji ruchowej/ gier zespołowych. 7. Inne wymagania: Wykonawca zamówienia musi: - dowieźć dzieci autokarem wyposażonym w klimatyzację na miejsce kolonii i z powrotem z miejscowości, która jest siedzibą Zamawiającego, pod opieką pedagogiczną wychowawców, - zapewnić suchy prowiant i napoje podczas powrotu dzieci z kolonii do domu, - nie pobierać żadnych opłat od uczestników kolonii, - zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnikom na czas przejazdu i pobytu dzieci na kolonii, - zapewnić bezpłatną opiekę medyczną, lekarsko - pielęgniarską uczestnikom kolonii, - zapewnić bezpłatny dostęp uczestników kolonii do obiektów sportowych i kąpielisk, - zorganizować podczas trwania turnusu co najmniej jedną atrakcyjną całodzienną wycieczkę autokarową, - zapewnić bezpłatny wstęp do zwiedzanych w czasie wycieczek obiektów oraz autokar w przypadku konieczności dowozu dzieci, - zapewnić organizację kolonii oraz kadrę pedagogiczną zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r., w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania - z uwzględnieniem zmian wynikających z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 grudnia 2009 r. Dz. U. Nr 218 poz. 1696 (Dz. U. z 1997 r., Nr 12 poz. 67 ze zmianami), - zapewnić warunki bezpieczeństwa, a w szczególności podczas kąpieli i wędrówek górskich zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz. U z 1997 r. Nr 57, poz. 358). 8. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zapewni bezpłatny pobyt ( noclegi, wyżywienie, ubezpieczenie, dostęp do wszystkich mediów oraz uczestnictwo w realizacji programu kolonii ) oraz dojazd i powrót wraz z grupą kolonijną, 1 osobie wskazanej przez Zamawiającego, będącej obserwatorem wypoczynku. Obserwator wypoczynku będzie: - reprezentował interesy Zamawiającego, - czuwał nad prawidłową realizacją umowy, - dokumentował pobyt uczestników kolonii i przekazywał relacje Zamawiającemu. 9. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez uczestników kolonii. Obowiązek posiadania ubezpieczenia OC..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PANORAMA S.C. J. Ziółkowski S Ziółkowska, ul. Rybacka 189, 82-104 Kąty Rybackie, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 655,00

  • Oferta z najniższą ceną: 650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 898,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.