eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sypniewo › Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały i Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Sypniewo: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały i Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać
Numer ogłoszenia: 125690 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Sypniewo , ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie, tel. 029 7177783, faks 029 7177816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sypniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały i Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały i Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać 2.Podział na części: Część I: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały. Zakres robót: 1.Roboty Pomiarowe - pozycja obejmuje wznowienie pasa drogowego, wytyczenie projektowanej jezdni poboczy oraz inwentaryzację geodezyjno powykonawczą. Przedmiar: 1160,00m. 2.Podbudowa żwirowa o grubości warstwy 20cm. z zagęszczeniem mechanicznym. Przedmiar: 1160m x 4,50 m x 0,2 m = 1044 m3 * 1,8 = 1879,20t. 3.3-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu kruszyw sortowanych i emulsji asfaltowej szerokość warstwy 4,00 m. Przedmiar: 1160,00*4,00m = 4640,00m2. 4.Plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonane mechanicznie przy grubości 10cm kruszywem naturalnym z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Przedmiar: 1160m * 0,50m * 2,0 = 1160m2. 5.Znaki drogowe wraz z mocowaniem i słupkami - 6szt. Część II: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać. Zakres robót: 1.Podbudowa żwirowa o grubości warstwy 15cm. z zagęszczeniem mechanicznym. Przedmiar: 800m x 4,50 m x 0,05 m = 180 m3 * 1,8 = 324t 2.3-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu kruszyw sortowanych i emulsji asfaltowej szerokość warstwy 3,50 m. Przedmiar: 800*3,50m = 2800m2. 3.Usunięcie humusu oraz plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonane mechanicznie przy grubości 10 cm. kruszywem naturalnym z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Przedmiar: 800m * 1m * 2,0 = 1600m2 Przedmiot zamówienia należy wykonać: 1)zgodnie z przedmiarami robót, stanowiącym załącznik do SIWZ, 2)zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami, 3)z należytą starannością, 4)terminowo. Roboty, o których mowa wyżej należy wykonać z materiałów Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji drogi o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, w celu wykonania zamówienia osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi - min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 1)Zamawiający przewiduje również następujące możliwości dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto określonego w § 6 ust. 1, 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a)gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie, c)zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez Zamawiającego. 3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: ad pkt.1) - stawka i kwota podatku VAT ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Jeżeli zmiana ta powodować będzie zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; ad pkt.2) lit. a) - o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego, lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. 4.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sypniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Sypniewie ul. Ostrołęcka 27 06-216 Sypniewo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Sypniewie ul. Ostrołęcka 27 06-216 Sypniewo sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 150, 14/1, 14/2 w obrębie wsi Jarzyły, Glinki Rafały..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1.Roboty Pomiarowe - pozycja obejmuje wznowienie pasa drogowego, wytyczenie projektowanej jezdni poboczy oraz inwentaryzację geodezyjno powykonawczą. Przedmiar: 1160,00m. 2.Podbudowa żwirowa o grubości warstwy 20cm. z zagęszczeniem mechanicznym. Przedmiar: 1160m x 4,50 m x 0,2 m = 1044 m3 * 1,8 = 1879,20t. 3.3-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu kruszyw sortowanych i emulsji asfaltowej szerokość warstwy 4,00 m. Przedmiar: 1160,00*4,00m = 4640,00m2. 4.Plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonane mechanicznie przy grubości 10cm kruszywem naturalnym z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Przedmiar: 1160m * 0,50m * 2,0 = 1160m2. 5.Znaki drogowe wraz z mocowaniem i słupkami - 6szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej transportu rolnego Nr 103 w obrębie wsi Rzechowo Gać..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1.Podbudowa żwirowa o grubości warstwy 15cm. z zagęszczeniem mechanicznym. Przedmiar: 800m x 4,50 m x 0,05 m = 180 m3 * 1,8 = 324t 2.3-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni przy użyciu kruszyw sortowanych i emulsji asfaltowej szerokość warstwy 3,50 m. Przedmiar: 800*3,50m = 2800m2. 3.Usunięcie humusu oraz plantowanie i uzupełnienie poboczy wykonane mechanicznie przy grubości 10 cm. kruszywem naturalnym z wyprofilowaniem i zagęszczeniem. Przedmiar: 800m * 1m * 2,0 = 1600m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.