eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha Beskidzka › Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Sucha Beskidzka: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 125533 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90073 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 33 874 22 43, faks 33 874 22 43.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie działań w ramach realizacji projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie działań związanych z realizacją kontraktów socjalnych dla 17 osób bezrobotnych, korzystających z pomocy społecznej, w wieku aktywności zawodowej w ramach realizacji projektu: Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.Działania mają na celu zaktywizowanie społeczne i zawodowe osób biorących udział w projekcie, wzrost umiejętności i kompetencji, wzmocnienie poczucia wartości i we własne możliwości, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego, podwyższenie aspiracji osobistych i zawodowych, wzrost samooceny, rozwijanie umiejętności kompetencji społecznych, zwiększenie motywacji do poszukiwania pracy, uzyskanie kwalifikacji zawodowych. Zamówienie jest podzielone na 8 bloków (części): BLOK 1 - warsztat kompetencji społecznych (30 godzin), BLOK 2 - terapia psychologiczna, rodzinna lub psychospołeczna (20 godzin), BLOK 3 - usługi wsparcia i aktywizacji rodzin - asystent rodzinny (100 godzin), BLOK 4 - doradztwo zawodowe (30 godzin), BLOK 5 - poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów (30 godzin), BLOK 6 - kurs zawodowy - obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej (5 osób), BLOK 7 - kurs zawodowy - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej (8 osób), BLOK 8 - kurs zawodowy - technolog robót wykończeniowych w budownictwie - płytkarz (4 osoby). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) realizacji usług będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacja zawartej umowy, b) prowadzenia listy obecności oraz natychmiastowego informowania Zamawiającego imiennie o nieobecności na zajęciach osób przez niego skierowanych, nie zgłoszeniu się tych osób na szkoleniu lub też rezygnacji z uczestnictwa w kursie w trakcie jego trwania - pod rygorem odmowy przez Zamawiającego zapłaty za szkolenie tych osób, c) prowadzenia dokumentacji szkoleń, porad i terapii. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przebiegu i realizacji szkolenia, d) przechowywania dokumentacji związanej z realizacją zamówienia zgodnie z wymogami ustawowymi w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacja zamówienia, e) przygotowania treści materiałów szkoleniowych, f) poinformowania uczestników zajęć, iż są one organizowane w ramach projektu Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, g) dostarczenia Zamawiającemu w oryginałach list, o których mowa w lit. b, h) przeprowadzenia ankiety n/t szkolenia przed i po jego zakończeniu; zakres ankiety zostanie uzgodniony z Zamawiającym; i) niezwłocznego wydania osobom, które ukończyły szkolenia certyfikatu, zaświadczenia zawierającego logo Europejskiego Funduszu Społecznego i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, j) udostępnienia Zamawiającemu informacji na temat realizacji projektu w każdym czasie i na każde żądanie Zamawiającego oraz pozostawania w stałym kontakcie z Koordynatorem Projektu osobiście lub telefonicznie oraz na każde żądanie Zamawiającego, k) umieszczenia logo Europejskiego Funduszu Społecznego na materiałach promocyjnych, informacyjnych, szkoleniowych i edukacyjnych dotyczących realizowanego projektu, a także w pomieszczeniach, gdzie będą prowadzone szkolenia, l) tematyka działań podjętych podczas warsztatów i indywidualnych porad powinna być realizowana zgodnie z zasadą równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL, m)zapewnienia kadry posiadającej odpowiednie kwalifikacja zawodowe, zdolnej do zrealizowania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne 85.31.00.00 - Usługi pracy społecznej 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt/program Czas na aktywność. Program aktywizacji społecznej i zawodowej w Gminie Sucha Beskidzka współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Warsztaty kompetencji społecznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3250,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3250,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10307,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Terapia psychologiczna , rodzinna lub psychospołeczna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1347,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1347,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6335,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie usług wsparcia i aktywizacji rodzin - asystent - Rodzinny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Kursowego i Ustawicznego, ul. Bronowicka 73, 30-091 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13590,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Doradztwo zawodowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/1, 37-500 Jarosław, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3232,80

  • Oferta z najniższą ceną: 3232,80 / Oferta z najwyższą ceną: 10307,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Poradnictwo z prawnikiem w zakresie porad prawnych w rozwiązywaniu problemów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Piotr Lampa, ul. Wielopole 9, 31-072 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4410,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5240,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Obsługa wózka widłowego wraz z wymianą butli gazowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suchej B., ul. Rynek 16, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5875,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9350,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Doskonalenia Zawodowego w Katowicach Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Suchej B., ul. Rynek 16, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8320,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8320,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie (płytkarz)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński Oddział I, ul. Bukowa 11/3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7680,00

  • Oferta z najniższą ceną: 7680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13580,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.