eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Świadczenie usług serwisowych1) rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine 2) systemu radiologicznego RIS Orion

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Toruń: Świadczenie usług serwisowych:
1) rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine
2) systemu radiologicznego RIS Orion

Numer ogłoszenia: 125356 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług serwisowych:
1) rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine
2) systemu radiologicznego RIS Orion.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie Nr 1 - świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine
1.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności do: 1) Przeprowadzania przeglądów aparatu zgodnie z wymaganiami producenta, w skład którego wchodzą:
- dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów ( w tym wymiana Talesa, Adsorbera i głowicy Cold Head), - sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego,
- kontrola występowania usterek zewnętrznych,
- sprawdzanie zużycia części,
- oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
- smarowanie ruchomych części mechanicznych,
- sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
- konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego,
- porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
- sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
- sprawdzanie jakości obrazu,
- sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury,
- przeprowadzanie czynności korygujących- ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych,
- prowadzenia dokumentacji przeglądów. 2. Serwis techniczny zobowiązany jest do przeprowadzania środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia.
3. Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine będą odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu aparatu do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym aparatu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
4. Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
5. Wszystkie czynności serwisowe, o których mowa wyżej muszą być wykonywane przez jednostkę serwisową, która posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 8 przeglądów w okresie obowiązywania umowy

II. Świadczenie usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine.
1) W zakres usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym wchodzą:
- sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (temperatura wejścia/wyjścia, set point),
- sprawdzanie historii alarmów ,
- sprawdzanie ilości i ciśnienia oleju ,
- sprawdzanie ciśnienia i temperatury ssania,
- sprawdzanie ciśnienia i temperatury tłoczenia,
- sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem skraplacza,
- sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem parownika,
- sprawdzanie różnicy temperatur po stronie wody lodowej pomiędzy wejściem a wyjściem chłodnicy,
- sprawdzanie spadku ciśnienia w parowniku,
- sprawdzanie połączeń elektrycznych - prawidłowości zasilania elektrycznego urządzenia oraz poprawności zadziałania wewnętrznych zabezpieczeń agregatu, - sprawdzanie stanu i działania presostatu wysokociśnieniowego,
- sprawdzanie stanu zabrudzenia powierzchni wymiennika i w razie potrzeby czyszczenie,
- sprawdzanie szczelności wewnętrznej agregatu,
- sprawdzanie stanu dławic i poprawności mocowania pompy obiegowej,
- sprawdzanie poprawności działania wentylatorów skraplacza,
- sprawdzanie poprawności zamocowania agregatu do podłoża,
- sprawdzanie stanu izolacji termicznej urządzenia,
- wykonywanie testu zespołu chłodniczego,
- sprawdzanie szczelności instalacji wodnej na połączeniach,
- sprawdzanie ciśnienia instalacji wodnej - ewentualne uzupełnienie medium,
- sprawdzanie czystości filtrów wody - każdorazowe czyszczenie,
- odpowietrzanie instalacji,
- kontrola zespołu PRK (panelu rozdzielczo-kontrolnego) instalacji wody lodowej i wody miejskiej,
- czyszczenie wymiennika ciepła i filtra w klimakonwektorze wentylatorowym 42N 60 prod. Carrier (pom. techniczne)
- sprawdzanie ciśnienia instalacji freonowej pomiędzy agregatem chłodniczym a skraplaczem na dachu - ewentualne uzupełnienie freonu,
- sprawdzanie i czyszczenie skraplacza,
- sprawdzanie i czyszczenie filtra powietrza,
- sprawdzanie i czyszczenie tacy ociekowej skroplin,
- sprawdzanie drożności odpływu skroplin,
- sprawdzanie ciśnień pracy urządzenia i ewentualne uzupełnienie freonu,
- sprawdzanie i konserwacja styków elektrycznych,
- sprawdzanie stanu izolacji rurociągów (ewentualne poprawienie)
- sprawdzanie zamocowania urządzenia oraz instalacji chłodniczej i elektrycznej,
- wykonywanie dezynfekcji wymienników.
2) Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym muszą być odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
3) Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
4) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 4 przeglądów w okresie obowiązywania umowy.

Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion
1. Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion obejmuje: - 1 licencję serwerową oraz 20 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Św.Józefa 53/59
- 9 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności:
1) udostępniania poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
a) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie Oprogramowania Aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe będzie prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
- wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) jeden dzień roboczy,
- wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili przyjęcia zgłoszenia,
- w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca będzie mógł wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły,
b) w pozostałych przypadkach:
- wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosić będzie do 3 dni roboczych;
- wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wynosić będzie do 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia,
c) w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym,
d) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej lub faksem na podany przez Wykonawcę adres e-mail i numer fax.
- w dni robocze do godziny 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte danego dnia roboczego,
- w dni robocze po godzinie 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte następnego dnia roboczego,
- w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowane będzie jak przyjęte o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego,
e) wysłanie zgłoszenia nastąpi po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem,
2) dostosowania systemu do obowiązujących norm prawnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne), w ramach funkcjonalności obecnie obsługiwanych przez system RIS Orion u Zamawiającego,
3) wykonania dwóch bezpłatnych przeglądów systemu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym uwzględniających bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego,
4) udostępnienia bieżącej aktualizacji wersji aplikacji oraz aktualizacji bazy danych, 5) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, związanych z funkcjonowaniem systemu RIS Orion,
6) umożliwienia pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
7) bezpośrednich konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych,
8) wsparcia zdalnego dla administratora w dni robocze od 9.00 do 17.00, 9) bezpłatnego zainstalowania i wdrożenia poprawek aplikacji wynikających ze zgłoszeń błędów w ramach usług serwisowych - w przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu - dojazd bezpłatny,
10) bezpłatnego usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine - dotyczy Zadania Nr 1;
      b/ oświadczenie, że Wykonawca posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion - dotyczy Zadania Nr 2.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 usług o wartości minimalnej dla poszczególnych zadań:
      - dla zadania nr 1 usług serwisowych rezonansu magnetycznego o wartości - 100.000,00 zł
      - dla zadania nr 2 usług serwisowych systemu radiologicznego o wartości - 24.000,00 zł
      brutto każda usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 2 dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
      Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi załączyć w ofercie:
      a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:
      Zadanie Nr 1 - 62.000,00 zł,
      Zadanie Nr 2 - 15.000,00 zł,
      wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;
b/ oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ceny ryczałtowe podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy a jedynie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen ryczałtowych netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu. 2. Ceny ryczałtowe podane w ofercie będą obowiązywać przez okres 12 miesięcy trwania umowy, a po tym terminie mogą ulec zmianie o wskaźnik inflacji ogłoszony przez Prezesa GUS za miniony rok po otrzymaniu od Wykonawcy pisma informującego o dokonaniu zmiany ceny nie częściej jednak jak 1 raz w ciągu roku.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine ze stacją roboczą syngo MMWP i ze stacją roboczą syngo WebSpace oraz systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności do: 1) Przeprowadzania przeglądów aparatu zgodnie z wymaganiami producenta, w skład którego wchodzą:
    - dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów ( w tym wymiana Talesa, Adsorbera i głowicy Cold Head), - sprawdzanie bezpieczeństwa mechanicznego,
    - kontrola występowania usterek zewnętrznych,
    - sprawdzanie zużycia części,
    - oczyszczanie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła,
    - smarowanie ruchomych części mechanicznych,
    - sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego,
    - konserwacja softwareu systemowego i aplikacyjnego,
    - porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych,
    - sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy,
    - sprawdzanie jakości obrazu,
    - sprawdzanie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury,
    - przeprowadzanie czynności korygujących- ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych,
    - prowadzenia dokumentacji przeglądów. 2. Serwis techniczny zobowiązany jest do przeprowadzania środków zapobiegawczych w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia.
    3. Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine będą odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu aparatu do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym aparatu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
    4. Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
    5. Wszystkie czynności serwisowe, o których mowa wyżej muszą być wykonywane przez jednostkę serwisową, która posiada autoryzację producenta na świadczenie usług serwisowych rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Q-Engine.
    6. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 8 przeglądów w okresie obowiązywania umowy

    II. Świadczenie usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym przy rezonansie magnetycznym Magnetom Avanto Q-Engine.
    1) W zakres usług serwisowych systemu wody lodowej z układem klimatyzacyjnym wchodzą:
    - sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (temperatura wejścia/wyjścia, set point),
    - sprawdzanie historii alarmów ,
    - sprawdzanie ilości i ciśnienia oleju ,
    - sprawdzanie ciśnienia i temperatury ssania,
    - sprawdzanie ciśnienia i temperatury tłoczenia,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem skraplacza,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie czynnika chłodniczego pomiędzy wejściem a wyjściem parownika,
    - sprawdzanie różnicy temperatur po stronie wody lodowej pomiędzy wejściem a wyjściem chłodnicy,
    - sprawdzanie spadku ciśnienia w parowniku,
    - sprawdzanie połączeń elektrycznych - prawidłowości zasilania elektrycznego urządzenia oraz poprawności zadziałania wewnętrznych zabezpieczeń agregatu, - sprawdzanie stanu i działania presostatu wysokociśnieniowego,
    - sprawdzanie stanu zabrudzenia powierzchni wymiennika i w razie potrzeby czyszczenie,
    - sprawdzanie szczelności wewnętrznej agregatu,
    - sprawdzanie stanu dławic i poprawności mocowania pompy obiegowej,
    - sprawdzanie poprawności działania wentylatorów skraplacza,
    - sprawdzanie poprawności zamocowania agregatu do podłoża,
    - sprawdzanie stanu izolacji termicznej urządzenia,
    - wykonywanie testu zespołu chłodniczego,
    - sprawdzanie szczelności instalacji wodnej na połączeniach,
    - sprawdzanie ciśnienia instalacji wodnej - ewentualne uzupełnienie medium,
    - sprawdzanie czystości filtrów wody - każdorazowe czyszczenie,
    - odpowietrzanie instalacji,
    - kontrola zespołu PRK (panelu rozdzielczo-kontrolnego) instalacji wody lodowej i wody miejskiej,
    - czyszczenie wymiennika ciepła i filtra w klimakonwektorze wentylatorowym 42N 60 prod. Carrier (pom. techniczne)
    - sprawdzanie ciśnienia instalacji freonowej pomiędzy agregatem chłodniczym a skraplaczem na dachu - ewentualne uzupełnienie freonu,
    - sprawdzanie i czyszczenie skraplacza,
    - sprawdzanie i czyszczenie filtra powietrza,
    - sprawdzanie i czyszczenie tacy ociekowej skroplin,
    - sprawdzanie drożności odpływu skroplin,
    - sprawdzanie ciśnień pracy urządzenia i ewentualne uzupełnienie freonu,
    - sprawdzanie i konserwacja styków elektrycznych,
    - sprawdzanie stanu izolacji rurociągów (ewentualne poprawienie)
    - sprawdzanie zamocowania urządzenia oraz instalacji chłodniczej i elektrycznej,
    - wykonywanie dezynfekcji wymienników.
    2) Wszystkie czynności wykonane podczas przeglądów okresowych systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym muszą być odnotowane w protokołach poprzeglądowych. Do Paszportu Technicznego musi być wpisana adnotacja o dopuszczeniu systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym do pracy lub nie, w zależności od uzyskanej kwalifikacji po przeprowadzonym przeglądzie okresowym systemu wody lodowej wraz z układem klimatyzacyjnym. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po dokonanym przeglądzie serwis techniczny jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego. Serwis techniczny przedstawi do akceptacji przez Zamawiającego ofertę zawierającą nazwę podzespołu, jego cenę oraz termin dostawy.
    3) Przedstawiciele grupy serwisowej zobowiązani są do uzgadniania z Kierownikiem Zakładu Diagnostyki Obrazowej Zamawiającego terminów przeglądu z 14 dniowym wyprzedzeniem przed przystąpieniem do świadczenia usług będących przedmiotem umowy.
    4) Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia minimum 4 przeglądów w okresie obowiązywania umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usług serwisowych systemu radiologicznego RIS Orion obejmuje: - 1 licencję serwerową oraz 20 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Św.Józefa 53/59
    - 9 licencji stanowiskowych zlokalizowanych przy ul. Konstytucji 3 Maja 42 2. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług serwisowych na rzecz Zamawiającego w szczególności:
    1) udostępniania poprawek do Oprogramowania Aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu Oprogramowania Aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania Oprogramowania Aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania):
    a) w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie Oprogramowania Aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności (wskazanej w dokumentacji użytkownika), a w szczególności nieprawidłowe działanie Oprogramowania Aplikacyjnego, które prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku której, niemożliwe będzie prowadzenie działalności z użyciem Oprogramowania Aplikacyjnego:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego) jeden dzień roboczy,
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    - w przypadku wystąpienia błędu krytycznego Wykonawca będzie mógł wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły,
    b) w pozostałych przypadkach:
    - wymagany czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od przyjęcia zgłoszenia do chwili podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosić będzie do 3 dni roboczych;
    - wymagany czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt Oprogramowania Aplikacyjnego wynosić będzie do 30 dni roboczych od chwili przyjęcia zgłoszenia,
    c) w wyjątkowych sytuacjach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym,
    d) zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie pisemnie na formularzu przesyłanym za pomocą poczty elektronicznej lub faksem na podany przez Wykonawcę adres e-mail i numer fax.
    - w dni robocze do godziny 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte danego dnia roboczego,
    - w dni robocze po godzinie 17.00 - traktowane będzie jak przyjęte następnego dnia roboczego,
    - w dniu ustawowo lub dodatkowo wolnym od pracy - traktowane będzie jak przyjęte o godz. 8.00 najbliższego dnia roboczego,
    e) wysłanie zgłoszenia nastąpi po wcześniejszej konsultacji administratora systemu z serwisem,
    2) dostosowania systemu do obowiązujących norm prawnych zgodnie ze zmieniającymi się przepisami ogólnymi, rozporządzeniami, ustawami, obowiązującymi wykładniami prawnymi lub wskazówkami jednostek nadrzędnych (np. Narodowy Fundusz Zdrowia, Ministerstwo Zdrowia, Samorządowy Wydział Zdrowia, inne), w ramach funkcjonalności obecnie obsługiwanych przez system RIS Orion u Zamawiającego,
    3) wykonania dwóch bezpłatnych przeglądów systemu w terminach uzgodnionych z Zamawiającym uwzględniających bieżące optymalizowanie konfiguracji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    4) udostępnienia bieżącej aktualizacji wersji aplikacji oraz aktualizacji bazy danych, 5) doradztwa w zakresie rozbudowy środków informatycznych, związanych z funkcjonowaniem systemu RIS Orion,
    6) umożliwienia pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji Oprogramowania Aplikacyjnego,
    7) bezpośrednich konsultacji telefonicznych w zakresie: czynności operatorskich, diagnostyki problemów, konfiguracji, analizy danych,
    8) wsparcia zdalnego dla administratora w dni robocze od 9.00 do 17.00, 9) bezpłatnego zainstalowania i wdrożenia poprawek aplikacji wynikających ze zgłoszeń błędów w ramach usług serwisowych - w przypadku stwierdzenia przez serwisanta konieczności przyjazdu - dojazd bezpłatny,
    10) bezpłatnego usunięcia awarii Oprogramowania Aplikacyjnego, powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych, w czasie 5 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.