eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - ETAP IA.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Wałbrzych: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - ETAP IA.
Numer ogłoszenia: 125337 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96029 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wałbrzyski Związek Wodociągów i Kanalizacji, al. Wyzwolenia 39, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 8499100, faks 74 8499200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowy międzygminny związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gorcach w Gminie Boguszów-Gorce - ETAP IA..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres kanalizacyjny: Zakres inwestycyjny obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w Gorcach zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pn.: Kanalizacja sanitarna w m. Boguszów-Gorce - etap V/II, jak również Decyzją Nr 512/2012 z dnia 22.10.2012r. zatwierdzającą projekt budowlany zamienny i udzielającej pozwolenia na wznowienia robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V/II - załącznik nr 11. Tematem opracowania projektowego jest rozwiązanie gospodarki ściekowej m.in. w Gorcach w ul. Partyzantów, Górniczej, Cichej (od studni nr S 977 w ul. Partyzantów do studni S952 w ul. Traugutta - ok. 870 mb zgodnie z zaznaczonym zakresem robót stanowiącym załącznik nr 10). Zakres drogowy: W ulicy Górniczej, Wykonawca odtworzy konstrukcję nawierzchni drogi - z wyłączeniem warstw bitumicznych oraz dostarczy wykonawcy robót drogowych, badania zagęszczenia gruntu potwierdzające jego właściwe zagęszczenie. Natomiast w ul. Cichej i Partyzantów nawierzchnia zostanie odtworzona zgodnie z dokumentacją projektową pn.Kanalizacja sanitarna w Boguszowie-Gorcach - etap V/II. Zamawiający informuje, że przed przystąpieniem do prac kanalizacyjnych w ul. Górniczej, obowiązkiem Wykonawcy Robót jest skoordynować swoje roboty z pracami drogowymi w taki sposób, aby wszelkie prace kanalizacyjne w ul. Górniczej zakończyć do dnia 30 czerwca 2014r., tak aby Gmina Boguszów-Gorce miała możliwość wykonania remontu drogi w ul. Górniczej. Plac budowy w ul. Górniczej zostanie przekazany przez wykonawcę robót drogowych, Wykonawcy który będzie realizował prace kanalizacyjne. Po zakończonych pracach kanalizacyjnych, Wykonawca robót kanalizacyjnych przekaże plac budowy obejmujący teren ulicy Górniczej wykonawcy robót drogowych. UWAGA!! Zamawiający oświadcza, że wskazane w dokumentacji projektowej typy i symbole materiałów lub urządzeń oraz nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych i nie mają charakteru wiążącego. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Harmonogram rzeczowo-finansowy Obowiązkiem Wykonawcy jest sporządzenie i dostarczenie harmonogramu rzeczowo-finansowego, w terminie do 7 dni (do siedmiu dni) od dnia podpisania Umowy. Tablica informacyjna Niezależnie od obowiązku umieszczenia informacji o budowie zgodnej z wymaganiami Prawa Budowlanego, konieczne jest poinformowanie społeczności lokalnej i innych stron trzecich o trwającej budowie. Dla spełnienia tego wymagania Wykonawca w ramach zadania jest zobowiązany wykonać, ustawić i utrzymać tablicę informacyjną przez okres wykonywania robót. Tablica informacyjna powinna być sporządzona w postaci billboardu spełniającego następujące wymagania: a) wielkość tablicy: 2,4m x 2,8m b) kolor tablicy: biały c) kolor czcionki: czarny d) rodzaj czcionki: arial e) wielkość czcionki: do uzgodnienia z Zamawiającym i zawierać: f) opis zadania obejmujący: - nazwę inwestora wraz z logo - tytuł i numer zadania - wartość zadania - logo Gminy, w której prowadzone są prace g) informację: PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA. Przed ostatecznym sporządzeniem w/w tablicy obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie projektu tablicy i uzyskanie pisemnej akceptacji Zamawiającego Wykonawca uzyska pozwolenie, zgodę na lokalizację tablicy informacyjnej od właściciela działki jaki Zamawiającego. 4. Dokumentacja powykonawcza W ramach inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w ilości 3 egz. (1 oryginał + 2 kopie + wersja elektroniczna), która powinna być zaopatrzona w następujące załączniki: a) wykaz opracowań, b) oświadczenie Wykonawcy o kompletności operatu c) Dziennik Budowy d) pisemne oświadczenie Wykonawcy, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej e) oświadczenie Kierownika Budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem f) pozwolenie na budowę g) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, w tym: - zakres rzeczowy potwierdzony przez geodetę - szkice geodezyjne powykonawcze - mapy i profile dokumentacji powykonawczej - płyta DVD - skany map h) protokoły badań, sprawozdań i odbiorów - wyniki badań z zagęszczenia gruntu - protokoły badania szczelności - oświadczenia o uporządkowaniu i przywróceniu terenu do stanu pierwotnego - protokoły z przeglądu technicznego WPWiK Sp. z o.o. - odtworzenie nawierzchni drogowej - odbiorów technicznych oraz protokoły usunięcie stwierdzonych podczas odbiorów usterek i wad - inspekcja TV nowo wybudowanej sieci kanalizacji sanitarnej i) materiały - lista materiałów - aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, atesty higieniczne - świadectwa techniczne i dokumenty gwarancyjne j) dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest uzyskać oświadczenie od każdego podwykonawcy, że wynagrodzenie za wykonane prace podzlecone związane z przedmiotem niniejszej umowy, zgodne z zakresem robót ujętych w danej fakturze wystawionej przez Wykonawcę, Wykonawca zapłacił podwykonawcom w należytej wysokości i terminie. Niniejsze oświadczenie Wykonawcy będzie stanowiło załącznik do każdej faktury wystawionej przez Wykonawcę. 5.Wymagania i dodatkowe informacje dotyczące realizacji a) Z wyprzedzeniem wymaganym przepisami i warunkami określonymi w uzgodnieniach dokumentacji projektowej należy powiadomić: Zamawiającego, właściwy organ nadzoru budowlanego i zarządcę drogi o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz odbiorach: częściowych i końcowych robót objętych zamówieniem. b) Stopień zagęszczenia gruntu stanowiącego zasyp wykopów należy rejestrować w protokołach badań zagęszczenia i w Dzienniku Budowy. c) Przed zakończeniem robót ulegających zakryciu, przed zasypaniem rurociągów wykonać geodezyjny odbiór oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Komplet dokumentacji powykonawczej należy przekazać Zamawiającemu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjne i Handlowe COM-D Sp. z o.o., ul. Poniatowskiego 25, 59-400 Jawor, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 932237,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 920011,56

  • Oferta z najniższą ceną: 780979,23 / Oferta z najwyższą ceną: 1205959,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.