Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Włocławek: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego dla potrzeb prokuratur okręgu włocławskiego
Numer ogłoszenia: 125112 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Włocławku, ul. Orla 2, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 54 237 61 00, faks 0 54 237 61 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego dla potrzeb prokuratur okręgu włocławskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówieniem jest objęta dostawa materiałów biurowych takich jak długopisy, ołówki, cienkopisy, zakreślacze, gumki, segregatory, skoroszyty, teczki kartonowe itd. Dostawa materiałów eksploatacyjnych obejmuje zarówno kserokopiarki jak i drukarki laserowe. Dostawa papieru kserograficznego obejmuje 2400 ryz papieru A4 oraz 40 ryz papieru A3. Wszystkie materiały zarówno biurowe jak i eksploatacyjne muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie regenerowane, prefabrykowane lub reprodukowane. Za oryginalne materiały Zamawiający uważa materiały dopuszczone do eksploatacji przez producentów urządzeń, w którym będą stosowane. Za produkt eksploatacyjny fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie został wyczyszczony pojemnik i ponownie napełniony bądź uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. Dopuszcza się materiały eksploatacyjne równoważne, fabrycznie nowe, nieregenerowane i niefabrykowane o pojemnościach i wydajnościach identycznych lub większych z pojemnościami i wydajnościami materiałów akceptowanych przez producentów urządzeń, w których będą one stosowane. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca dostarczający materiały eksploatacyjne powołując się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE "ALTRAVOX" PIOTR SZARFEMBERG
- Przedsiębiorstwo Prywatne ALTRAVOX, ul. Mechaników 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26550,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19801,30
Oferta z najniższą ceną: 19801,30 / Oferta z najwyższą ceną: 21961,65
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BLACKLINE, ul. Niemcewicza 26, 71-520 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48757,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68160,91
Oferta z najniższą ceną: 68160,91 / Oferta z najwyższą ceną: 72749,21
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa papieru kserograficznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Papiernicza FORUM, ul. Zbiegniewskiej 83, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26537,17 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21633,04
Oferta z najniższą ceną: 21633,04 / Oferta z najwyższą ceną: 22389,44
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna w obrocie rynkowych (sprzedawca nie musi mieć koncesji czy licencji na sprzedaż asortymentu wchodzącego w zakres przedmiotu zamówienia) co spełnia dyspozyję art. 70 ustawy Pzp. Całkowita wartość zamówienia została oszacowana na poziomie 26 528,92 euro co jest wynikiem znacznie niższym niż progi unijne. Wobec powyższego zasadnym jest wybór trybu zamówienia o cenę jako procedury udzielenia zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja placów zabaw
- Kompleksowa organizacja i realizacja dwudniowego wydarzenia pn. "Święto Powiatu Włocławskiego 2024"
- Rekonstrukcja ul. Łęgskiej, ul. Ogniowej, ul. Konopnickiej, ul. Cysterskiej, ul. Żwirowej i ul. Rózinowskiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach gminnych"
- Rekonstrukcja Al. Jana Pawła II, Ronda Falbanka z odcinkiem ul. Szosa Brzeska i ul. Długiej w ramach zadania inwestycyjnego "Rekonstrukcja jezdni na drogach powiatu" .
- Przebudowa kamienicy przy ul. Maślanej 4/6.
- "Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Matebudy 8 we Włocławku."
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa tonerów do urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera Mita i Triumph - Adler
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.