eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirosławiec › Realizacja kolejnego etapu zadaniaPrzebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek I o długości około 1,20 km oraz odcinek III o długości około 1,50 km

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Mirosławiec: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek I o długości około 1,20 km oraz odcinek III o długości około 1,50 km
Numer ogłoszenia: 124902 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87778 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Mirosławiec, ul. Wolności 30, 78-650 Mirosławiec, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2595094, faks 067 2596331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja kolejnego etapu zadania: Przebudowa dojazdów pożarowych i dróg leśnych o długości około 15,50 km na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec - odcinek I o długości około 1,20 km oraz odcinek III o długości około 1,50 km.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA obejmuje: 3.1.1.1. ZAKRES 1 - wykonanie odcinka I o długości około 1,20 km w terminie do 31 lipca 2016 r. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dojazdu pożarowego numer 16 o długości 1km 200,54 m, który zlokalizowany jest na terenie Starostwa Powiatowego w Wałczu w gminie Mirosławiec. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową nieutwardzoną. Dojazd spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Szerokość pasa drogowego jest zmienna i oscyluje w granicach 2,00-4,00m. Na całej długości trasy występują koleiny. Występowanie w/w ubytku w nawierzchni jest wynikiem osłabienia nośności konstrukcji dojazdu oraz niepoprawnego ukształtowania dojazdu w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącego dojazdu występują płytkie rowy odwadniające. Dojazd pożarowy biegnie przez lasy mieszane, tzn. liściaste oraz iglaste, z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. 2. Rzędne terenu objętego opracowaniem wynoszą od 135 do 141 m n.p.m. Przebieg drogi wpisano w istniejącą trasę, wprowadzając na niej 5 łuków poziomych o promieniu od R=100m do R=500m. Proste przejściowe i poszerzenia na łukach należy wykonać wg projektu. Zaprojektowano 4 mijanki. Każda mijanka ma szerokości 3,0m co daje łączną szerokość z drogą min. 6,5m. 3. Zaprojektowane mijanki mają następujące wymiary: - długość skosu: 21,0 m, - długość mijanki (peron właściwy): min. 23,0 m, - szerokość mijanki: 3,0 m, - odległość pomiędzy sąsiednimi mijankami: 200-300 m 4. Dojazd pożarowy zaczyna się przy dojeździe pożarowym Nadleśnictwa Mirosławiec z jednej strony, a kończy się na granicy Nadleśnictwa Mirosławiec, łącząc się z drogą Nadleśnictwa Świerczyna z drugiej strony. 5. Zjazdy z projektowanej drogi pożarowej na dukty leśne i drogi w liniach oddziałowych zaprojektowano o szerokości 3,5m. Krawędzie zjazdów wyłukowano promieniami R=3,0 ÷ 13,0m. 6. Jezdnie na projektowanym odcinku zaprojektowano o przekroju poprzecznym jednostronnym ze spadkiem 4%. Spadek poprzeczny mijanek wynosi 6%. Jezdnię ograniczono poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm i szerokości 0,75m z każdej strony, spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%. 7. Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni dojazdu pożarowego: - warstwa ścieralno - wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr.10cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr.20cm, - warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm, - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. 8. Do wykonania nawierzchni należy użyć wyłącznie kruszywa pochodzenia naturalnego, nieodpadowego, wytworzonego z litej skały. Dopuszcza się stosowanie skał magmowych (np. granit, bazalt). Nie dopuszcza się do stosowania skał osadowych (np. kruszywo wapienne). 9. Niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. Spadki podłużne projektowanej drogi wynoszą od 0,22% do 3,83%. Większe załamania niwelety wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach od 500m do 3000m. 10. Założono odwodnienie powierzchniowe w kierunku terenu istniejącego. W miejscu możliwego gromadzenia się wód deszczowych przy drodze zaprojektowano przydrożne rowy odwadniające o przekroju trapezowym. 11. Projektowane rowy posiadają następujące parametry: - przekrój poprzeczny trapezowy, - pochylenie skarp 1:2, - głębokość rowu 40 cm, - szerokość rowu 30 cm. 12. Podczas robót ziemnych zakłada się do ponownego wbudowania około 40% ziemi pozyskanej z wykopów, tj. około 258m3. 13. Zakłada się humusowanie projektowanych rowów odwadniających oraz skarp dojazdu 5-cio cm warstwą humusu. 14. Zaprojektowano wycinkę drzew kolidujących ze skrajnią projektowanej drogi leśnej. Wykonawca robót, w ciągu 10 dni od przekazania placu budowy, przy pomocy geodety wytyczy przebieg drogi i oznaczy drzewa do wycinki. Przebieg drogi i kolidujące z drogą drzewa muszą być tak oznaczone, aby możliwe było późniejsze wykonanie drogi wraz ze wszystkimi parametrami, takimi jak poszerzenia na łukach, wyłukowania zjazdów, skrzyżowania, mijanki, pobocza, rowy, projektowane nasypy i wykopy. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót związanych z wytyczeniem przebiegu drogi i oznakowaniem drzew do wycinki. W ciągu 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający dokona kontroli przeprowadzonych robót i, jeśli nie będzie miał uwag, przystąpi do wycinki drzew i wywozu drewna. Ze względów bezpieczeństwa, w okresie prowadzenia prac usuwania drzew zabrania się wykonywania prac budowlanych. Zamawiający zastrzega, że okres przeprowadzania prac usuwania drzew i wywozu drewna nie przekroczy 15 dni roboczych. Po wykonaniu w/w robót, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o możliwości kontynuowania prac budowlanych. 15. Ze względu na skalę oraz zakres przedsięwzięcia nie przewiduje się negatywnego oddziaływania planowanej inwestycji na środowisko. Oddziaływanie na środowisko zamierzonej inwestycji będzie miało charakter wyłącznie lokalny. 16. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym terenem. 17. W razie zmian podłoża należy dogęścić badania geologiczne. 18. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: 1) Załącznik nr 10.1. - Dokumentacja projektowa 2) Załącznik nr 11.1. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 3) Załącznik nr 12.1. - Przedmiar robót. 3.1.1.2. ZAKRES 2 - wykonanie odcinka III o długości około 1,50 km w terminie do 30 kwietnia 2017 r. w 2 etapach: - ETAP I: wykonanie elementów robót do kwoty nakładów ok. 80 000,00 zł netto w terminie do 30 listopada 2016 r. Zamawiający przewiduje wykonanie robót o większym zakresie w przypadku zwiększenia nakładów inwestycyjnych w 2016 roku na przedmiot zamówienia. - ETAP II: wykonanie pozostałych robót budowlanych terminie do 30 kwietnia 2017 r. 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dojazdu pożarowego numer 5 o długości 1km 527,28m, który zlokalizowany jest na terenie Starostwa Powiatowego w Wałczu w gm. Mirosławiec i Wałcz. Istniejący dojazd posiada nawierzchnię gruntową nieutwardzoną. Dojazd spełnia funkcje przeciwpożarowe i użytkowe (techniczna obsługa przyległych terenów leśnych). Szerokość pasa drogowego jest zmienna i oscyluje w granicach 2,00-4,00m. Na całej długości trasy występują koleiny. Występowanie w/w ubytku w nawierzchni jest wynikiem osłabienia nośności konstrukcji dojazdu oraz niepoprawnego ukształtowania dojazdu w przekroju poprzecznym. Wzdłuż istniejącego dojazdu występują płytkie rowy odwadniające. Dojazd pożarowy biegnie przez lasy mieszane, tzn. liściaste oraz iglaste, z czego wnioskować można, że podłoże gruntowe jest stosunkowo wilgotne. 2. Rzędne terenu objętego opracowaniem wynoszą od 135 do 139 m n.p.m. Trasa dojazdu w planie odwzorowuje istniejący na chwilę obecną stan. Istniejący dojazd pożarowy przeznaczony do przebudowy składać się będzie z odcinka prostego. Zaprojektowano 3 mijanki. Każda mijanka ma szerokości 3,0m co daje łączną szerokość z drogą min. 6,5m. Zaprojektowane mijanki mają następujące wymiary: - długość skosu: 21,0 m, - długość mijanki (peron właściwy): min. 23,0 m, - szerokość mijanki: 3,0 m, - odległość pomiędzy sąsiednimi mijankami: ok. 300 m 3. Dojazd pożarowy zaczyna się przy dojeździe pożarowym Nadleśnictwa Mirosławiec z jednej strony, a kończy się na granicy Nadleśnictwa Mirosławiec, łącząc się z drogą Nadleśnictwa Świerczyna z drugiej strony. 4. Zjazdy z projektowanej drogi pożarowej na dukty leśne i drogi w liniach oddziałowych zaprojektowano o szerokości 3,5m. Krawędzie zjazdów wyłukowano promieniami R=3,0 ÷ 13,0m. 5. Jezdnie na projektowanym odcinku zaprojektowano o przekroju poprzecznym jednostronnym ze spadkiem 4%. Spadek poprzeczny mijanek wynosi 6%. Jezdnię ograniczono poboczami z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10 cm i szerokości 0,75m z każdej strony, spadek poprzeczny poboczy wynosi 6%. 6. Zaprojektowano 2 konstrukcje nawierzchni dojazdu pożarowego: 1) Konstrukcja odcinka w km: - od km 0+000,00 do km 0+600,0 oraz od km 1+000,00 do km 1+527,28: - warstwa ścieralno - wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr.10cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr.20cm, - warstwa odcinająca z piasku o gr. 10cm, - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. 2) Konstrukcja odcinka w km: - od km 0+600,00 do km 1+000,00: - warstwa ścieralno - wzmacniająca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5mm o gr.10cm, - warstwa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63mm o gr.20cm, - warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa o gr. 15cm, - warstwa gruntu nasypowego lub rodzimego. 7. Do wykonania nawierzchni należy użyć wyłącznie kruszywa pochodzenia naturalnego, nieodpadowego, wytworzonego z litej skały. Dopuszcza się stosowanie skał magmowych (np. granit, bazalt). Nie dopuszcza się do stosowania skał osadowych (np. kruszywo wapienne). Niweletę projektowanej drogi dostosowano do istniejącego ukształtowania terenu. Spadki podłużne projektowanej drogi wynoszą od 0,20% do 2,95%. Większe załamania niwelety wyokrąglono łukami kołowymi o promieniach od 1000 m do 5000m. Założono odwodnienie powierzchniowe w kierunku terenu istniejącego. W miejscu możliwego gromadzenia się wód deszczowych przy drodze zaprojektowano przydrożne rowy odwadniające o przekroju trapezowym. Projektowane rowy posiadają następujące parametry: - przekrój poprzeczny trapezowy, - pochylenie skarp 1:2, - głębokość rowu 40 cm, - szerokość rowu 30 cm. 8. Podczas robót ziemnych zakłada się do ponownego wbudowania około 40% ziemi pozyskanej z wykopów, tj. około 310m3. Zakłada się humusowanie projektowanych rowów odwadniających oraz skarp dojazdu 5-cio cm warstwą humusu. 9. Zaprojektowano wycinkę drzew kolidujących ze skrajnią projektowanej drogi leśnej. Wykonawca robót, w ciągu 10 dni od przekazania placu budowy, przy pomocy geodety wytyczy przebieg drogi i oznaczy drzewa do wycinki. Przebieg drogi i kolidujące z drogą drzewa muszą być tak oznaczone, aby możliwe było późniejsze wykonanie drogi wraz ze wszystkimi parametrami, takimi jak wyłukowania zjazdów, skrzyżowania, mijanki, pobocza, rowy, projektowane nasypy i wykopy. Wykonawca zgłosi Zamawiającemu zakończenie robót związanych z wytyczeniem przebiegu drogi i oznakowaniem drzew do wycinki. W ciągu 3 dni od zgłoszenia, Zamawiający dokona kontroli przeprowadzonych robót i, jeśli nie będzie miał uwag, przystąpi do wycinki drzew i wywozu drewna. Ze względów bezpieczeństwa, w okresie prowadzenia prac usuwania drzew zabrania się wykonywania prac budowlanych. Zamawiający zastrzega, że okres przeprowadzania prac usuwania drzew i wywozu drewna nie przekroczy 15 dni roboczych. Po wykonaniu w/w robót, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o możliwości kontynuowania prac budowlanych. 10. Ze względu na skalę oraz zakres przedsięwzięcia nie przewiduje się negatywnego oddziaływania planowanej inwestycji na środowisko. Oddziaływanie na środowisko zamierzonej inwestycji będzie miało charakter wyłącznie lokalny. 11. Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy cały projekt wynieść w teren i sprawdzić zgodność rozwiązań projektowych z istniejącym terenem. W razie zmian podłoża należy dogęścić badania geologiczne. 12. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w n/w załącznikach: 1) Załącznik nr 10.2. - Dokumentacja projektowa, 2) Załącznik nr 11.2. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) Załącznik nr 12.2. - Przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRANS-MASZ Przedsiębiorstwo Transportu i Maszyn Drogowych Spółka Akcyjna, ul. Na Grobli 4, 73-110 Stargard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1409109,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1237749,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1237749,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1660424,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.