eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych z podziałem na trzy części. Część nr 1. Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych. Część nr 2. Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych. Część nr 3. Dostawa pieczywa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych z podziałem na trzy części. Część nr 1. Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych. Część nr 2. Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych. Część nr 3. Dostawa pieczywa.
Numer ogłoszenia: 124732 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Poprawczy , ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8773719 w. 205, faks 061 8773767.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.zp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacjna nie posiadającą osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów spożywczych z podziałem na trzy części. Część nr 1. Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych. Część nr 2. Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych. Część nr 3. Dostawa pieczywa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych z podziałem na trzy części. Część nr 1 Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych. 1. Karkówka wieprzowa b/k świeża kl. I - 280 kg 2. Schab wieprzowy b/k świeży kl. I - 150 kg 3. Żeberka wieprzowe świeże płaty mięsne -150 kg 4. Mięso wieprzowe drobne świeże kl.II - 1300 kg 5. Słonina świeża bez skóry mielona - 150 kg 6. Parówki cienkie typu hot-dog w sztucznym flaku - 150 kg 7. Kiełbasa śląska - 20 kg 8. Kiełbasa biała parzona - 20 kg 9. Kiełbasa zwyczajna - 250 kg 10. Parówka gruba (flak naturalny) - 100 kg 11. Kiełbasa żywiecka - 80 kg 12. Kiełbasa szynkowa - 50 kg 13. Metka łososiowa - 70 kg 14. Szynka gotowana - 50 kg 15. Szynka wieprzowa mielona - 180 kg 16. Szynka konserwowa - 70 kg 17. Boczek wędzony - 20 kg 18. Pieczeń rzymska - 100 kg 19. Polędwica sopocka - 30 kg 20. Wątrobianka -130 kg 21. Baleron - 50 kg 22. Kaszanka blok - 100 kg 23. Mortadela z warzywami - 120 kg 24. Kiełbasa słoikowa - 100 kg 25. Salceson czarny - 30 kg 26.Golonka prasowana blok - 80 kg 27. Łopatka konserwowa blok - 60 kg 28. Szynka chlebowa - 50 kg 29. Rolada boczkowa - 80 kg 30. Salami szerokie - 60 kg Część nr 2. Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych 1. Mozaika drobiowa - 120 kg 2. Galantyna drobiowa - 100 kg 3. Szynka drobiowa z koperkiem - 70kg 4. Indyk faszerowany - 110 kg 5. Pasztecik z drobiu (puszka z samootwieraczem ok.135g) 135 kg 6.Pasztet zapiekany - 110 kg 7. Filet z piersi kurczaka świeży 200 kg 8. Wątroba z kurczaka świeża - 120 kg 9. Kurczak cały świeży - 900 kg Część nr 3 Dostawa pieczywa 1 Bułka pszenna zwykła - 40 kg 2. Bułka mleczna - 40 kg 3. Rogal maślany - 60 kg 4. Bułka tarta - 100 kg 5. Bułka graham - 40 kg 6. Chleb mieszany krojony foliowany - 10000 kg.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.13.11.34-3, 15.13.12.30-6, 15.13.14.10-2, 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.81.14.00-0, 15.81.12.00-8, 15.80.00.00-6, 15.81.11.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej jedną dostawę odpowiadającą rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (odpowiednio do części zamówienia na którą składana będzie oferta).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawce reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.zp.gov.pl/zamowienia_publiczne.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Poprawczy, ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Poprawczy, ul. Wagrowska 9, 61-372 Poznań - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych. 1. Karkówka wieprzowa b/k świeża kl. I - 280 kg 2. Schab wieprzowy b/k świeży kl. I - 150 kg 3. Żeberka wieprzowe świeże płaty mięsne -150 kg 4. Mięso wieprzowe drobne świeże kl.II - 1300 kg 5. Słonina świeża bez skóry mielona - 150 kg 6. Parówki cienkie typu hot-dog w sztucznym flaku - 150 kg 7. Kiełbasa śląska - 20 kg 8. Kiełbasa biała parzona - 20 kg 9. Kiełbasa zwyczajna - 250 kg 10. Parówka gruba (flak naturalny) - 100 kg 11. Kiełbasa żywiecka - 80 kg 12. Kiełbasa szynkowa - 50 kg 13. Metka łososiowa - 70 kg 14. Szynka gotowana - 50 kg 15. Szynka wieprzowa mielona - 180 kg 16. Szynka konserwowa - 70 kg 17. Boczek wędzony - 20 kg 18. Pieczeń rzymska - 100 kg 19. Polędwica sopocka - 30 kg 20. Wątrobianka -130 kg 21. Baleron - 50 kg 22. Kaszanka blok - 100 kg 23. Mortadela z warzywami - 120 kg 24. Kiełbasa słoikowa - 100 kg 25. Salceson czarny - 30 kg 26.Golonka prasowana blok - 80 kg 27. Łopatka konserwowa blok - 60 kg 28. Szynka chlebowa - 50 kg 29. Rolada boczkowa - 80 kg 30. Salami szerokie - 60 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.14.10-2, 15.13.13.10-1, 15.13.12.30-6, 15.13.11.34-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2. Dostawa drobiu, wędlin i produktów drobiowych 1. Mozaika drobiowa - 120 kg 2. Galantyna drobiowa - 100 kg 3. Szynka drobiowa z koperkiem - 70kg 4. Indyk faszerowany - 110 kg 5. Pasztecik z drobiu (puszka z samootwieraczem ok.135g) 135 kg 6.Pasztet zapiekany - 110 kg 7. Filet z piersi kurczaka świeży 200 kg 8. Wątroba z kurczaka świeża - 120 kg 9. Kurczak cały świeży - 900 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.11.23.00-9, 15.13.11.35-0, 15.13.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pieczywa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 Dostawa pieczywa 1 Bułka pszenna zwykła - 40 kg 2. Bułka mleczna - 40 kg 3. Rogal maślany - 60 kg 4. Bułka tarta - 100 kg 5. Bułka graham - 40 kg 6. Chleb mieszany krojony foliowany - 10000 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.12.00-8, 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.