eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Budowa szybu, dostawa i montaż dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń Poradni DD1 i Poradni K w Przychodni nr 4 przy ul. Nowpogońskiej 57 w Sosnowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Sosnowiec: Budowa szybu, dostawa i montaż dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń Poradni DD1 i Poradni K w Przychodni nr 4 przy ul. Nowpogońskiej 57 w Sosnowcu
Numer ogłoszenia: 124701 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3684876, faks 032 2936764.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu, dostawa i montaż dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń Poradni DD1 i Poradni K w Przychodni nr 4 przy ul. Nowpogońskiej 57 w Sosnowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a) roboty ziemne - wykop ręczny pod fundamenty szybu windy b) wykonanie żelbetowej monolitycznej płyty fundamentowej c) wykonanie murowanych ścian szybu z elementami żelbetowymi nadproży i płyty górnej szybu d) wycięcie istniejącego stropu w obrębie wnętrza projektowanego szybu, e) wykonanie tynków kat. III na ścianach wewnętrznych szybu i pomalowanie farbami emulsyjnymi, f) wykonanie gładzi na ścianach zewnętrznych szybu i pomalowanie farbami lateksowymi, g) uzupełnienie fragmentu posadzki przy windzie płytkami gresowymi h) rozbudowa istniejącej tablicy głównej TG i) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej i instalacji dla windy j) przebudowa instalacji oświetleniowej w rejonie projektowanej windy k) dostawa, montaż, odbiór i rejestracja w UDT dźwigu osobowego o parametrach określonych w dokumentacji projektowej , l) serwis gwarancyjny dźwigu, m) wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacji wod.-kan. i elektrycznej w modernizowanych pomieszczeniach przychodni..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.45.53.00 - 45.45.53.00 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej oraz Wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum). Wykonawcy, o których mowa mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, a ponadto: e) wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali (ukończyli) należycie: - co najmniej 1 robotę polegającą na dostawie i montażu dźwigu osobowego, - co najmniej 2 roboty polegające na budowie szybu windowego, - co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym przewidzianym do wykonania w pomieszczeniach Poradni DD1 i Poradni K o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. f) wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, g) wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 350.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest on dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuskłada każdy Wykonawca indywidualnie b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub inny dokument - wynikający z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument składa każdy Wykonawca indywidualnie. c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień spełniających wymagania określone w SIWZ. Spełnianie wymaganego warunku winno wynikać z opisu robót przedstawionego przez Wykonawcę w wykazie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz d) dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane przez Wykonawcę z należytą starannością. e) wskazanie osoby, która uczestniczyć będzie w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych. Jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował winien jest załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osobę posiadającą wymagane uprawnienia. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz f) dokumenty potwierdzające, że wskazana osoba posiada wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Transportu I Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578, z późniejszymi zmianami) lub odpowiadające wymaganiom uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 ustawy prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenia z właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie jest członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Termin ważności zaświadczenia wydanego przez właściwą IIB winien być aktualny na dzień składania ofert. g) aktualna na dzień składania ofert polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 350.000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku składania oferty wspólnej w.w. dokument może złożyć tylko jeden lub kilku z uczestnikówkonsorcjum, pod warunkiem, że suma wartości polis ubezpieczeniowych będzie nie mniejsza niż 350.000 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.