eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Zbydniów, gmina Zaleszany, powiat stalowowolski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Stalowa Wola: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Zbydniów, gmina Zaleszany, powiat stalowowolski
Numer ogłoszenia: 124666 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Stalowowolski, ul. ks. J. Popiełuszki 17, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8428600, 8433606, fax 015 8433602.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu ewidencyjnego Zbydniów, gmina Zaleszany, powiat stalowowolski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Zbydniów, Gmina Zaleszany, Powiat Stalowowolski. Zadanie polega na modernizacji ewidencji gruntów i założeniu ewidencji budynków i lokali dla obrębu ewidencyjnego Zbydniów, gmina Zaleszany, Powiat Stalowowolski w celu dostosowania do zgodności z przepisami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków ( Dz. U. Nr 38 poz.454 ) oraz instrukcji technicznej G-5 - ewidencja gruntów i budynków. Prace muszą być wykonane zgodnie z Projektem Modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla miejscowości Zbydniów uzgodnionym z Podkarpackim Wojewódzkim Inspektorem Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Rzeszowie w dniu 2 kwietnia 2007 roku - Załącznik Nr 6 oraz zgodnie z Warunkami technicznym stanowiącymi załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres opracowania obejmuje obszar zawarty w granicach obrębu Zbydniów : - powierzchnia - 986 ha w tym227 ha Lasów Państwowych - ilość działek ewidencyjnych - 2130 w tym 13 działek Lasów Państwowych - ilość jednostek rejestrowych - 911 - ilość budynków - około 1060 - ilość lokali - około 20 Informacja o dotychczasowym operacie ewidencyjnym Operat ewidencji gruntów został założony w drugiej połowie lat sześćdziesiątych ubiegłego stulecia na podstawie bezpośredniego pomiaru w terenie metodą klasyczną i opracowano mapę w skali 1: 2000. Wynikiem modernizacji będącej przedmiotem obecnego postępowania musi być opracowany przez Wykonawcę operat geodezyjno - prawny oraz operat opisowo - kartograficzny ( część opisowa w systemie EW OPIS wersja 3.2.2 lub nowsza, część kartograficzna w systemie EWMAPA dla Windows wersja 6.5 lub nowsza ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne zgodnie z art.22 ustawy prawo zamówień publicznych mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1, 2 O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dodatkowo spełnią następujące warunki szczegółowe określone przez Zamawiającego : 1.w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonali conajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł 2. dysponują 2 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne - ( Dz.U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późń. zm.) 3.W przypadku złożenia oferty wspólnej ( np. konsorcjów, spółek cywilnych ) warunki określone muszą spełniać łącznie wszyscy uczestnicy oferty wspólnej oraz : Wykonawcy występujący wspólnie ustanowią Pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. Czas trwania umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie musi obejmować czas realizacji zamówienia i okres rękojmi i udzielonej gwarancji. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie IX SIWZ, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty : 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 2. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 3. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 4.podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ , 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 3, 6.wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 W przypadku złożenia oferty wspólnej ( np. kosorcjów, spółek cywilnych ) na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć oDrębne, wymagane w pkt. IX SIWZ dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia oraz dodatkowo : 1. pełnomocnictwo dla Pełnomocnika ( lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, 2. jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiatstalowa.bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli 37-450 Stalowa Wola ul.Podleśna 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Stalowej Woli ul.Podleśna 15 sekretariat- pokój nr 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.