eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › RDW.K/W/P-DM/3220/02/2008 Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich oraz powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-17

Olsztyn: RDW.K/W/P-DM/3220/02/2008 Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich oraz powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie.
Numer ogłoszenia: 12436 - 2008; data zamieszczenia: 17.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, fax 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: RDW.K/W/P-DM/3220/02/2008 Remont cząstkowy grysami i emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznych dróg i ulic wojewódzkich oraz powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie Rejon Dróg w Kętrzynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe, polegające na remoncie istniejących nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową z podziałem na części: Część nr 1 - OD nr 1 w Kętrzynie - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 8850m2 - remont j/w lecz rakowin - 480m2 Część nr 2 - OD nr 2 w Bartoszycach - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 9450m2 - remont j/w lecz rakowin - 510m2 Część nr 3 - OD nr 3 w Biskupcu - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 7640m2 - remont j/w lecz rakowin - 400m2 Część nr 4 - OD nr 4 w Mrągowie - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 9028m2 - remont j/w lecz rakowin - 460m2 Część nr 5 OD nr 5 w Kętrzynie - remont grysami i emulsją asfaltową Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 2300m2 - remont j/w lecz rakowin - 120m2 Część nr 6 - remont grysami i emulsją asfaltową dróg i ulic powiatowych Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic powiatowych grysami i emulsją asfaltową, bez obcinania krawędzi - 15600m2 - remont cząstkowy dróg i ulic powiatowych grysami i emulsją asfaltową - rakowiny - 1100m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - posiadają min. 1 osobę kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 3 lat/całkowite doświadczenie (dla każdej części); - posiadają min. 1 osobę kadry technicznej do wykonywania funkcji majstra budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne (dla każdej części), - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni bitumicznych, w szczególności na wykonaniu remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych grysami i emulsją asfaltową o łącznej wartości co najmniej 0,2 mln PLN, - posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu zapewniających właściwą realizację zamówienia, tj: a) remonter typu patcher z opcją płukania, pod ciśnieniem, dwukomorowy z możliwością wbudowywania grysów frakcji 2/5 i 5/8 - dotyczy części 1,2,3,4,5. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków przedstawienie niżej wymienionych dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605), mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę podpisującą ofertę): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odnoszące się do treści art. 22 ust 1 ustawy Pzp; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - dołączyć kserokopie uprawnień i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8) wykaz sprzętu; 9) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potencjał kadrowy, techniczny oraz doświadczenie mogą łączyć. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1. : 1) pkt. 2,3,5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) pkt. 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4÷8 ustawy. 2. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 - Pzp). Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: W przypadku składania ofert przez więcej niż jeden podmiot oraz przez podmioty nie posiadające osobowości prawnej, np. przez spółki cywilne - załączyć odpowiednie porozumienie regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 09:30, miejsce: Rejon dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, ul. Bałtycka 20, 11-400 Kętrzyn, lok. nr 22 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OD nr 1 w Kętrzynie - remont grysami i emulsją asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 8850m2 - remont j/w lecz rakowin - 480m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OD nr 2 w Bartoszycach - remont grysami i emulsją asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 9450m2 - remont j/w lecz rakowin - 510m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OD nr 3 w Biskupcu - remont grysami i emulsją asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 7640m2 - remont j/w lecz rakowin - 400m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: OD nr 4 w Mrągowie - remont grysami i emulsją asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 9028m2 - remont j/w lecz rakowin - 460m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: OD nr 5 w Kętrzynie - remont grysami i emulsją asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic wojewódzkich grysami i emulsją asfaltową - 2300m2 - remont j/w lecz rakowin - 120m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: remont grysami i emulsją asfaltową dróg i ulic powiatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont obejmuje: - remont cząstkowy dróg i ulic powiatowych grysami i emulsją asfaltową, - 15600m2 - remont j/w lecz rakowin - 1100m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.