eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Warszawa: Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 124292 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75908 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976 roku nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zagospodarowanie skweru z miejscem pamięci przy ul. Wojciechowskiego- Orląt Lwowskich w Warszawie. Teren objęty planowaną inwestycją o łącznej powierzchni 1.520,20 m2 zlokalizowany jest w sąsiedztwie zabudowy wielorodzinnej oraz lokali usługowych w trójkącie ulic Wojciechowskiego, Orląt Lwowskich, Zagłoby w Warszawie. Realizacja zadania zakłada zagospodarowanie terenu w sposób uporządkowany i estetyczny. W skład poszczególnych prac realizacji przedmiotowego zadania wchodzą: 1.prace rozbiórkowe 2 gospodarka drzewostanem (karczowanie, przesadzanie ) 3.prace polegające na zagęszczeniu, formowaniu terenu 4.budowa alejek pieszych i placu z kostki granitowej 5.budowa murku oporowego z kamienia 6.przesunięcie pomnika (bryła ok. 2 m3) oraz pomadowanie w nowym miejscu; 7.wyposażenie terenu w elementy małej architektury (3 szt. koszy na śmieci, 3 szt. ławek) 8. montaż wygrodzeń tymczasowych (umożliwi to rozwój nowo posadzonym roślinom); 9. wymiana dwóch latarni ulicznych na latarnie parkowe 10. prace ogrodnicze - uzupełnienie ziemi urodzajnej - nasadzenia drzew - nasadzenia krzewów - nasadzenia krzewinek i pnączy - nasadzenia bylin zakładanie trawników 11. 12 miesięczna pielęgnacja roślin po posadzeniu (pielęgnacja drzew, krzewów, trawników). Zaplanowano rozbiórkę nawierzchni pieszej wraz z podbudową prowadzącej do pomnika oraz schodów i placu wokół postumentu, a także demontaż samego pomnika wraz z fundamentem. Do robót rozbiórkowych na terenie opracowania należy demontaż istniejącej nawierzchni z kostki betonowej wraz z krawężnikami i podbudową. Powierzchnia nawierzchni do rozbiórki wynosi 117 m2. Istniejący pomnik zgodnie z dokumentacją projektową zostanie zdemontowany i umieszczony w innym miejscu na terenie objętym działaniem inwestycyjnym. Głaz z mosiężną tablicą będzie przechowywany na terenie budowy w celu ponownego wykorzystania. Uwzględniono wymianę nawierzchni ścieralnej chodnika z szarej kostki betonowej na szarą kostkę granitową. Powierzchnia z betonowej kostki do rozbiórki wynosi 60 m2. Założono wykonanie wykopów polegających na wyrównaniu gleby do poziomu gruntu. Teren pod usuniętą warstwą gruntu zostanie oczyszczony oraz spulchniony. W zakres nasypów wchodzi uzupełnienie gruntu w miejscach po usuniętej podbudowie istniejącej nawierzchni i fundamencie pomnika oraz wykonanie skarp wokół projektowanego placu z pomnikiem i murka oporowego. Formowanie i profilowanie skarp zostanie wykonane po ułożeniu nawierzchni i wybudowaniu murka. Inwestycja ponadto obejmuje wykonanie alejki pieszej z granitowej kostki ciosanej sortu 7-9 cm w kolorze szarym, układanej na podsypce piaskowo-cementowej i podbudowie tłuczniowej. Kostka zostanie ułożona w rzędy poprzeczne, prostopadłe do osi drogi. Szerokość projektowanych alejek na skwerze wynosi 2 m. Łączna powierzchnia projektowanych alejek i placów pieszych wynosi 256 m2. Zadanie obejmuje ponadto wymianę 2 latarni ulicznych na latarnie parkowe, zgodnie z dokumentacją projektową. Przewiduje się wyposażenie skweru w ławki parkowe z oparciem w liczbie 3 sztuk. Proponowane ławki to modele o współczesnym, prostym wyglądzie. Założono, iż ławki będą posiadać ramę z ocynkowanego stalowego płaskownika pokrytego piecowym lakierem proszkowym w kolorze szarym. Siedzisko i oparcie będzie tworzyło ciągły pas szczeblin drewnianych z drewna egzotycznego. Ławki montowane mocowanie wkrętami do nawierzchni. Ponadto dodatkowo zostaną zamontowane kosze na śmieci w liczbie 3 sztuk. Zaproponowano model kosza o współczesnej linii, w przekroju poziomym w kształcie kwadratu. Konstrukcję nośną stanowi szkielet z ocynkowanej stali w kolorze szarym połączony z okładziną ze szczeblin z egzotycznego drewna. Wkład wewnętrzny kosza z blachy ocynkowanej. Kosz wyposażony w zadaszenie. Montaż elementów małej architektury zgodnie z zaleceniami producenta. W ramach inwestycji zostaną przeprowadzone prace ogrodnicze, w tym karczowanie drzew, krzewów, założenie nowej szaty roślinnej oraz wykonanie trawnika. Ponadto, zadanie obejmuje roczną pielęgnację posadzonych roślin. Termin realizacji zadania: Rozpoczęcie robót przez Wykonawcę nastąpi w terminie: 1. w zakresie wykonania robót budowlanych i ogrodniczych - od dnia podpisania umowy do dnia 15.09.2016 roku. 2. w zakresie pielęgnacji nasadzonej szaty roślinnej - roczna pielęgnacja od dnia końcowego odbioru robót, jednak nie później niż do dnia 20.09.2017 r. KLAUZULE SPOŁECZNE 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 (oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 2 osoby wykonujące w ramach prac budowlanych roboty budowlane brukarskie/ ogrodnicze. 2. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat 2 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. 4. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. 6. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób. 7. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.26.00 - Wycinanie i napełnianie 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77.21.16.00 - Sadzenie drzew 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Brukarskich ADROG Sp.J. Adam Dybcio, Eugenia Dybcio 00-388 Warszawa ul . Dobra 6m14, Warszawa ul . Dobra 6m14, 00-388 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 347451,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 219840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 219840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 341851,06

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.