eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeciszów › Przebudowa zjazdu, budowa odwodnienia, remont drogi do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Przeciszowie, ul. Szkolna 93 na dz. nr 2877 i 2064

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Przeciszów: Przebudowa zjazdu, budowa odwodnienia, remont drogi do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Przeciszowie, ul. Szkolna 93 na dz. nr 2877 i 2064
Numer ogłoszenia: 12389 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Przeciszów , ul. Podlesie 1, 32-641 Przeciszów, woj. małopolskie, tel. 033 8413294, faks 033 8413201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeciszow.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa zjazdu, budowa odwodnienia, remont drogi do Zespołu Szkół Podstawowo-Gimnazjalnych w Przeciszowie, ul. Szkolna 93 na dz. nr 2877 i 2064.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienie przewiduje: Branża drogowa - projekt drogowy obejmuje wykonanie przebudowy istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej, budowy odwodnienia oraz remontu drogi dojazdowej do Zespołu Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych w Przeciszowie. Remontowana ulica jest drogą jednojezdniową jednokierunkową szerokości3,50 m i poboczu utwardzonym o szerokości 0,75 - 1,50m. droga ma status drogi niepublicznej.. obramowanie z jednej strony elementami ściekowymi prefabrykowanymi. Przyjęto projektowaną ulice kategorii D oraz obciążenie ruchem KR - 1. Włączenie do ulicy Szkolnej stanowi zjazd publiczny wyokrąglony łukami o promieniu R=3,00 m. inwestycja będzie obejmowała zakres pasa drogowego. Kanalizacja deszczowa - ze względu na ukształtowanie terenu oraz projektowaną niweletę drogi dojazdowej projektuje się spadek poprzeczny jezdni jednostronny o wartości 2% zakończony elementami ściekowymi. Na istniejącym kanale ogólnospławnym odprowadzającym wody opadowe i ścieki sanitarne ze szkoły projektuje się wykonanie studzienki rewizyjnej O 1000mm i podłączenie do niej projektowanej studzienki z kratą żeliwną typu ciężkiego. Przy wylocie ulicy do drogi wojewódzkiej projektuje się studzienkę ściekową z kratą żeliwną i podłączoną do istniejącego kolektora deszczowego pod chodnikiem drogi wojewódzkiej przykanalikiem z rur PCV O160 mm. Kanalizacja sanitarna zlokalizowania w drodze dojazdowej do Zespołu Szkół Podstawowo - Gimnazjalnych stanowiąca część projektowanej kanalizacji - Przeciszów etap IV. Kanalizację sanitarną projektuje się z rur dwuściennych z polipropylenu PP X-Stream klasy S (sztywność SN 8) uszczelką gumową o średnicy DN200mm. Długość projektowanej kanalizacji L= 68,50m. Kanał ułożony będzie na głębokości od 1,70m do 2,34m z zachowaniem minimalnych spadków dla: DN 200mm - imin = 0,5%. Kanalizacja uzbrojona będzie w studzienki kontrolne: załomowe i połączeniowe. z polietylenu DN 1000mm i DN 625mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.40 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonania zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 prawa zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formą spełnia/nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 4)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 5)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, 6)Harmonogram rzeczowo - finansowy inwestycji - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 7)Karta gwarancyjna - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 8)Wykaz minimum 2 wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Minimum 2 roboty polegające na wykonaniu: remontu drogi o nawierzchni asfaltowej na długości 500 m wraz z odwodnieniem, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 9)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć odpis uprawnień budowlanych, wraz aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 10)Zaakceptowany oraz podpisany wzór umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, 11)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary robót, 12)Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę min 100 000 złotych,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeciszow.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przeciszów, ul. Podlesie 1, 32-641 Przeciszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Przeciszów, ul. Podlesie 1, 32-641 Przeciszów.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.