eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Opieka techniczna nad programem do prowadzenia części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków EGB2000.



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Dąbrowa Górnicza: Opieka techniczna nad programem do prowadzenia części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków EGB2000.
Numer ogłoszenia: 123831 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka techniczna nad programem do prowadzenia części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków EGB2000..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 Pzp zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z 2007r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655) na zadanie pod nazwą: Opieka techniczna nad programem do prowadzenia części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków EGB2000. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Nadzór autorski nad oprograowaniem systemu EGB - wprowadzanie poprawek w kodzie programów oraz dostarczanie poprawionych wersji. Podpojęciem systemy EGB rozumiemy następujące programy: EGB2000, EGB2000-INT 2. Dostarczanie nowych wersji programów systemu EGB w trakcie trwania umowy, zgodnie z podpisanym zakresem umowy. 3. Pomoc techniczna i merytoryczna przy generowaniu rocznego wykazu gruntów, budynków i lokali, zestawień statystycznych M-04 4. Dostosowywanie programów systemu EGB do wymogów Integrującej Platformy Elektronicznej. 5. Udostępnianie funkcji kontroli jakości danych ewidencyjnych i umożliwienie uruchomienia funkcji porządkujących błędne zapisy w danych 6. Umożliwienie generowania stałych identyfikatorów oraz plików różnicowych SWDE zgodnie z projektem przekazanym przez GUGiK, w tym dostosowanie małżeństw, podmiotów grupowych i innych obiektów zgodnie z aktualizowanym standardem SWDE. Pomoc w wydawaniu danych w standardzie SWDE. 7. Rozszerzenie istniejących interfejsów graficznych oraz integracja z następującymi systemami mapy numerycznej: dgDialog, Geo-Info 2000, GeoMap, polegająca m.in. na wyświetlaniu mapy z otoczeniem, kontroli spójności działek i budynków, możliwości dokończenia zmiany graficznej. 8. Pomoc techniczna i merytoryczna w integrowaniu baz danych wykorzystywanych u Zamawiającego z bazą ewidencyjną gruntów, budynków i lokali, m.in. z bazą PESEL, REGON, bazą FK, bazą Nieruchomości. 9. Dostosowanie systemu EGB do zmian przepisów prawnych. 10. Usuwanie awarii bazy danych systemu EGB w czasie do 7 dni od chwili telefonicznego zgłoszenia. 11. Drobne modyfikacje i usprawnienia systemu wynikające z potrzeb Zamawiającego 12. Dostarczanie zaktualizowanych wersji dokumentacji systemu w formie elektronicznej. 13. Konfiguracja i serwis platformy systemu operacyjnego oraz systemu bazodanowego na potrzeby systemu EGB, m.in. uruchomienie archiwizacji bazy danych 14. Doradztwo i dokształcanie personelu obsługującego system EGB. Przeprowadzenie szkolenia z ustalonego zakresu, w łącznej liczbie 4 godzin w ramach wybranej wizyty serwisowej w siedzibie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7200 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Intergraph Polska Sp. z o.o., ul. Domaniewska 52, 02-672 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7200
  • Oferta z najniższą ceną: 7200 / oferta z najwyższą ceną: 7200
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.