eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługi porządkowe w budynkach i terenach przyległych administrowanych przez AN Księży Młyn

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Łódź: Usługi porządkowe w budynkach i terenach przyległych administrowanych przez AN Księży Młyn
Numer ogłoszenia: 12380 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498036 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź - Widzew "Księży Młyn" w Łodzi, ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2531061, faks 42 2531077.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe w budynkach i terenach przyległych administrowanych przez AN Księży Młyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Szczegółowy zakres usług i obowiązków Wykonawcy Czynności podstawowe: Usuwanie, omiatanie, zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarzy, klatek schodowych, WC ogólnych, wg potrzeb, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu. Codzienne usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych, opróżnianie koszy przydomowych, oczyszczanie kratek ściekowych, krawężników i wycieraczek przed wejściem do klatek. W okresie zimy - codzienne usuwanie śniegu, lodu, błota z chodników, przejść do pomieszczeń wspólnego użytku, podestów i schodów na zewnątrz budynku, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych i ściekowych, a także uszorstnienie nawierzchni poprzez posypanie jej piaskiem. W/w prace należy wykonać w godzinach rannych nie później jednak niż do godziny 700 rano. W przypadku ciągłych opadów śniegu prace winny być wykonywane na bieżąco także w godzinach wieczornych i dni wolne od pracy aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. Czynności okresowe: Dezynfekcja WC ogólnych - raz w miesiącu. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku: strychy, suszarnie, pralnie, korytarze piwniczne i komórkowe - raz w miesiącu. Mycie klatek schodowych i korytarzy, drzwi wejściowych, balustrad, skrzynek listowych i licznikowych, luksferów i lamperii - raz w miesiącu. Mycie okien i parapetów - 2 razy w roku w miesiącu poprzedzającym święta Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia. Czynności pozostałe: Wywożenie własnym transportem i na własny koszt tzw. gabarytów (tj. odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na odpady np. liście, gałęzie gruz, stare meble, złom) w ciągu 4 dni od daty stwierdzenia ich występowania. Dezynfekcja pergoli w miarę potrzeb. Bezzwłoczna wymiana uszkodzonych i uzupełnianie brakujących żarówek na klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytku. Dostarczanie najemcom i właścicielom lokali korespondencji i zwrot do Zamawiającego (potwierdzeń i korespondencji nie dostarczonej) w terminie 7 dni od daty otrzymania korespondencji od Zamawiającego. Niezwłoczne zawiadamianie AN o dostrzeżonych zagrożeniach i uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości (np. wyciekach wody w pomieszczeniach wspólnego użytku, uszkodzeniach sieci elektrycznej i gazowej itp.). Niezwłoczne zawiadamianie AN o dostrzeżonych włamaniach do opuszczonych i wolnych lokali. Wywieszanie dostarczonych przez AN informacji w gablotach na klatkach schodowych. Wywieszanie na budynkach flag narodowych (również z kirem w dniach żałoby narodowej) w święta państwowe i inne wskazane przez Zamawiającego. Wygrabianie terenów zielonych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Koszenie trawy, zgrabianie i uprzątanie skoszonej trawy 1 raz w miesiącu w okresie od maja do października. Wykonywanie prac związanych z konserwacją i pielęgnacją zieleni na polecenie Zamawiającego. Usuwanie napisów, rysunków, plakatów, reklam i ogłoszeń umieszczonych na budynku bez zgody AN w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Zamalowanie winno odbyć się przy użyciu farby kolorystycznie najbardziej zbliżonej do elewacji aby nie doprowadzić do pogorszenia wizerunku budynku. Palenie w piecach w WC ogólnych w okresie mrozów. Zabezpieczanie przed zamarznięciem hydrantów, grzejników na parterach budynków oraz ocieplanie odcinków instalacji wodnej narażonych na zamarzanie. Wymiana piasku w piaskownicach wskazanych przez Zamawiającego Wybranie starego piasku i dostarczenie nowego własnym transportem winno się odbywać przynajmniej raz w roku (w miesiącach kwiecień lub maj) lub każdorazowo w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających. Wykładanie trutki na gryzonie we wskazanych pomieszczeniach wspólnego użytku - wg potrzeb, co najmniej 2 razy w roku - w terminach: od 20 marca do 20 kwietnia oraz od 15 października do 15 listopada. Usuwanie sopli z budynków wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Usuwanie z elewacji budynków zanieczyszczeń spowodowanych przez ptaki. Oprócz wyżej enumeratywnie wymienionych czynności Wykonawca jest obowiązany do wykonywania czynności niezbędnych do należytego wykonywania usług porządkowych, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OTIZ Dariusz Brończyk, ul. Brtoka 57 m. 111, 95-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280351,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 167351,03

  • Oferta z najniższą ceną: 167351,03 / Oferta z najwyższą ceną: 246367,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.