To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Łódź: Usługi porządkowe w budynkach i terenach przyległych administrowanych przez AN Księży Młyn
Numer ogłoszenia: 12380 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498036 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź - Widzew "Księży Młyn" w Łodzi, ul. Wilcza 6, 90-339 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2531061, faks 42 2531077.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi porządkowe w budynkach i terenach przyległych administrowanych przez AN Księży Młyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Szczegółowy zakres usług i obowiązków Wykonawcy Czynności podstawowe: Usuwanie, omiatanie, zbieranie odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarzy, klatek schodowych, WC ogólnych, wg potrzeb, nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu. Codzienne usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych, opróżnianie koszy przydomowych, oczyszczanie kratek ściekowych, krawężników i wycieraczek przed wejściem do klatek. W okresie zimy - codzienne usuwanie śniegu, lodu, błota z chodników, przejść do pomieszczeń wspólnego użytku, podestów i schodów na zewnątrz budynku, oczyszczanie pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych i ściekowych, a także uszorstnienie nawierzchni poprzez posypanie jej piaskiem. W/w prace należy wykonać w godzinach rannych nie później jednak niż do godziny 700 rano. W przypadku ciągłych opadów śniegu prace winny być wykonywane na bieżąco także w godzinach wieczornych i dni wolne od pracy aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. Czynności okresowe: Dezynfekcja WC ogólnych - raz w miesiącu. Sprzątanie pomieszczeń wspólnego użytku: strychy, suszarnie, pralnie, korytarze piwniczne i komórkowe - raz w miesiącu. Mycie klatek schodowych i korytarzy, drzwi wejściowych, balustrad, skrzynek listowych i licznikowych, luksferów i lamperii - raz w miesiącu. Mycie okien i parapetów - 2 razy w roku w miesiącu poprzedzającym święta Wielkiej Nocy i Bożego Narodzenia. Czynności pozostałe: Wywożenie własnym transportem i na własny koszt tzw. gabarytów (tj. odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na odpady np. liście, gałęzie gruz, stare meble, złom) w ciągu 4 dni od daty stwierdzenia ich występowania. Dezynfekcja pergoli w miarę potrzeb. Bezzwłoczna wymiana uszkodzonych i uzupełnianie brakujących żarówek na klatkach schodowych i innych pomieszczeniach wspólnego użytku. Dostarczanie najemcom i właścicielom lokali korespondencji i zwrot do Zamawiającego (potwierdzeń i korespondencji nie dostarczonej) w terminie 7 dni od daty otrzymania korespondencji od Zamawiającego. Niezwłoczne zawiadamianie AN o dostrzeżonych zagrożeniach i uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości (np. wyciekach wody w pomieszczeniach wspólnego użytku, uszkodzeniach sieci elektrycznej i gazowej itp.). Niezwłoczne zawiadamianie AN o dostrzeżonych włamaniach do opuszczonych i wolnych lokali. Wywieszanie dostarczonych przez AN informacji w gablotach na klatkach schodowych. Wywieszanie na budynkach flag narodowych (również z kirem w dniach żałoby narodowej) w święta państwowe i inne wskazane przez Zamawiającego. Wygrabianie terenów zielonych wg potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. Koszenie trawy, zgrabianie i uprzątanie skoszonej trawy 1 raz w miesiącu w okresie od maja do października. Wykonywanie prac związanych z konserwacją i pielęgnacją zieleni na polecenie Zamawiającego. Usuwanie napisów, rysunków, plakatów, reklam i ogłoszeń umieszczonych na budynku bez zgody AN w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Zamalowanie winno odbyć się przy użyciu farby kolorystycznie najbardziej zbliżonej do elewacji aby nie doprowadzić do pogorszenia wizerunku budynku. Palenie w piecach w WC ogólnych w okresie mrozów. Zabezpieczanie przed zamarznięciem hydrantów, grzejników na parterach budynków oraz ocieplanie odcinków instalacji wodnej narażonych na zamarzanie. Wymiana piasku w piaskownicach wskazanych przez Zamawiającego Wybranie starego piasku i dostarczenie nowego własnym transportem winno się odbywać przynajmniej raz w roku (w miesiącach kwiecień lub maj) lub każdorazowo w przypadku stwierdzenia zanieczyszczenia piasku odchodami zwierzęcymi lub innymi zanieczyszczeniami zagrażającymi bezpieczeństwu korzystających. Wykładanie trutki na gryzonie we wskazanych pomieszczeniach wspólnego użytku - wg potrzeb, co najmniej 2 razy w roku - w terminach: od 20 marca do 20 kwietnia oraz od 15 października do 15 listopada. Usuwanie sopli z budynków wskazanych przez Zamawiającego, w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia. Usuwanie z elewacji budynków zanieczyszczeń spowodowanych przez ptaki. Oprócz wyżej enumeratywnie wymienionych czynności Wykonawca jest obowiązany do wykonywania czynności niezbędnych do należytego wykonywania usług porządkowych, o których mowa w § 1 ust. 1 umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00 - 74.70.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OTIZ Dariusz Brończyk, ul. Brtoka 57 m. 111, 95-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 280351,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167351,03
Oferta z najniższą ceną: 167351,03 / Oferta z najwyższą ceną: 246367,66
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa preparatów do diagnostyki serologicznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru biurowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Budowa chodnika na ul. Dębowskiego na odc. od ul. Zaruskiego do ul. Hyrnej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: W028ST)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.