eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1469 B na odcinku przejścia przez m. Folwarki Małe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-09

Białystok: wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1469 B na odcinku przejścia przez m. Folwarki Małe
Numer ogłoszenia: 123764 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku, Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, fax (085) 740-22-19.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd-bialystok.bianet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1469 B na odcinku przejścia przez m. Folwarki Małe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: oczyszczenie warstw konstrukcyjnych 3000 m2 skropienie warstw konstrukcyjnych 4150 m2 wyrównanie podbudowy kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości 148 m3 uzupełnienie poboczy kruszywem stabilizowanym mechanicznie w ilości 45 m3 wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/8 gr. 3cm w ilości 3000 m2 wraz z wcinka do istniejącej nawierzchni bitumicznej w ilości 0,735 m3 - warstwa ścieralna o uziarnieniu 0/8 gr. 3cm w ilości 3000 m2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1Muszą mieć prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem; 3.2Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 ( Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655) ; 3.3Muszą spełniać warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 w/w ustawy; 3.4Muszą dysponować odpowiednimi pod względem kwalifikacji pracownikami inżynieryjnotechnicznymi: - kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót w zakresie dróg lub bez ograniczeń wraz z przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa - geodeta uprawniony do wykonywania pomiarów geodezyjnych (na okres realizacji robót) 3.5Muszą posiadać doświadczenie i przygotowanie fachowe - zrealizować w ciągu ostatnich 2 lat min. 3 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia potwierdzonych min. 3 referencjami od Zamawiających. 3.6Muszą dysponować niezbędnym dla realizacji zamówienia sprzętem (własnym lub dzierżawionym); 3.7Udzielą na wykonane roboty gwarancji co najmniej na 24 miesiące 3.8Będą posiadać na cały czas trwania budowy ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 3.9Muszą posiadać lub mieć dostęp do laboratorium wykonującego badania laboratoryjne w trakcie wykonywania zamówienia. 3.10Posiadają oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym, zgodnie z: - załącznikiem 1 i 4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach(Dz. U. z 2003 r. Nr 220 poz. 2181), - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. (Dz. U. z 2003 r. Nr 177 poz. 1729)oraz projektem organizacji ruchu Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 4.2. Oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.l do formularza oferty) wraz z aktualnymi zaświadczeniami: a) Zaświadczeniem z właściwego urzędu skarbowego o nie zaleganiu z podatkami (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). b) Zaświadczeniem z ZUS-u o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (ważne na dzień upływu terminu składania ofert, a w przypadku braku wskazania terminu ważności, datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Uwaga: W punktach a) i b) Oferent może przedłożyć zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. c) Informacją z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności Oferenta w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt4-8 i art. 24 ust. 1 pkt. 9ustawy. W przypadku, gdy Oferent jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków zarządu. Informacja powinna być wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 4.4. Wykaz pracowników na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.2 do formularza oferty odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami i przynależnością do Izby Inżynierów).W przypadku zaangażowania osób nie będących pracownikami Oferenta należy załączyć ich oświadczenia o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 2.6 do formularza oferty 4.5. Wykaz sprzętu, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem jego źródeł jego pozyskania 4.6. Dane o doświadczeniu Oferenta w zakresie realizacji robót budowlanych w ciągu ostatnich 2 lat zbliżonych co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem na formularzu stanowiącym załącznik nr 2.4 do formularza oferty wraz z referencjami od poprzednich Zamawiających. 4.7. Dane dotyczące podwykonawców (w wypadku ich zatrudnienia) i zakresu powierzonych im części zamówienia - załącznik nr 2.5 do formularza oferty wraz z oświadczeniami o gotowości do współpracy przy realizacji zamówienia - załącznik nr 2. 6 do formularza oferty. Uwaga: Wszystkie umowy na roboty budowlane dotyczące tego zadania podpisywane przez Wykonawcę z Podwykonawcą powinny być zawierane w formie pisemnej i zaakceptowane przez Zamawiającego. (Ustawa z dnia 14.02.2003 o zmianie ustawy Kodeks Cywilny i niektórych innych ustaw Art.1 ust.35 Dz.U.nr 49 z 24.03.2003) 4.8. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.9. Oświadczenie o posiadanym oznakowaniu i zabezpieczeniu robót - załącznik nr 2.7 do formularza oferty 4.10. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego z cenami jednostkowymi na poszczególne pozycje 4.11. Wypełniony wykaz stawek i narzutów - zał. nr 3.1 do Kosztorysu ofertowego 4.12 Sporządzony wstępny harmonogram robót ( zgodny z pozycjami Kosztorysu ofertowego) 4.13. Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać oświadczenia i dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków z punktu 3 z tym, że dokumenty z punktów 3.1,3.2,3.3 powinny być przedstawione przez każdy podmiot oddzielnie pozostałe warunki muszą być spełnione przez oferentów wspólnie b) musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkie strony ; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów ; d) zawierać umowę pro forma, która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd-bialystok.bianet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wyżej podanej stronie internetowej, w siedzibie Zamawiającego pokój nr 14 lub za pośrednictwem poczty.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.