Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-09
Gliwice: Dostawa urządzeń: multimetra cyfrowego oraz suszarki laboratoryjnej dla Politechniki Śląskiej
OZ/D/113/JC/08
Numer ogłoszenia: 123660 - 2008; data zamieszczenia: 09.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Śląska, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń: multimetra cyfrowego oraz suszarki laboratoryjnej dla Politechniki Śląskiej OZ/D/113/JC/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej. Dostawę sprzętu podzielono na 2 zadania. ZADANIE 1: Multimetr cyfrowy (CPV: 33.24.13.00-4 Przyrządu do mieszania wielkości elektrycznych) ZADANIE 2: Suszarka laboratoryjna (CPV: 29.54.16.20-5 suszarki)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.13.00-4, 29.54.16.20-5.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe (warunki udziału w postępowaniu jakie musi spełnić Wykonawca): 1. Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. 3. Zaoferowanie ceny, minimalnej gwarancji, warunków serwisowych terminu realizacji itd. 4. Zaoferowanie parametrów technicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty potwierdzające ich spełnienie zostały załączone do oferty i czy potwierdzają spełnienie tych warunków.(z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków podmiotowych.: 1A: Oświadczenie, 2A: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie warunków przedmiotowych: 3A Oferta Cenowa, 4A: Tabela Parametrów Technicznych. 5A: Fotografie, opisy, foldery, prospekty lub inne materiały dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim lub angielskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 509..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych. ul. Konarskiego 18, 44-100 Gliwice pok. 510..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do tych Wykonawców. Jeżeli oferta Wykonawców, występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający (przed zawarciem umowy) może żądać umowy regulującej ich współpracę. Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności na rachunek Wykonawcy w terminie do 30 dni od dnia wystawienia faktury.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1: Multimetr cyfrowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego multimetra cyfrowego przeznaczonego do projektowania, testowania oraz naprawy urządzeń biomedycznych. Multimetr służył będzie do pomiaru napięcia prądu oraz rezystancji. Dzięki wbudowanym interfejsom możliwa jest akwizycja i późniejsza analiza mierzonych wielkości. (CPV: 33.24.13.00-4 Przyrządu do mieszania wielkości elektrycznych). Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.24.13.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2: Suszarka laboratoryjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej suszarki laboratoryjnej. Urządzenie przeznaczone będzie do suszenia szkła laboratoryjnego jak również preparatów chemicznych. (CPV: 29.54.16.20-5 suszarki) Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń, których zbilansowana wartość zakupów w 2008 r. przekracza kwotę 14.000 E i nie przekracza kwoty 206 000 E. Natomiast zakres niniejszego zamówienia nie przekracza wartości 14.000 Euro..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.54.16.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont lokali mieszkalnych przy ul. Sztabu Powstańczego 72/2 i Gwiazdy polarnej 46/12 w Gliwicach z przeznaczeniem dla repatriantów
- "Roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej w Zespole Szkół Techniczno-Informatycznych w Gliwicach"
- Odnowienie subskrypcji i licencji edukacyjnej oprogramowania Labview. Znak sprawy: IA1.282.24.2024.AP
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy. Znak sprawy IA1.282.26.2024.AG
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Transport kontenerów z odpadami z PSZOK-u, transport odpadów z sortowni odpadów wielkogabarytowych oraz z kompostowni odpadów i przekazywanie odpadów do miejsc wskazanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.