eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO ZGODNIE Z PROJEKTEM PN. WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W DOSTĘPIE DO REHABILITACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ POPRZEZ WYPOSAŻENIE NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY- PROJEKT II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-28

Dzierżoniów: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO ZGODNIE Z PROJEKTEM PN. WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W DOSTĘPIE DO REHABILITACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ POPRZEZ WYPOSAŻENIE NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY- PROJEKT II
Numer ogłoszenia: 123548 - 2013; data zamieszczenia: 28.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie sp. z o. o. , ul. Cicha 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 74 8344168, faks 74 8344179.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO ZGODNIE Z PROJEKTEM PN. WYRÓWNYWANIE SZANS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO W DOSTĘPIE DO REHABILITACJI SPOŁECZNEJ I ZAWODOWEJ POPRZEZ WYPOSAŻENIE NIEPUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. W SPRZĘT REHABILITACYJNY- PROJEKT II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego w ramach wyposażenia obiektu służącego do rehabilitacji osób niepełnosprawnych zgodnie z wymaganiami i parametrami szczegółowo opisanymi w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu Zamówienia -podzielony na dwie Części. Część 1 -Zadanie 1 i Zadanie 2- Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ Część 2 - Zadanie 3- Szczegółowy opis w załączniku nr 1 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 11)WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM; a.Każda złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN: CZĘŚĆ 1 ZADANIE 1 i ZADANIE 2- 1 000,00 zł brutto CZĘŚĆ 2 ZADANIE 3- 800,00 zł brutto b.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach ­pieniądzu ­poręczeniach bankowych, ­pieniężnych poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ­gwarancjach bankowych (gwarancji bankowa z uwzględnieniem Art.46 ust 4a i 5 ) ­gwarancjach ubezpieczeniowych ­poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275). c.Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Bank NORDEA nr konta 14 1440 1101 0000 0000 0892 2128 z dopiskiem: WADIUM W POSTĘPOWANIU WADIUM W POSTĘPOWANIU NA DOSTAWĘ SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO ZGODNIE Z PROJEKTEM PN. Wyrównywanie szans osób niepełnosprawnych z powiatu dzierżoniowskiego w dostępie do rehabilitacji społecznej i zawodowej poprzez wyposażenie niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej szpital powiatowy w Dzierżoniowie Sp. z o.o. w sprzęt rehabilitacyjny- projekt II (dowód wpłaty lub jego kopię potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem załączyć do oferty). d.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, pieniężnego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. e.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony gdy wykonawca dołączy do oferty: a.Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji lub b.Stosowne oświadczenie, jeżeli przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych przynajmniej 2 głównych dostaw na kwotę nie mniejszą niż wartość składanej oferty w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie. Do wykazu należy podać wartość, przedmiot, daty wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz poświadczenie lub oświadczenie zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r. poz. 231) - załącznik nr 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony jeżeli wykonawca podpisze oświadczenie potwierdzające spełnienie tego warunku - załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy- (wg załączonego druku - wzór) załącznik nr 2 do SIWZ wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z załącznikiem nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia- tabelki) wypełnionym i podpisanym przez wykonawcę 2.Projekt Umowy załącznik nr 3 do SIWZ- podpisany przez wykonawcę (parafowana każda strona) Przy podpisaniu umowy wykonawca na czas obowiązywania gwarancji zobowiązany jest ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. zł. i kontynuować Polisę, którą każdorazowo dostarczy zamawiającemu. 3.Potwierdzenie wniesienia wadium 4. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej dokumenty, jeżeli jest to inna osoba aniżeli wskazana do reprezentowania zgodnie z obowiązującymi dokumentami rejestrowymi. 5. Oryginalne firmowe prospekty/katalogi producenta oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnienie wszystkich parametrów technicznych. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w prospekcie technicznym brak opisu danej funkcji sprzętu lub parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. części instrukcji obsługi), na podstawie których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub danego parametru z wymaganym przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 6.Oświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ o treści: Oświadczamy, że; a.Posiadamy wszystkie dokumenty niezbędne do użytkowania zaoferowanego sprzętu w Zakładach Opieki Zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. b.Oferowany sprzęt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Na potwierdzenie powyższego posiadamy odpowiednie dokumenty i zobowiązujemy się dostarczyć je zamawiającemu na jego wezwanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy (na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) zawartej w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania w następujących przypadkach: a)w przypadku zmiany danych adresowych wskazanych w nagłówku umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie, b)w przypadku zmiany danych osób reprezentujących strony umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w ww. zakresie. c)W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. d)w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, mających wpływ na realizację przedmiotu umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NZOZ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. UL. CICHA 1 58-200 DZIERŻONIÓW ZAMÓWIENIA PUBLICZNE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2013 godzina 12:00, miejsce: NZOZ SZPITAL POWIATOWY W DZIERŻONIOWIE SP. Z O.O. UL. CICHA 1 58-200 DZIERŻONIÓW SEKRETARIAT PREZESA.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA MEDYCZNE SZCZEGÓŁOWO OPISANE W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.84.00-6, 33.15.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA MEDYCZNE, STOLIKI POD APARATY Z CZĘŚCI 1 ZADANIE 1- SZCZEGÓŁOWY OPIS W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA MEDYCZNE, SYSTEM REHABILITACJI KARDIOLOGICZNEJ, BIEŻNIA DO REHABILITACJI KARDIOLOGICZNEJ- SZCZEGÓLOWO OPISANE W ZAŁACZNIKU NR 1 DO SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.00.00-6, 33.15.84.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.