eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy druków dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Gdynia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy druków dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 12343 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314559 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Miejski im. J. Brudzińskiego, ul. Wójta Radtkego 1, 81-348 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6207501, faks 058 6201114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy druków dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy druków dla Szpitala Miejskiego im. J. Brudzińskiego w Gdyni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, rodzaj i ilość poszczególnego asortymentu zawiera załącznik nr 1 b do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż ilości asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wartościami szacunkowymi, służącymi do prawidłowego skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Ilość zamawianego asortymentu, w ramach realizacji umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, w poszczególnych grupach asortymentowych o 25 % (słownie: dwadzieścia pięć procent), w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z zastrzeżeniem, iż wartość oferty wybranego Wykonawcy nie zostanie przekroczona. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Badanie laboratoryjne 2. Badania laboratoryjne Oddział Anestezjologii i IntensywnejTerapii 3. Badanie okulistyczne 4. Bilans ogólny 5. Diagnoza pielęgniarska- Plan opieki 6. Dziennik pracy pogotowia - Mz Pr-2 7. Elektrokardiogram Mz Dp 3 8. Historia choroby Oddział Pediatryczny 9. Historia choroby - Oddział Ginekologii 10. Historia choroby ogólna 11. Historia choroby poradni Mz og-2 12. Historia choroby SOR 13. Indywidualna karta zleceń lekarskich 14. Informacja dla pacjentów laryngologia 15. Karta anestezjologiczna 16. Karta badania konsultacyjnego 17. Karta badania przedoperacyjnego 18. Karta wykonania zleceń lekarskich SOR 19. Karta gorączkowa ogólna Mz szp-16 20. Karta gospodarki wodnej 21. Karta gospodarki wodnej Oddział Urologii 22. Karta leczenia odleżyn 23. Karta sekcyjna Mz Pc Ap-2 24. Karta statystyczna Mz szp 11 25. Karta statystyczna do karty zgonu Pu-M67 26. Karta zgłoszenia nowotworu Mz N 1a 27. Karta znieczulenia premedykacja Mz Szp 84 28. Kontrola ciśnienia krwi u pacjenta 29. Karta ciśnienia śródocznego Mz Szp-80 30. Karta obserwacji miejsca wkłucia 31. Karta postępowania przeciwbólowego 32. Karta obserwacji 33. Karta zastosowania unieruchomienia lub izolacji 34. Karta obserwacji unieruchomienia 35. Księga odmów i przyjęć - Izba Przyjęć Planowa 36. Księga przyjęć - Poradnia 37. Księga dokonanych operacji Mz Szp-38 38. Księga zabiegów 39. Księga ruchu chorych oddziału 40. Księga Pracowni Diagnostycznej 41. Książka przyjęć Oddziału Dziecięcego 42. Książka przyjęć IP Dziecięcej 43. Książka raportów pielęgniarskich Mz szp-15 44. Książka transfuzyjna Mz szp 47 45. Księga główna przyjęć i wypisów Mz szp-23 46. Książka raportów lekarskich SOR 47. Lista chorych przyj. na oddziały szpitalne 48. Lista depozytów pacjenta 49. Okołooperacyjna karta WHO 50. Oświadczenie pacjenta 51. Perymetr kulisty 52. Perymetr świetlny 53. Potwierdzenie przyjęcia do szpitala 54. Poziom cukru 55. Proces pielęgnowania 56. Proces pielęgnowania Oddział Pediatryczny 57. Recepty MzPom 31 58. Recepta na okulary Mz Ok.-2 59. Recepty imienne dla lekarzy - numerowane 60. Skierowanie do badania RTG Mz rtg-5 61. Skierowanie do badania USG 62. Skierowanie na badanie w kier. zakażenia HIV 3-90 -86A-Mz 63. Skierowanie na konsultacje Mz Pom 1 64. Skierowanie na TK 65. Skala RANKIN 66. Skierowanie do Szpitala Mz Pom-30-1 67. Skorowidz Mz szp-44 68. Spis bielizny Mz pom-38 69. Świadoma zgoda pacjenta 70. Wkładka do historii choroby poradni Mz Og-2a 71. Wkładka do historii choroby Oddziału Ginekologii Mz szp-13a 72. Wkładki do historii choroby Oddz.Neurologii Mz Szk-3a 73. Wniosek o przyjęcie do Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej 74. Wywiad lekarski - Oddział Okulistyczny 75. Zamówienie na leki (długie) Mz szp -25 76. Zamówienie na leki (krótkie) Mz szp-25a 77. Zapotrzebowanie na krew Mz Szp-42 78. Zaświadczenie lekarskie Mz L 1 79. Zestawienie dzienne oddziału Mz szp-1 80. Zgoda na zabieg operacyjny 81. Zlecenie na transport medyczny 82. Zlecenie badania w kierunku gruźlicy 83. Zlecenie na transport sam.osob. AD-MIR TAXI 84. Ankieta - Oddział Wewnętrzny 85. Ankieta - Oddział Okulistyczny 86. Ankieta - Oddział Urologiczny 87. Ankieta - Oddział Neurologiczny 88. Ankieta - Oddział Rehabilitacji Neurologicznej 89. Ankieta - Oddział.......................... 90. Druki medyczne lub administracyjne 91. Druki medyczne lub administracyjne 92. Druki medyczne lub administracyjne 93. Druki medyczne lub administracyjne 94. Karta wyposażenia osobistego 95. Likwidacja środka trwałego 96. Książka druków ścisłego zarachowania 97. Arkusz spisu z natury 98. Zmiana miejsca użytkowania 99. Druki zamówień 100. OT- przyjęcie środka trwałego 101. Wnioski urlopowe 102. Karta pracy 103. PZ - przyjęcie z zewnątrz 104. Karta urlopowa 105. Przekładki do akt osobowych ABC 106. Ewidencja czasu pracy 107. Zestawienie różnic inwentaryzacyjnych 108. Teczki-akta osobowe z zawieszką 109. Polecenie przelewu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00 - Różne druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IMPACT s.c. D.Nowak M.Nowak, ul. Mikołowska 31, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103149,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72951,05

  • Oferta z najniższą ceną: 72951,05 / Oferta z najwyższą ceną: 134828,91

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.