eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywny druk w 2010 r. plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią



Ogłoszenie z dnia 2010-05-13

Warszawa: Sukcesywny druk w 2010 r. plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią
Numer ogłoszenia: 122689 - 2010; data zamieszczenia: 13.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Spotkań z Historią, ul. Karowa 20, 00-324 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8265195, faks 022 8276751.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorząda instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywny druk w 2010 r. plakatów, zaproszeń, broszur, ulotek informacyjnych na potrzeby Domu Spotkań z Historią.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres przedmiotowego zamówienia wchodzi wykonanie następujących druków: 1. ulotki dwustronne o różnych parametrach, 2. broszury o różnych parametrach, 3. plakaty o różnych parametrach, 4. zaproszenia o różnych parametrach, 5. katalogi o różnych parametrach, 6. pocztówki o różnych parametrach, 7. wizytówki, 8.teczki firmowe, 9. torby firmowe, 10. kalendarz ścienny, wieloarkuszowy (6-planszowy), 11. kalendarz stojący na biurko 7-kartkowy ze spiralą..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EFEKT Jan Piotrowski Tadeusz Markiewicz spółka jawna, ul. Lubelska 30/32, 03-802 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98360,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75998,36

  • Oferta z najniższą ceną: 75998,36 / Oferta z najwyższą ceną: 132344,26

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przesłanki udzielenia zamówienia w trybie zapytania o cenę zostały zawarte w art. 70 PZP, zgodnie z którym zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę w przypadku, gdy: a) przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, b) wartość zamówienia jest niższa niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11. ust 8 PZP. Zgodnie z powszechnie aprobowanym stanowiskiem, przedmiotem zamówienia powinny być typowe rzeczy powszechnego użytku (np. środki czystości, przybory higieniczne, materiały papiernicze, artykuły spożywcze, paliwa napędowe do pojazdów silnikowych, opał itp) lub standardowe usługi (np. usługi sprzątania, usługi krawieckie, usługi szklarskie, usługi pralnicze, usługi introligatorskie i poligraficzne, usługi kserograficzne itp.), które są oferowane na rynku przez znaczną liczbę podmiotów oraz jednocześnie wykazują się typowymi i standardowymi cechami jakościowymi, zaś wartość szacunkowa zamówienia jest stosunkowo nieznaczna. Należy wskazać, iż tego rodzaju dostawy i usługi powinny być pod względem przedmiotowym w pełni porównywalne, zaś jedynym elementem, który może je od siebie odróżniać może być ich cena. Z powyższego przepisu wynika również, iż przesłanki te muszą zostać spełnione łącznie (kumulatywnie). Powyższy pogląd znajduje swoje potwierdzenie w publikacjach Urzędu Zamówień Publicznych (por. artykuł w Informatorze Urzędu Zamówień Publicznych nr 3 z marca 2010 r. wskazujący przesłanki wyboru trybu zapytania o cenę, str. 16 i następne) Wskazana w art. 70 PZP przesłanka powszechnej dostępności dostaw lub usług danego rodzaju oznacza, iż możliwość jego realizacji ma większość podmiotów danej branży - tryb zapytania o cenę nie może być wykorzystywany do nabywania towarów lub usług specjalistycznych, przeznaczonych dla wąskiego kręgu odbiorców, o dostępności ograniczonej do nielicznych, specjalistycznych wykonawców.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.