eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obrębyJabłonowo, Mirosław, Węglewo, Kruszewo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-06

Piła: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obręby: Jabłonowo, Mirosław, Węglewo, Kruszewo.
Numer ogłoszenia: 122540 - 2008; data zamieszczenia: 06.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 2109330, fax 0-67 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.pila.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obręby: Jabłonowo, Mirosław, Węglewo, Kruszewo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW - GMINA UJŚCIE, obręby: Jabłonowo, Mirosław, Węglewo, Kruszewo. Obręby będące przedmiotem zamówienia położone są w Powiecie Pilskim, woj. wielkopolskie. 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja danych części opisowej operatu ewidencji gruntów i budynków w systemie EGB 2000 oraz aktualizacja obiektowej numerycznej mapy ewidencyjnej w systemie GEO-INFO V gminy Ujście - obszar wiejski (4 obręby). Celem tych działań ma być dostosowanie obecnej ewidencji gruntów i budynków ww. obrębów gminy Ujście do wymogów rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454) - zwanego dalej rozporządzeniem, z uwzględnieniem zmian wynikających z przepisów art. 24a pkt.1 do 12 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2008 r. Nr 240, poz. 2027, z późn. zm.) oraz art.21 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603, z późn. zm.). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 a,b,c do SIWZ pt.: Warunki techniczne, który zawiera następujące informacje: 1.Dane formalno-organizacyjne: - przedmiot i obszar opracowania; - podstawowe przepisy prawne. 2.Podstawowe dane o obiekcie. 3.Istniejące materiały geodezyjne i kartograficzne: - pozioma osnowa geodezyjna, - mapa zasadnicza, - operat ewidencji gruntów i budynków . 4.Szczegółowy zakres opracowania: - granice jednostki ewidencyjnej; - granice obrębu; - granice działek; - aktualizacja numerycznej obiektowej mapy ewidencyjnej; - ogólne zasady numerowania i kodowania obiektów; - kontrola opracowanej bazy danych mapy katastralnej; - operat techniczny. Symbolika i redakcja mapy winna być dostosowana do skali istniejących arkuszy ewidencyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby do wykonania usług objętych zamówieniem. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonujący zamówienie posiadali uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii przynajmniej w zakresie 1 (pierwszym) i 2 (drugim). Wykonawca musi wskazać przynajmniej dwóch pracowników z uprawnieniami jak wyżej. 3. Potencjał techniczny - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym stanowiskiem oprogramowania GEO INFO V oraz oprogramowaniem ewidencji gruntów, budynków i lokali - EGB 2000. W załączniku nr 3 do SIWZ należy wskazać co najmniej jedną osobę z ukończonym kursem GEO INFO V. 4. Podwykonawstwo - Zamawiający nie dopuszcza zatrudnienia podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wykonać całość zadania własnymi siłami. 5. Ubezpieczenie - Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Gwarancja za wykonane usługi - Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji jakości wykonanych usług, krótszego niż 36 miesięcy. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacje na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o pracownikach, którzy będą wykonywać zamówienie. Należy sporządzić zgodnie z formularzem załącznika nr 3 do SIWZ. Do informacji należy dołączyć potwierdzone kserokopie uprawnień pracowników. Informacja musi spełniać wymagania punktu 5.2 i 5.3 SIWZ. 5. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane usługi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.pila.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile, Zespół Zamówień Publicznych i Inwestycji Al. Niepodległości 37, 64-920 Piła, pok. nr 304.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile, Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pok. 111..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obręby Jabłonowo i Mirosław, szczegółowo opisane w zał. 4 a) do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obręb Węglewo, szczegółowo opisany w zał. 4 b) do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III cześć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - obręb Kruszewo, szczegółowo opisany w zał. 4 c) do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.27.43.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.