eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12196 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Ełk: DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 362596-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 28023933300000, ul. Siedliska  77, 19300   Ełk, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 6210101, 629 15 00, faks 87 610 20 60, e-mail eko-mazury@elk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.eko-mazury.elk.pl, www.elk-ekomazury.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I HIGIENY OSOBISTEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO I OCHRONNEGO NA POTRZEBY PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI Eko-MAZURY SP. Z O.O. NA OKRES 12 MIESIĘCY Z PODZIAŁEM NA DWIE CZĘŚCI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP-PGO/09/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): a) 18000000-9 - odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki b) 18100000-0 - odzież branżowa, specjalna, odzież robocza i dodatki c) 18130000-9 - specjalna odzież robocza; d) 18114000-1 - kombinezony e) 18141000-9 - rękawice robocze f) 18142000-6 - okulary ochronne g) 18143000-3 - akcesoria ochronne h) 18443500-1 - osłony oczu i) 18444000-3 - ochronne nakrycia głowy j) 18830000-6 - obuwie ochronne k) 35113400-3 - odzież ochronna i zabezpieczająca l) 39514100-9 - ręczniki. 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o. w Siedliskach w roku 2017, w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w okresie 12 miesięcy, każdorazowo według potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres ilościowy i asortymentowy przedmiotu zamówienia obejmuje: - buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par; - buty robocze ocieplane - 2 pary; - trzewiki robocze ocieplane - 2 pary; - trzewiki robocze - 2 pary; - półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową - 43 pary; - trzewiki robocze - 20 par; - buty gumowe robocze z podnoskiem - 22 pary; - buty gumowe - 2 pary; - buty gumowe robocze - 3 pary; - buty gumowe PCV - 2 pary; - buty gumowe ocieplane - 8 par; - półbuty robocze damskie - 2 pary; - czapka bawełniana typu baseball - 93 szt.; - czapka ochronna antyskalpowa - 48 szt.; - czapka zimowa - 77 szt.; - fartuch ochronny typu kasak - 2 szt.; - fartuch ochronny - 3 szt.; - fartuch przedni wodoodporny - 50 szt.; - fartuch spawalniczy - 1 szt.; - gogle ochronne - 53 szt.; - kamizelka odblaskowa - 67 szt.; - kombinezon ochronny - 2 szt.; - kurtka ocieplana 3/4 z kapturem - 1 szt.; - narękawki wodoochronne - 60 par; - nauszniki - 3 szt.; - odzież ochronna kwaso i ługoodporna - 2 kpl.; - osłona twarzy kwaso i ługoodporna - 2 szt.; - płaszcz przeciwdeszczowy - 62 szt.; - półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem - 2500 szt.; - półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem - 1000 szt.; - ręcznik materiałowy - 138 szt.; - rękaw ochronny - 15 szt.; - spodniobuty wodoodporne - 1 para; - tarcza spawalnicza - 3 szt.; - rękawice ocieplane drelichowe - 35 par; - rękawice ochronne antyprzecięciowe - 5000 par; - rękawice ochronne nitrylowe - 600 par; - rękawice robocze drelichowe - 600 par; - rękawice robocze "wampirki" - 150 par; - rękawice ochronne - 50 par; - rękawice ochronne powlekane nitrylem - 20 par; - rękawice robocze ocieplane - 100 par; - rękawice spawalnicze - 1 para; - rękawice ochronne chemiczne - 10 par. 4. Zamawiający zastrzega, iż podane ilości poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w zależności od potrzeb Zamawiającego mogą ulec zmianie w zakresie + lub -20 procent ilości podstawowej każdego z asortymentu (Zamawiający przewiduje prawo opcji - prawo to jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia). Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Rzeczywista ilość poszczególnego asortymentu stanowiącego przedmiot umowy wynikała będzie z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Prawo opcji dotyczy wszystkich dwóch części zamówienia. 5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będzie Zakład Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych, prowadzony przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Eko-MAZURY Sp. z o.o., Siedliska 77, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, powiat ełcki, gmina Ełk. 6. Artykuły będą dostarczane do siedziby Zamawiającego we wskazane przez niego miejsce - do magazynu mieszczącego się na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów komunalnych w Siedliskach koło Ełku, transportem Wykonawcy i na jego koszt, przy wykorzystaniu jego personelu. W ramach dostawy Zamawiający rozumie również czynności polegające na wyładowaniu dostarczonego asortymentu przez Wykonawcę we wskazanym miejscu. 7. Każda dostarczona partia asortymentu musi być zgodna z doraźnym zamówieniem i złożoną przez Wykonawcę ofertą. 8. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy artykułów fabrycznie nowych, pierwszego gatunku, które uzyskały stosowne certyfikaty i deklaracje dopuszczające do stosowania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259 poz. 2173). 9. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w Polskich i Europejskich Normach, musi być oznakowany znakiem CE i posiadać deklarację zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 655 z późn. zm.) oraz wydanymi na podstawie tej ustawy rozporządzeniami. 10. Mając na uwadze nie ograniczenie uczciwej i wolnej konkurencji Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne oraz wyroby o równoważnych lub lepszych parametrach opisanych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający zobowiązany jest wskazać w Formularzu Rzeczowo-Cenowym producenta i model asortymentu oferowanego przez Wykonawcę. 12. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zaoferuje dostawę artykułów objętych minimum 12 miesięczną gwarancją, której bieg rozpoczynać się będzie każdorazowo od dnia podpisania, bez zastrzeżeń, protokołu odbioru ilościowo-jakościowego na daną partię asortymentu (gwarancja nie dotyczy: rękawic, półmasek filtrujących, ręczników, narękawków, fartuchów, czapek, kamizelek odblaskowych, płaszczy przeciwdeszczowych, osłon twarzy, nauszników, spodniobutów, rękawów ochronnych, kombinezonu ochronnego, gogli, tarcz spawalniczych). 13. Na dostarczone wyroby Wykonawca udzieli gwarancji wskazanej w ofercie w Formularzu Rzeczowo-Cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 1A do SIWZ. 14. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6) Ustawy PZP. 15. Zamówienie obejmuje następujące dwie części: a) zakres i przedmiot 1 części zamówienia: i. nazwa: Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odzieży i obuwia roboczego i ochronnego, ii. zakres pierwszej części obejmuje: I. buty robocze ocieplane z wkładką antyprzebiciową - 51 par; II. buty robocze ocieplane - 2 pary; III. trzewiki robocze ocieplane - 2 pary; IV. trzewiki robocze - 2 pary; V. półbuty robocze z wkładką antyprzebiciową - 43 pary; VI. trzewiki robocze - 20 par; VII. buty gumowe robocze z podnoskiem - 22 pary; VIII. buty gumowe - 2 pary; IX. buty gumowe robocze - 3 pary; X. buty gumowe PCV - 2 pary; XI. buty gumowe ocieplane - 8 par; XII. półbuty robocze damskie - 2 pary; XIII. czapka bawełniana typu baseball - 93 szt.; XIV. czapka ochronna antyskalpowa - 48 szt.; XV. czapka zimowa - 77 szt.; XVI. fartuch ochronny typu kasak - 2 szt.; XVII. fartuch ochronny - 3 szt.; XVIII. fartuch przedni wodoodporny - 50 szt.; XIX. fartuch spawalniczy - 1 szt.; XX. gogle ochronne - 53 szt.; XXI. kamizelka odblaskowa - 67 szt.; XXII. kombinezon ochronny - 2 szt.; XXIII. kurtka ocieplana 3/4 z kapturem - 1 szt.; XXIV. narękawki wodoochronne - 60 par; XXV. nauszniki - 3 szt.; XXVI. odzież ochronna kwaso i ługoodporna - 2 kpl.; XXVII. osłona twarzy kwaso i ługoodporna - 2 szt.; XXVIII. płaszcz przeciwdeszczowy - 62 szt.; XXIX. półmaska filtrująca FFP1 NR D z zaworem - 2500 szt.; XXX. półmaska filtrująca FFP2 NR D z zaworem - 1000 szt.; XXXI. ręcznik materiałowy - 138 szt.; XXXII. rękaw ochronny - 15 szt.; XXXIII. spodniobuty wodoodporne - 1 para; XXXIV. tarcza spawalnicza - 3 szt.; b) zakres i przedmiot 2 części zamówienia: i. nazwa: Zakup rękawic roboczych i ochronnych, ii. zakres drugiej części obejmuje: I. rękawice ocieplane drelichowe - 35 par; II. rękawice ochronne antyprzecięciowe - 5000 par; III. rękawice ochronne nitrylowe - 600 par; IV. rękawice robocze drelichowe - 600 par; V. rękawice robocze wampirki - 150 par; VI. rękawice ochronne - 50 par; VII. rękawice ochronne powlekane nitrylem - 20 par; VIII. rękawice robocze ocieplane - 100 par; IX. rękawice spawalnicze - 1 para; X. rękawice ochronne chemiczne - 10 par.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9
Dodatkowe kody CPV: 18100000-0, 18130000-9, 18114000-1, 18141000-9, 18142000-6, 18143000-3, 18443500-1, 18444000-3, 18830000-6, 35113400-3, 39514100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Zakup środków ochrony indywidualnej i higieny osobistej oraz odziezy i obuwia roboczego i ochronnego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36488.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyje ALA Dariusz Całka,  alabhp@gmail.com,  ul. Lubelska 30,  10-407,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44881.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44881.10
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44881.10
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Zakup rękawic roboczych i ochronnych
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT75971.28
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ALA Dariusz Całka,  alabhp@gmail.com,  u. Lubelska 30,  10-407,  Olsztyn,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 93444.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 93444.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94703.85
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.