eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › ROZBUDOWA UL. KORCZAKA, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP III , BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP II, PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ, PRZEBUDOWA UL. KONOPNICKIEJ W GRANICACH ISTNIEJĄCEGO PASA DROGOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-06

Gorlice: ROZBUDOWA UL. KORCZAKA, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP III , BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP II, PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ, PRZEBUDOWA UL. KONOPNICKIEJ W GRANICACH ISTNIEJĄCEGO PASA DROGOWEGO
Numer ogłoszenia: 121473 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorlice , ul. Rynek 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 18 3551252, faks 18 3551212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA UL. KORCZAKA, BUDOWA KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP III , BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ ETAP II, PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W CIĄGU UL. KONOPNICKIEJ, PRZEBUDOWA UL. KONOPNICKIEJ W GRANICACH ISTNIEJĄCEGO PASA DROGOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia są: 1) Roboty budowlane polegające na rozbudowie ulicy Korczaka w Gorlicach w km lokalnym 0+040,00-0+420,00 o długości 380 mb od skrzyżowania typu rondo z ulicą Sikorskiego w których zakres wchodzi: a) rozbudowa ulicy poprzez wykonanie jezdni o szerokości 6,00 m o nawierzchni bitumicznej, jednostronnego chodnika o szerokości 2,00 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, pobocza gruntowego o szerokości 0,75 m, zjazdów publicznych i indywidualnych, b) przebudowa odwodnienia drogi rowami otwartymi i odcinkowo rowem krytym, c) budowa kanalizacji deszczowej, d) wymiana zniszczonego przepustu O 600 pod drogą, e) budowa oświetlenia drogowego, f) przebudowa sieci elektroenergetycznej, g) przebudowa sieci telekomunikacyjnej, h) przebudowa sieci gazowej średniego napięcia, i) zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót do czasu wykonania stałej organizacji ruchu. 2) Roboty budowlane w zakresie ulicy Konopnickiej w Gorlicach: a) budowa kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Konopnickiej etap III w Gorlicach na podstawie wydanej decyzji pozwolenia na budowę nr 358/2012 z dnia 20.06.2012 r. znak AB. 6740.271.2012 w której zakres wchodzi: - kolektor d 800 mm, od D13 do D19 - ok.191 m, - kolektor sterowany d 315 mm, od D16A do D38 - ok. 50 m, - kolektor d 315 mm, od D14 do Di6, od D14 do Di5, od D38 do D40, od D16C do D16 - ok. 35 m, - kolektor d 200 mm, od D18 do D52 - ok. 12 m, - przykanaliki do studzienek ściekowych KR 5, KR6, KR6A, KR7, KR8, KR9, KR10, KR11, - przebudowa lub zabezpieczenie w niezbędnym zakresie urządzeń obcych kolidujących z przebudową kanalizacji deszczowej, b) budowa kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Konopnickiej etap II w Gorlicach na podstawie wydanej decyzji pozwolenia na budowę nr 689/2012 z dnia 16.10.2012 r. znak AB. 6740.640.2012 w której zakres wchodzi: - kolektor d 400 mm, od S10 do S14 - ok. 153 m, - kolektor d 315 mm, od S13 do S31 - ok. 163 m, - włączenie S24 do Si10, S23 do Si9, S22 do Si8, S11 do Si6, S26 do Si11, S12 do Si7, c) przebudowa sieci wodociągowej w ciągu ul. Konopnickiej w Gorlicach na podstawie wydanej decyzji pozwolenia na budowę nr 184/2015 z dnia 15.04.2015 r. znak AB. 6740.90.2015 w której zakres wchodzi wykonanie przebudowy sieci wodociągowej zaznaczonej w projekcie Budowlanym stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ, na rysunku nr 2 i nr 3 kolorem żółtym jako etap I, d) przebudowa ul. Konopnickiej w granicach istniejącego pasa drogowego w km 0+000,00 do 0+214,00, która posiada zgłoszenie robót i zaświadczenie o braku sprzeciwu z dnia 29.10.2015 znak AB.6743.1046.2015, w której zakres wchodzi: - odbudowa konstrukcji jezdni o szerokości 6,00 m w km 0+000,00 - km 0+214,00, według załączonego projektu zagospodarowania i przekroju konstrukcyjnego, - przebudowa istniejącego chodnika - strona prawa w km 0+010,00 - km 0+214,00, - przebudowa istniejącego chodnika - strona lewa w km 0+147,50 - km 0+214,00, - budowa chodnika - strona lewa w km 0+010,00 - km 0+095,00, - przebudowa zjazdów indywidualnych i publicznych, - przebudowa nawierzchni parkingu strona lewa w km 0+095,00 - km 0+147,50 wraz z poszerzeniem o 0,50 m, - przebudowa chodnika przy parkingu zmieniając jego szerokość z 2,50 m na 2,0 m (dla poszerzenia parkingu), - likwidacja barier architektonicznych, - wykonanie docelowego oznakowania - według projektu (bez uwzględniania ul. Norwida i Asnyka), - zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót do czasu wykonania stałej organizacji ruchu, 1.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają: 1) dla robót budowlanych rozbudowy ulicy Korczaka o których mowa w ust. 1.1 pkt. 1: a) Projekt wykonawczy - branża drogowa, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Projekt wykonawczy - branża energetyczna, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c) Projekt wykonawczy - branża telekomunikacyjna- stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, d) Projekt wykonawczy - przebudowa sieci gazowej - branża instalacje sanitarne, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, e) Specyfikacje techniczne - branża drogowa, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ, f) Specyfikacje techniczne - branża energetyczna, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ, g) Specyfikacje techniczne - branża telekomunikacyjna, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, h) Specyfikacje techniczne - branża gazowa, stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ, i) Sytuacja - projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wykonanego ronda, stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, j) Mapa - Inwentaryzacja powykonawcza rondo, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, k) Projekt docelowa organizacja ruchu, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ, 2) dla robót budowlanych o których mowa w ust. 1.1 pkt. 2 lit. a) : a) Projekt budowy kanalizacji deszczowej dla ul. Konopnickiej, stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ, b) Specyfikacje techniczne, stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ, c) Decyzja pozwolenia na budowę - 358/2012 z dnia 20.06.2012 r. znak AB. 6740.271.2012, stanowiąca załącznik nr 14 do umowy, 3) dla robót budowlanych o których mowa w ust. 1.1 pkt. 2 lit. b): a) Projekt budowy kanalizacji sanitarnej dla ul. Konopnickiej, stanowiący załącznik nr 15 do SIWZ, b) Specyfikacje KS techniczne, stanowiące załącznik nr 16 do SIWZ, c) Decyzja pozwolenie na budowę 689/2012 z dnia 16.10.2012 r. znak AB. 6740.640.2012, stanowiąca załącznik nr 17 do SIWZ, 4) dla robót budowlanych o których mowa w ust. 1.1 pkt. 2 lit. c): a) Projekt budowlano - wykonawczy przebudowy sieci wodociągowej w ciągu ul. Konopnickiej, stanowiący załącznik nr 18 do SIWZ, b) Specyfikacje Techniczne, stanowiące załącznik nr 19 do SIWZ, c) Decyzja pozwolenia na budowę 184/2015 z dnia 15.04.2015 r. znak AB. 6740.90.2015 stanowiąca załącznik nr 20 do SIWZ, 5) dla robót budowlanych o których mowa w ust. 1.1 pkt. 2 lit. d): a) Plansza zbiorcza - Projekt zagospodarowania terenu, stanowiąca załącznik nr 21 do SIWZ, b) Przekroje konstrukcyjne, stanowiące załącznik nr 22 do SIWZ, c) Materiały opisowe do projektu zagospodarowania terenu, stanowiące załącznik nr 23 do SIWZ, d) Uzgodnienia lokalizacji remontu ul. Konopnickiej w Gorlicach z Tauron Dystrybucja, stanowiące załącznik nr 24 do SIWZ, e) Uzgodnienie przebudowy ul. Konopnickiej z Orange Polska S.A, stanowiące załącznik nr 25 do SIWZ, f) Uzgodnienie oraz warunki prowadzenia robót w związku z realizacją zadania polegającego na przebudowie ul. Konopnickiej w Gorlicach wydane przez Polską Spółkę Gazownictwa, stanowiące załącznik nr 26 do SIWZ, g) Projekt wykonawczy - Docelowa organizacja ruchu, stanowiący załącznik nr 27 do SIWZ. 6) Z zakresu wskazanego dokumentacją wymienioną w ust. 1.2 pkt. 1 lit a)-h) oraz k) wyłącza się wykonanie : a) Projekt wykonawczy - Branża drogowa, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - wyłącza się wykonanie robót w km 0+420,00 do km 0+477,00 oraz w zakresie kanalizacji deszczowej wyłącza się wykonanie odcinka od D11 do D-14 wraz ze studniami nr D12, D13 i D14 i ze studzienkami ściekowymi k11, k12, k13, b) Projekt wykonawczy branża energetyczna, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - z zakresu projektowanego wyłącza się budowę latarni nr 23, zaś latarnię nr 22 należy podpiąć do istniejącej latarni wybudowanej w zakresie północnego obejścia Gorlic w roku 2015, c) Projekt wykonawczy przebudowy sieci gazowej - branża instalacje sanitarne, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ - z zakresu projektowanego wyłącza się wykonanie odcinka gazociągu pomiędzy punktami 33-34-35-36-37-38-39-40, d) Projekt wykonawczy - przebudowa sieci telekomunikacyjnej branża telekomunikacyjna, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - z zakresu projektowanego wyłącza się wykonanie: - zabezpieczenia kabla EWN (e6), - przełożenia kabla en pomiędzy pkt. Nr 3 i 4, - przełożenia i zabezpieczenia istniejącego kabla sterowniczego, 7) Zakres robót już wykonany w ramach budowy północnego obejścia Gorlic określają: a) Sytuacja - projekt zagospodarowania terenu z uwzględnieniem wykonanego ronda, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ, b) Mapa - Inwentaryzacja powykonawcza rondo, stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, 8) Z zakresu wskazanego dokumentacją wymienioną w ust. 1.2 pkt. 2 lit a)-c) wyłącza się wykonanie kanalizacji w rejonie ul. Norwida i Asnyka od studni D16 (zaznaczonej na planszy projektu zagospodarowania terenu) do studni D63 oraz robót już wykonanych wskazanych w inwentaryzacji stanowiącej załącznik nr 28 do SIWZ, 9) Z zakresu wskazanego dokumentacją wymienioną w ust. 1.2 pkt. 3 lit a)-c) wyłącza się wykonanie robót już wykonanych wskazanych w inwentaryzacji stanowiącej załącznik nr 29 do SIWZ, 10) Z zakresu wskazanego dokumentacją wymienioną w ust. 1.2 pkt. 4 lit a)-c) wyłącza się wykonanie przebudowy wodociągu w ul. Norwida w kierunku ul. Asnyka - od W 6 w kierunku W6.6 pomiędzy budynkiem Norwida 2 i 4 i w kierunku budynku Asnyka 4. UWAGA: Zakres zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem wyłączeń określonych w ust. 1.2 pkt 6 - 10, które nie stanową przedmiotu zamówienia i nie podlegają wycenie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 - 14.30, wtorek do piątek 8.00 - 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium na ww. zasadach zostanie wykluczony z postępowania. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia warunku należy wykazać co najmniej 1 wykonaną robotę budowlaną, której zakres obejmował lub która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 150 mb wraz z chodnikiem i sieciami - co najmniej siecią kanalizacyjną, wykonaną w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończoną. UWAGA: Zgodnie z art. 3 pkt 6) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego. Wykonawca dołączy do oferty wykaz robót budowlanych (co najmniej 1 wykonanej roboty budowlanej, której zakres obejmował lub która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 150 mb wraz z chodnikiem i sieciami - co najmniej siecią kanalizacyjną), wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za najważniejsze Zamawiający uznaje roboty potwierdzające spełnienie warunku. Wymaga się dołączenia dowodów dotyczących co najmniej robót potwierdzających spełnienie warunku. Dowodami o których mowa powyżej są: 1.poświadczenie, 2.inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku należy wykazać dysponowanie przy realizacji zamówienia następującymi osobami: 1. Kierownik budowy: osoba uprawniona do pełnienia funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, 2. Kierownik robót: osoba uprawniona do pełnienia funkcji w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające ww. uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 1 wykonanej roboty budowlanej, której zakres obejmował lub która polegała na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o długości co najmniej 150 mb wraz z chodnikiem i sieciami - co najmniej siecią kanalizacyjną;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 31 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3. W przypadku proponowanych przez Wykonawcę materiałów równoważnych do zawartych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, do oferty należy załączyć zestawienie zastosowanych równoważnych materiałów. Zestawienie równoważnych materiałów oceniane będzie pod względem zgodności (równoważności) z zastosowanymi materiałami w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zgodnie z przepisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca winien wykazać że oferowane w ramach roboty budowlanej materiały równoważne opisywanym przez Zamawiającego spełniają określone w dokumentach stanowiących opis przedmiotu zamówienia wymogi, 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wariantowych w zakresie wykonania konstrukcji jezdni dla ul. Korczaka i ul. Konopnickiej polegających na zastosowaniu innych materiałów i grubości warstw konstrukcyjnych jezdni niż przewidziane w projektach stanowiących opis przedmiotu zamówienia tj.: - Rozbudowa ulicy Korczaka - projekt wykonawczy branży drogowej - zał. nr 1 do SIWZ, rys. nr 5.0 przekroje konstrukcyjne, - Przebudowa ul. Konopnickiej w granicach istniejącego pasa drogowego - zał. nr 22 do SIWZ, rys. nr 2.0 przekroje konstrukcyjne. Wykonawca winien wykazać, że proponowane rozwiązanie wariantowe spełnia następujące założenia dla projektowanych konstrukcji: a) ul. Korczak: Kategoria ruchu KR 2, Grupa nośności podłoża G4, b) ul. Konopnicka: Kategoria ruchu KR 3, Grupa nośności podłoża G3. Wykonawca przy sporządzaniu oferty wariantowej może wykorzystać rozwiązania wskazane w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. W celu potwierdzenia, że wariantowa oferta spełnia wymogi określone przez Zamawiającego, Wykonawca winien dołączyć do oferty: a) rysunek (tj. przekrój konstrukcji jezdni) jeśli proponowany przez niego wariant jest wymieniony w w/w Rozporządzeniu, b) rysunek (tj. przekrój konstrukcyjny jezdni) wraz z obliczeniami potwierdzającymi zachowanie założonych parametrów jeśli proponowany przez niego wariant nie jest wymieniony w w/w Rozporządzeniu, c) specyfikacje techniczne wykonania robót przewidzianych rozwiązaniem wariantowym, oddzielnie dla każdej z ulic w ramach której proponuje rozwiązanie wariantowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Okres gwarancji - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zawiera wzór umowy stanowiący zał. nr 30 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Dział Zamówień Publicznych - pok. 212 (segment A)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Gorlicach, 38- 300 Gorlice, Rynek 2, Biuro Obsługi Klienta (segment A).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.