eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Świętej Małgorzaty › Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Góra Świętej Małgorzaty: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty
Numer ogłoszenia: 121403 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Góra Św. Małgorzaty , 44, 99-122 Góra Świętej Małgorzaty, woj. łódzkie, tel. 0-24 3892400, faks 0-24 3892401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goraswmalgorzaty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Góra Świętej Małgorzaty.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie modernizacji oświetlenia drogowego Gminy Góra Świętej Małgorzaty w ilości 789 punktów świetlnych. Szczegółowy zakres prac określa program funkcjonalno- użytkowy. Przetarg ograniczony o wartości nieprzekraczającej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). Wielkość poniżej 5.150.000 EURO..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 6.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem art. 22 ust. 1 i ust. 2 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 6.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) Dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą: - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem takich uprawnień oraz aktualne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia. Wykaz osób uprawnionych przedstawić zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Wniosku; b) Dysponują, co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wykonawca przedłoży Wykaz przewidzianych do realizacji kierowników budowy wraz z kserokopią: - uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. -aktualne zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa -aktualne świadectwo kwalifikacyjne D lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Wniosku; c) dysponują co najmniej 10 osobami posiadającymi aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne E. Wykonawca przedłoży Wykaz przewidzianych do realizacji osób wraz z kserokopią wymaganych aktualnych uprawnień E uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Wniosku lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia. d) dysponują odpowiednim sprzętem budowlanym tj.: - min. 2 szt. samochodowych podnośników montażowych - min. 1 szt. żuraw - min. 1 szt. Koparek - min. 1 szt. samochodów ciężarowych lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego w wymaganym zamówieniem zakresie, zgodnie z załącznikiem nr 6 do wniosku. e) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty w zakresie sieci elektrycznych na łączną kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 zł każda, wraz z dokumentami poświadczającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Warunek ten uznaje się za spełniony, jeśli poszczególne roboty wykonane były na kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 zł każda. Na dowód tego przedłoży Wykaz robót wraz z dokumentami zaświadczającymi należyte wykonanie tych robót na każdą umieszczoną w nim robotę budowlaną, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Wniosku. 6.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. : a) przedstawią sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również opinię o badanym sprawozdaniu, w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, b) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 zł c) posiadają w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 900.000,00 zł. 6.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków Zamawiający dokona na zasadzie - spełnia/nie spełnia w oparciu o analizę dokumentów wymaganych przez zamawiającego (określonych w rozdziale 7) oraz tabeli numer 1 kwalifikującej grupę minimum 5 Wykonawców do zaproszenia do złożenia oferty. Opis dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu, dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Gminy Góra Św. Małgorzaty : www.goraswmalgorzaty.bipst.pl..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 - Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Wniosku. 7.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania Wniosku. 7.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania Wniosku. 7.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Wniosku. 7.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 7.6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Wniosku. 7.7. Wykaz osób posiadających uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do Wniosku oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa, potwierdzający aktualny wpis danej osoby na listę członków właściwej izby lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia; 7.8. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do wniosku oraz dokumenty potwierdzające posiadanie takich uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa -aktualne świadectwo kwalifikacyjne D lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia; 7.9. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia wraz z kserokopią wymaganych aktualnych uprawnień E uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z załącznikiem nr 5 do Wniosku lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia. 7.10.Wykaz potencjału technicznego wymaganego do realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do wniosku lub przedłoży pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania tego zakresu zamówienia. 7.11.Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie sieci elektrycznych wraz z dokumentami zaświadczającymi należyte wykonanie tych robót na każdą umieszczoną w nim robotę budowlaną, zgodnie z załącznikiem nr 2 do Wniosku. 7.12. Kserokopię sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również opinię o badanym sprawozdaniu, w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe. 7.13. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( data wystawienia przed upływem terminu do składania wniosków). 7.14. Informację z banku lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową ( data wystawienia nie wcześniej niż trzy miesiące przed terminem składania wniosków)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazany Wykonawcom, którzy zostaną zakwalifikowani na podstawie złożonych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Górze Świętej Małgorzaty, pokój nr 7 ( sekretariat), 99-122 Góra Świętej Małgorzaty 44..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.