eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urzadzeń laserowych i atramentowych dla WSZPZOZ w Gostyninie - Zalesiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-09

Gostynin: Zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urzadzeń laserowych i atramentowych dla WSZPZOZ w Gostyninie - Zalesiu
Numer ogłoszenia: 121362 - 2014; data zamieszczenia: 09.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93340 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urzadzeń laserowych i atramentowych dla WSZPZOZ w Gostyninie - Zalesiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych wymienionych w załączniku nr 1 i załączniku nr 2, do niniejszej specyfikacji. a) Artykuły papiernicze, biurowe i wkłady drukujące do urządzeń laserowych i atramentowych muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, wolne od wad technicznych i prawnych, dobrej, jakości, dopuszczone do obrotu, kompletne, posiadające nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. b) Artykuły papiernicze, biurowe i wkłady drukujące do urządzeń laserowych i atramentowych wchodzące w skład zamówienia winny legitymować się minimum 12 miesięcznym okresem przydatności do użycia licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego. c) Za produkt fabrycznie nowy (nowo wytworzony w całości) i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym jedynie wyczyszczony został pojemnik i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. d) Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. atrament, tusz) muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów (nieużywane). e) Zamawiający za materiały oryginalne rozumie materiały wyprodukowane przez producenta sprzętu lub producenta przez niego autoryzowanego. f) Przedmiot zamówienia winien być wyrobem I gatunku, tj. niezawodny w eksploatacji i posiadać takie cechy, jak: jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia, (utrwalanie), nie zamazywanie się druku (kopii), winny odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia w tym również w zakresie bezawaryjnej pracy urządzenia, w którym będzie zastosowany. g) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin ich ważności. h) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, tuszu lub taśmy oraz nazwę drukarki, do której są przeznaczone. i) Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację. j) W związku z posiadaniem przez Zamawiającego urządzeń będących w okresie gwarancyjnym i wystąpieniem w kartach gwarancyjnych zapisów, które mówią o utracie gwarancji w przypadku stosowania innych materiałów niż zalecane przez producenta danego sprzętu Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów eksploatacyjnych jedynie takich, które spełniają następujące wymogi: - zastosowanie oferowanych materiałów eksploatacyjnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń; - wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowanego używaniem zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych; - przypadki stosowania materiałów eksploatacyjnych innych niż polecone przez producenta sprzętu nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem (są zauważalne natychmiast przez system komputerowy i zapisywane w jego pamięci); - w przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych niespełniających kryteriów określonych przez producenta sprzętu, Zamawiający obciąży Wykonawcę wszelkimi kosztami związanymi z naprawą urządzenia, ze sprawdzeniem materiałów oferowanych, ekspertyzy rzeczoznawcy zleconej przez Zamawiającego, w przypadku takiej konieczności a także zastrzega sobie możliwość natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy ze wszelkimi tego konsekwencjami. Jednocześnie na czas naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu zastępczego na czas naprawy. Sprzęt zastępczy musi być urządzeniem drukującym w tej samej technologii i posiadającym taki sam interfejs jak urządzenie pobrane do naprawy. Kupujący w okresie trwania umowy zastrzega sobie prawo udzielenia zamówienia z wolnej ręki, dotychczasowemu Sprzedawcy dostaw, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy podstawowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo odpłatnego przekazania Wykonawcy odbioru zużytych wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych, na warunkach ustalonych między stronami. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i utylizacji zużytych wkładów drukujących na zasadach określonych w przepisach prawa w przypadku nieprzydatności zużytych wkładów drukujących. Transport Wykonawcy i dostarczenie artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych następować będzie do magazynu Zamawiającego w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00-15:35. Wykonawca dostarcza przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Zamówienie i dostawa wymienionych artykułów papierniczych, biurowych i wkładów drukujących do urządzeń laserowych i atramentowych następować będzie według potrzeb Zamawiającego, jednak nie częściej niż 1 raz w miesiącu, w terminie do 5-go każdego miesiąca kalendarzowego drogą mailową lub faksem. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę musi nastąpić do dnia 10-go każdego miesiąca. Wraz z towarem Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fakturę VAT..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.20 - 30.19.21.20 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ARTYKUŁY PAPIERNICZE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28556,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24170,45

  • Oferta z najniższą ceną: 24170,45 / Oferta z najwyższą ceną: 33790,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: WKŁADY DRUKUJĄCE DO URZADZEŃ LASEROWYCH I ATRAMENTOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PARTNER PREMIUM SALATA SPÓŁKA JAWNA, ul. Graniczna 46, 09-407 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122226,73 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 19424,71

  • Oferta z najniższą ceną: 19424,71 / Oferta z najwyższą ceną: 24086,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.