eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa mebli i wyposażenia do biura RDLP wraz z montażem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Lublin: Dostawa mebli i wyposażenia do biura RDLP wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 121092 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77942 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Lublinie, ul. Czechowska 4, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5327031, faks 081 5324947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli i wyposażenia do biura RDLP wraz z montażem.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa obejmuje: 1.Krzesła tapicerowane tkaniną w kolorze ciemna zieleń lub oliwka, na stelażu z litego drewna - w ilości 5sztuk, 2. Fotele obrotowe obite w całości skórą naturalną licową w kolorze ciemnej zieleni - w ilości 2 sztuk, 3. Zabudowa meblowa z montażem do sekretariatu składająca się z dwóch segmentów, jednej szafy ubraniowej oraz otwartego narożnika z półkami - w ilości 1 kompletu, 4. Stanowisko narożne składające się z biurka, przystawki, nadstawki nadblatowej, kontenera na komputer - w ilości 1 kompletu, 5. Kontenery meblowe z szufladami na kółkach - w ilości 2 sztuk, 6. Kontener z drzwiczkami na kółkach na pod XERO - w ilości 1 sztuka, 7. Stolik okolicznościowy - w ilości 1 sztuka, 8. Sofa dwuosobowa obita w całości skórą naturalną licową w kolorze brąz - w ilości 1 sztuka, 9. Fotele skórzane obite w całości ze skóry naturalnej licowej w kolorze brąz w ilości 2 sztuk, 10.Szafa ubraniowa wolnostojąca - w ilości 1 sztuka, 11. Zabudowa meblowa z montażem do kuchni składającej się z pięciu dolnych szafek oraz pięciu górnych szafek. Całość zabudowy zakończona otwartym słupkiem z półkami - w ilości 1 kompletu, 12. Zmywarka do naczyń do zabudowy mogącą pomieścić nie mniej niż 12 kompletów naczyń o zużyciu wody nie większym niż 17 l i pracującej w klasie energetycznej co najmniej klasa A - w ilości 1 sztuka, 13. Chłodziarko-Zamrażarka podblatowa do zabudowy o pojemności całkowitej nie większej niż 125 l netto w klasie energetycznej co najmniej klasa A - w ilości 1 sztuka, 14.Krzesła biurowe obrotowe tapicerowane tkaniną w kolorze brązowym - w ilości 22 sztuk. A ponad to o: 15.Zmniejszenie oraz odnowienie blatu istniejącego stolika, 16.Zmniejszenie oraz odnowienie blatu istniejącego biurka, 17.Przeróbkę istniejącej narożnej szafy ubraniowej, 18.Odnowienie blatu istniejącego stołu, 19. Przeróbkę witryn na dwupoziomową szafę ubraniową - w ilości 2 sztuk, Szczegóły dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.11.31.00 - Fotele 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.13.00 - Szafy 39.12.11.00 - Biurka 39.14.33.10 - Stoliki 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.71.11.00 - Chłodziarki i zamrażarki 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe CORRECT Spółka Z o.o., ul.Sportowa 2, 23-210 Kraśnik, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26140,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27675,61

  • Oferta z najniższą ceną: 27675,61 / Oferta z najwyższą ceną: 38460,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.