Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-05
Zakopane: dostawa wyrobów medycznych -A.ZP/3/08
Numer ogłoszenia: 120970 - 2008; data zamieszczenia: 05.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego, ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, fax 018 2014632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów medycznych -A.ZP/3/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wyrobów medycznych i środków opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc, zgodnie z zał. nr 1 (kalkulacja cenowa oferty do specyfikacji) ilość pakietów: 24 2. Przedmiot dostawy musi posiadać wpis do Rejestru wyrobów medycznych, wystawioną dla nich deklarację zgodności i muszą być oznaczone znakiem zgodności CE zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896), 3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta. 4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności. 5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów ( min. 1 rok), liczony od dnia dostawy, z zastrzeżeniem w części dot. pakietu nr 9 -okres ważności do 3 lat 6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do siwz) przewidywane ilości dostaw służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres dostaw zlecony do wykonania w ciągu roku uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów) oraz posiadanych środków finansowych, stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 24.64.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.10.00 - Płyty i klisze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 24.64.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich acze do zdjęć rentgenowskich Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich Oryginalny kod CPV: 33.14.00.00 - Medyczne produkty inne niż chemiczne i produkty hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.00.00 - Materiały medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.78.00 - Urządzenia do podawania tlenu Oryginalny kod CPV: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.00 - Urządzenia i przyrządy do infuzji Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.22 - Klamry chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 24.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium należy wnieść w kwotach i na zasadach określonych w siwz, przy czym kwota wadium dla całego zamówienia wynosi 6.890,00 zł ( słownie: sześć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: 1.1.Wykonawca musi posiadać zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z Prawem farmaceutycznym w zakresie objętym zamówieniem, 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę co najmniej na jeden pakiet musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze i wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (w danym pakiecie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej zgodnie z Prawem farmaceutycznym; 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( należy wypełnić załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) 4. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 5. oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje w części dot. wyrobów medycznych, środków opatrunkowych kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu i używania na terytorium RP (tj. posiada wpis do Rejestru wyrobów medycznych, wystawioną dla nich deklarację zgodności i jest oznaczone znakiem zgodności CE) oraz, że na każde żądanie zamawiającego przedstawi poświadczone kserokopie tych dokumentów; 6. w części dot. pakietu nr 9 należy do oferty dołączyć ponadto badanie niezależne od producenta potwierdzające ilość zawartych protein (poniżej 80 ug/g) w oferowanych rękawicach; 7. katalogi/prospekty odnoszące się do numerów katalogowych oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem oferowanych produktów potwierdzających stawiane wymagania (tylko strony katalogu z wyraźnie zaznaczonym produktem, który jest oferowany); 8. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); 9. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 10. dowód wniesienia wadium. 11. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.9 ppkt 1 niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 12. Dokument, o którym mowa w ppkt 11 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt 11 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oferta wspólna: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 3) Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy 5) Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1, 2,4, 10 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. 6) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 7) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03 (niski parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03 (niski parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych , pakiet składa sie z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa z 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych , pakiet składa się z 7 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.78.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych, pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.12.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 24.64.10.00-9, 24.64.12.40-3, 24.64.12.30-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 10 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 3 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 17 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.12.20-8, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 5 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 15 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 14 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych, pakiet składa się z 9 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa środków opatrunkowych, pakiet składa sie z 28 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.10.00-0, 33.14.11.00-1, 33.14.11.14-2, 33.14.11.12-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 4 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 1 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 4 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: nie dotyczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa wyrobów medycznych, pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Wymiana sieci wodociągowej na poziomie "-1" Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem - przebudowa stadionu l.a. etap - I przygotowanie terenu pod budowę
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, obłożeń i zestawów jednorazowych, materiałów medycznych do tlenoterapii oraz bielizny i pościeli jednorazowego użytku.
- Dostawy implantów i instrumentów stomatologicznych dla Bloku Operacyjnego Kliniki Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- zakup sterylizatora parowego wraz z adaptacją pomieszczeń Centralnej Sterylizacji MSSW
- Dostawy: zestawów do zamykania nieprawidłowej komunikacji wewnątrzsercowej do ubytków typu: PFO, ASD II, cewników prowadzących do angioplastyki wieńcowej z dostępu promieniowego bez użycia ...
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.