eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-27

Połczyn-Zdrój: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie
Numer ogłoszenia: 120904 - 2013; data zamieszczenia: 27.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60530 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3666100, faks 94 3666105.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu p.n.Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie. 2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje przebudowę wnętrza oraz remont istniejącego budynku świetlicy zlokalizowanej na działce nr 197 w miejscowości Czarnkowie wraz z przyłączami i jej wyposażeniem, a mianowicie: Remont świetlicy Prace ogólnobudowlane - remontowe zewnętrzne wraz z zapewnieniem dostępu osób niepełnosprawnych. Prace ogólnobudowlane - remontowe wewnętrzne ( pomieszczenia świetlicy, zaplecza świetlicy, świetlicy małej, poddasza nieużytkowego). Instalacja elektryczna zewnętrzna Zasilanie budynku - wykonanie linii napowietrzną 0,4 kV w odczepie, podłączoną do tablicy pomiarowej zlokalizowanej na zewnętrznej ścianie budynku. Oświetlenie wewnętrzne pomieszczeń świetlicy w budynku, w tym: 1. Instalacja opraw w sali głównej 2. Oświetlenie sceny 3. Wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej 4. Wykonanie instalacji odgromowej Instalacje sanitarne 1.Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 2. Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Wyposażenie świetlicy Po zakończeniu robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych obiekt świetlicy należy wyposażyć w następujący sprzęt meblowy, RTV, komputerowy i AGD: 1. Telewizor LCD min. 40cali - 1 szt. 2. DVD - 1 szt. 3. Stolik pod telewizor - 1 szt. 4. Stoły szkolne o wym. 100cmx100cm - 10 szt. 5. Stół o wym. 150cmx60cm - 1 szt. 6. Krzesła biurowo-konferencyjne - 40 szt. 7. Zestaw komputerowy - 2 szt. Zestaw komputerowy musi zawierać: a)jednostka centralna: procesor dwu- lub więcej -rdzeniowy, chipset gwarantujący poprawną pracę zastosowanego procesora, pamięć RAM min. 2GB typu DDRII lub DDRIII, dysk twardy o pojemności min. 500 GB SATA II, karta sieciowa zapewniająca transmisję danych z prędkością 100 Mbit/s, karta graficzna umożliwiająca pracę w rozdzielczości min. 1280x800, karta dźwiękowa, napęd optyczny DVD+/-RW z oprogramowaniem do nagrywania płyt, b) monitor LCD minimum 19cali, czas reakcji poniżej 8 ms c) klawiatura układ US-Qwerty (polski programisty) pełnowymiarowa - 104, d) mysz optyczna ze scrollem, zapewniającą ergonomiczna pracę e) system operacyjny w polskiej wersji językowej, 32- lub 64- bitowy, zapewniający poprawną pracę z aplikacjami edukacyjnymi oraz użytkowymi, z możliwością wyboru wersji systemu oraz zaimplementowaną, zaawansowaną obsługą lokalnych sieci komputerowych f) system antywirusowy z roczną licencją na aktualizacje, g) oprogramowanie biurowe h) listwę przepięciową. 8. Drukarka - 1 szt. Drukarka laserowa: a) rozdzielczość w pionie (mono): 600 dpi; b) rozdzielczość w poziomie (mono): 600 dpi; c) maksymalna szybkość druku (mono): 18-22 str./min.; d) wydajność: 5000 str./mies.; e) pojemność podajników papieru: 150 szt.; f) podajnik na min. 100 arkuszy; g) interfejs: USB 2.0 h) emulacje: PCL 5e, PCL 6 i) interfejs sieciowy 9. Biurko komputerowe - 2 szt. 10. Krzesło obrotowe - 2 szt. 11. Zabudowa kuchenna + AGD - 1 szt. Lodówka z zamrażarką o wys. min. 150cm, kuchnia gazowo-elektryczna z piekarnikiem, zlewozmywak dwukomorowy, szafki kuchenne zgodnie z projektem budowlanym. 12. Szafa 2000cmx800cmx300cm - 1 szt. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonywania robót budowlanych należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się ze SIWZ, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz ewentualnie terenem budowy, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - wykonanie przedmiotu umowy, - jakość wykonanych robót budowlanych, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 30.13.40.00 - 30.13.40.00 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 30.23.31.52 - Urządzenie do odczytu i/lub wypalania uniwersalnych dysków wideo (DVD) 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający realizuje niniejsze zamówienie na podstawie Umowy o przyznanie pomocy Nr 00181-6922-UM1600339/10 zawartej w dniu 19.12.2011r. z Samorządem Województwa Zachodniopomorskiego w Szczecinie w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PROBUD Ryszard Piątek, ul. Kołobrzeska 8c, 78-300 Świdwin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 496847,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 397924,48

  • Oferta z najniższą ceną: 397924,48 / Oferta z najwyższą ceną: 473270,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.