eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka-Nowiny › Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu gminy Sitkówka - Nowiny w roku szkolnym 2016/2017

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-05

Sitkówka-Nowiny: Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu gminy Sitkówka - Nowiny w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 120555 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Nowinach , ul. Białe Zagłębie 21, 26-052 Sitkówka-Nowiny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3465197, faks 41 3667094.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu gminy Sitkówka - Nowiny w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług dowozu dzieci z terenu Gminy Sitkówka - Nowiny w roku szkolnym 2016/2017. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: I. Świadczenie usługi na stałych trasach, polegającej na dowozie i rozwozie dzieci od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia roku szkolnego 2016/2017 z wyłączeniem ferii zimowych oraz świąt (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego), do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie gminy Sitkówka-Nowiny na trasach określonych w załączniku Nr 1 niniejszej SIWZ. Dowóz i rozwóz na stałych trasach, rano i w godzinach popołudniowych, musi być dokonywany pojazdami o minimalnej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów: a) Przynajmniej 25 - 2 pojazdy b) Przynajmniej 61 - 1 pojazd c) Przynajmniej 69 - 1 pojazd Do obsługi stałych tras, Wykonawca zapewni minimum 4 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. Zapisane w harmonogramie długości tras nie uwzględniają dojazdu autobusu do pierwszych przystanków oraz zjazdu do miejsca garażowania, po zakończeniu przewozów. Przed rozpoczęciem dowozu Wykonawca otrzyma ostateczny harmonogram dowozu. Zamawiający nie dopuszcza wykonywania usługi w ramach regularnej komunikacji autobusowej w ramach sprzedaży biletów miesięcznych. Planowana liczba kilometrów to około 100 000 km., a maksymalnie 120 000 km. II. Dodatkowe przewozy stosownie do potrzeb Zamawiającego polegające na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizacją zajęć dodatkowych, wyjazdów na wydarzenia kulturalne i sportowe, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w soboty oraz w dni wolne ustawowo od pracy w okresie obowiązywania umowy na terenie całego kraju. Dodatkowe przewozy organizowane przez Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Nowinach będą realizowane w okresie od 1.09.2016 r. do 31.08.2017 r. Przewozy dodatkowe będą wykonywane na podstawie jednostkowych zleceń na terenie całego kraju, pojazdami wykonującymi dowozy na stałych trasach (jeżeli nie kolidują z dowozem na zajęcia) oraz przynajmniej dwoma pojazdami dodatkowymi o liczbie miejsc siedzących dla pasażerów: a) Przynajmniej 50 - 1 pojazd b) Przynajmniej 69 - 1 pojazd Jednostkowe zlecenia będą określać ilość osób do przewozu, datę wyjazdu, trasę przewozu. Zlecenia będą wydawane w formie pisemnej po uprzedniej informacji telefonicznej. Zlecenie wyjazdu nastąpi w terminie nie krótszym niż na 1 dzień przed dniem wykonania usługi. Rozliczenie nastąpi według faktycznej liczby kilometrów przejechanych w ramach jednostkowego zlecenia przez zastosowanie stawki za 1 km wskazanej w ofercie. W przypadku wyjazdów dodatkowych z postojem pojazdu wraz z kierowcą będzie naliczona opłata postojowa, gdy postój autokaru wraz z kierowcą będzie trwał powyżej 2 h. Maksymalny czas postoju pojazdu będzie równy lub większy niż 5h, do rozliczenia należy przyjąć stawkę za 5h postoju. Opłata za godzinę postoju dotyczy wyłącznie dowozu w ramach przewozów dodatkowych realizowanych w oparciu o jednostkowe zlecenia. Planowana liczba kilometrów na dowozy dodatkowe to około 25 000, maksymalnie 30 000 km. Zamawiający dopuszcza zwiększenie i zmniejszenie liczby kilometrów w zależności od potrzeb..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 14. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 12 miesięcy od udzielenia zamówienia podstawowego, (terminu podpisania umowy). Zamówienia uzupełniające będą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co będące przedmiotem tego zamówienia, tj. świadczenie usługi polegającej na dowozie i rozwozie dzieci od poniedziałku do piątku każdego tygodnia w roku szkolnym 2016/2017 z wyłączeniem ferii i świąt, (zgodnie z kalendarzem roku szkolnego) do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie gminy Sitkówka - Nowiny na trasach określonych w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ, a także świadczenie usługi polegającej na przewozie dzieci i młodzieży w związku z organizowaniem dodatkowych zajęć i wycieczek, w tym organizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych w soboty oraz w dni wolne od pracy. W zakresie wynagrodzenia wartość złożonej oferty, będzie stanowić podstawę ustalenia ceny zamówienia uzupełniającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 0/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielnych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego 1) Bank: Bank spółdzielczy w Kielcach O/Chęciny, 2) Nr rachunku: 45 8493 0004 0040 0447 4670 0001, z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium przetargowe na przewóz dzieci w roku szkolnym 2016/2017. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz: Oryginały dokumentu można włożyć do koperty wraz z ofertą. Złożenie potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii jest dopuszczalne jedynie jeśli: - Treść dokumentu nie zawiera zastrzeżenia, iż zwrot oryginału powoduje wygaśnięcie ważności gwarancji czy poręczenia, - Treść dokumentu z żaden sposób nie uzależnia skorzystania przez zamawiającego z Wadium od posiadania oryginału dokumentu. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądzu musi spełniać następujące wymogi: - Zawierać w swej treści oświadczenie (gwaranta) poręczyciela w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. - Być wystawione na Zamawiającego. 7. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, termin ważności wystawionego dokumentu musi być minimum zgodny z terminem związania ofertą. 11. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać między innymi następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 12. Pozostałe zasady dotyczące wadium określa art. 45 i 46 ustawy Pzp. 13. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi, zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r., poz.1414 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych) co najmniej dwie usługi polegające na przewozie osób, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 netto każda (słownie: sto tysięcy złotych). Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane),

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: a) minimum 6 sprawnymi pojazdami do przewozu osób, spełniających wszelkie wymogi do przewozu dzieci, o minimalnej liczbie miejsc siedzących dla pasażerów: od 25 2 szt. od 50 1 szt. od 61 1 szt. od 69 2 szt. wyposażonymi w odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania dotyczące przewozu dzieci wymagane w Kodeksie Drogowym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym: a) Wykonawca dysponuje minimum 6 kierowcami, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi stosowne kwalifikacje zawodowe (prawo jazdy kategorii D lub równoważne, aktualne badania lekarskie, oświadczenie o niekaralności oraz doświadczenie w zawodzie). - Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych, do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku z którego korzysta wykonawca informacje: - Zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - Charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, - Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 (słownie: dwieście tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch głównych usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) netto każda. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zgodnie z SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Wiek pojazdów - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowiny.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkól i Przedszkoli w Nowinach ul. Białe Zagłębie 21, 26-052 Nowiny adres do kontaktu: ul. Gimnazjalna 1, 26-052 Nowiny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy Sitkówka - Nowiny przy ul. Białe Zagłębie 25, 26 - 052 Nowiny, w sekretariacie pok. Nr 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.