eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup i dostawa mammografu wraz z adaptacją pomieszczenia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-17

Warszawa: Zakup i dostawa mammografu wraz z adaptacją pomieszczenia.
Numer ogłoszenia: 120452 - 2007; data zamieszczenia: 17.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów, ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 641-74-44, fax 022 641-52-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzlo.neostrada.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mammografu wraz z adaptacją pomieszczenia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa aparatu mammograficznego do diagnostyki schorzeń piersi oraz badań profilaktycznych, wyposażonego dodatkowo w: możliwość trójwymiarowego obrazowania warstwowego 3D system radiografii cyfrowej pośredniej do mammografii. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do przeprowadzenia adaptacji pomieszczenia, w którym urządzenie zostanie zainstalowane. Miejsce dostawy aparatu: Warszawa, ul. Na Uboczu 5, pracownia rentgenowska. Miejsce adaptacji pomieszczenia: Warszawa, ul. Na Uboczu 5, pracownia rentgenowska.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.16.52 - 33.11.16.52 Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający będzie żądał wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Status prawny - wymagane dokumenty a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy; b)aktualny (zgodny ze stanem faktycznym i prawnym) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków oraz ewentualne pełnomocnictwo w przypadku, gdy wniosek lub załączone do niego dokumenty podpisuje osoba nieujawniona we właściwym rejestrze lub ewidencji do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; c)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków w tym postępowaniu; d)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; e)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; g)w przypadku podmiotów występujących wspólnie, gdy wniosek o udział w postępowaniu składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, bądź kilku konsorcjantów, a wniosek nie będzie podpisany przez wszystkich wspólników /konsorcjantów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do wniosku odpowiednie pełnomocnictwa udzielone przez pozostałych wspóników/konsorcjantów, a przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia udostępnić do wglądu Zamawiającego umowę spółki/Konsorcjum; 2.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( dot. lat 2004-2006 ) tożsamych co do przedmiotu zamówienia dostaw o wartości minimum 1.000.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; Wykaz winien zawierać w odniesieniu do każdego zamówienia: miejsce wykonania zamówienia, dzień, miesiąc, rok wykonania zamówienia, przedmiot dostawy i jej wartość. - oświadczenie o zgodności przedmiotu zamówienia z normami UE, - oświadczenie o wpisie lub zgłoszeniu aparatu do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych lub inny dokument potwierdzający wprowadzenie do obrotu na rynku polskim, zaświadczenie producenta o spełnieniu norm systemu zarządzania jakością ISO 9001:2000, lub inny uzyskany równoważny dokument;(Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji Zamówienia będzie zobowiązany na prośbę Zamawiającego przedłożyć powyższe deklaracje), 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Ocena, czy Wykonawcy spełniają warunki określone w niniejszym ogłoszeniu, zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia oraz dokumenty wskazane powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość - 15
  • 3. Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzlo.neostrada.pl - SIWZ zamieszczona zostanie po upływie terminu składania wniosków

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-784 Warszawa, ul. Zamiany 13, I piętro, pokój 20.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2007 godzina 10:00, miejsce: 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, parter, pokój 1, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Specjalista Działu Administracji, Zamówień Publicznych i Markeitngu Kurek Paweł tel/fax. 022 641-29-94 wew.29, codziennie w dni robocze Zamawiającego w godzinach 9,00 - 15,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.