eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ - ZNAK SPRAWY 2/ZP/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-21

Łódź: DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ - ZNAK SPRAWY 2/ZP/2015
Numer ogłoszenia: 120338 - 2015; data zamieszczenia: 21.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31175 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi, ul. Kopcińskiego 22, 90-153 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 677 68 24, 42 291 95 70, faks 42 678 99 52.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI PAROWEJ I PLAZMOWEJ - ZNAK SPRAWY 2/ZP/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie jest dostawa akcesoriów do sterylizacji parowej i plazmowej o właściwościach, w opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załączniku nr 1A do specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz ofertowy. 2. Kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2 paski odczynnikowe, 33.19.80.00-4 szpitalne wyroby papierowe 33.12.41.30-5 wyroby diagnostyczne 3. CECHY TOWARÓW BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA Opakowania sterylizacyjne powinny spełniać wymogi wytycznych. 1. Opakowania sterylizacyjne powinny spełniać następujące kryteria: a) eliminacja możliwości przeniknięcia niepożądanych substancji (np. z nadruku, kleju, testu chemicznego) do strefy sterylnej opakowania, b) umożliwienie bezpiecznego manipulowania po sterylizacji i wyjęcia zawartości bez zakażania sprzętu, c) opakowanie musi pozostawać szczelne - nieprzenikalne dla drobnoustrojów, d) indykator chemiczny powinien być tak umieszczony, aby podlegał takim samym warunkom w procesie sterylizacji jak przedmiot sterylizowany, e) napisy na opakowaniach powinny być nadrukowane w języku polskim, f) na opakowaniu powinien być umieszczony nr LOT, rozmiar i kierunek otwierania w postaci piktogramu, a także znak CE na opakowaniu jak i na wyrobie, g) cechy laminatu foliowego stosowanego w opakowaniach: bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów, h) opakowania zgodne z normą PN EN 868, a także PN ISO 11607-1. 2. Papier krepowy sterylizacyjny (Pakiet 1) powinien być bez zapachu. Ponadto: a) Gramatura papieru nominalna 60 g/m2 grubość min. 0,16 mm b) Zawartość chlorków nie więcej niż 0,02%, c) Zawartość siarczanów nie więcej niż 0,04%. d) Wymaga się karty charakterystyki produktu wydanej przez producenta i opinii jednostki notyfikowanej potwierdzającej spełnianie normy PNEN 868. 3. Cechy papieru i laminatu opakowań sterylizacyjnych w formie rękawów do sterylizacji parowej, a także torebek do sterylizacji parowej - Pakiet 2, Pakiet 3 i Pakiet 8: a) papier - gramatura papieru 60 g/ m2, - wytrzymałość na rozciąganie w kierunku wytwarzania - nie mniej niż 4,0 kN/m, - wytrzymałość na rozciąganie w kierunku poprzecznym - nie mniej niż 2,0 kN/m, - wytrzymałość na rozciąganie na mokro - nie mniej niż 0,6 kN/m, b) folia: - minimum 5 warstw, - waga laminatu min. 52 g/m2, - grubość folii minimum 51 ? 4. Dotyczy rękawów papierowo-foliowych do sterylizacji parą wodną - Pakiet 2: a) Spoina zgrzewna musi być ciągła, pozbawiona defektów, b) Odporność na rozrywanie spoiny zgrzewnej powinna wynosić minimum 1,5N/15 mm, c) Odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w normie PN EN 868, d) Duża wytrzymałość na wilgoć i naprężenia podczas sterylizacji, e) Odporność na uszkodzenia po sterylizacji, f) Miękkość umożliwiająca formatowanie pakietów, g) Odpowiednia porowatość umożliwiająca przenikanie czynnika sterylizującego h) Wskaźniki sterylizacji para wodna i) Wskaźnik sterylizacji i nadruk umieszczony poza przestrzenią pakowania między papierem i folią pod zgrzewem, j) Napisy na opakowaniach w języku polskim k) Znak CE zarówno na opakowaniu jak i na wyrobie l) Wymaga się karty charakterystyki produktu wydanej przez producenta i opinii jednostki notyfikowanej potwierdzającej spełnianie normy PNEN 868 5. Dotyczy torebek papierowo-foliowych samoprzylepnych do sterylizacji parą wodną - Pakiet 3: a) Spoina zgrzewna musi być ciągła, pozbawiona defektów, b) Odporność na rozrywanie spoiny zgrzewnej powinna wynosić minimum 1,5N/15 mm, c) Odpowiadać wszystkim wymogom zawartym w normie PN EN 868, d) Duża odporność na wilgoć i naprężenia podczas sterylizacji, e) Odporność na uszkodzenia po sterylizacji, f) Miękkość umożliwiająca formatowanie pakietów, g) Odpowiednia porowatość umożliwiająca przenikanie czynnika sterylizującego, h) Wskaźniki sterylizacji para wodna, i) Wskaźnik sterylizacji i nadruk umieszczony poza przestrzenią pakowania między papierem i folią, j) Laminat połączony z papierem medycznym za pomocą zgrzewu, wskaźniki procesu sterylizacji nadrukowano na papierze pomiędzy zgrzewem w kształcie litery V i krótszym bokiem torebki, k) Wydłużona część papierowa z umieszczoną taśmą samoprzylepną stanowi zamknięcie pojedynczej torebki. W celu ułatwienia zamknięcia opakowania taśma posiada perforację, l) Napisy na opakowaniach w języku polskim, m) Znak CE zarówno na opakowaniu, jak i na wyrobie. n) Wymaga się karty charakterystyki produktu wydanej przez producenta i opinii jednostki notyfikowanej potwierdzającej spełnianie normy PNEN 868 6. Opakowania do sterylizacji plazmowej (Pakiety 4 i 5) - powinno spełniać następujące wymogi: a) do sterylizacji niskotemperaturowej papieropodobne, nie tkane, nie zawierające celulozy, b) odporne na uszkodzenia mechaniczne, rozerwanie, przebicie, c) łatwe do zgrzewania, d) z przezroczystą wielowarstwową folią złożoną z poliestru i polietylenu, minimum 3 warstwy, e) z indykatorem zmieniającym kolor po sterylizacji (kolor wskaźnika przed sterylizacją czerwony, po sterylizacji żółty lub przed sterylizacją żółty po sterylizacji niebieski): 4. Oferowany towar powinien pochodzić z bieżącej produkcji. 5. Dotyczy Pakietu 8 - Zamawiający wymaga wydzierżawienia zgrzewarki do torebek. Warunki dzierżawy są zawarte w wzorze umowy - w załączniku 5A do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania wykonawców do dostarczenia próbek zamawianego wyrobu medycznego, celem potwierdzenia zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Ilość próbek, miejsce i termin ich dostarczenia będą określone odrębnym pismem. W przypadku złożenia próbek proszę załączyć oświadczenie, czy podlegają one ewentualnemu zwrotowi. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia, łącznie z całkowitym wstrzymaniem zakupu ogólnej ilości towarów, jak i poszczególnych ich rodzajów i asortymentów w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia - w zależności od przebiegu leczenia, zmiany profilu świadczonych usług i zmian metod diagnostyczno-terapeutycznych. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne inne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za towar już dostarczony. 8. Termin płatności nie może być krótszy niż 30 dni i dłuższy niż 60 dni. 9. Zamawiający wymaga minimum 12-miesięcznego okresu gwarancji na sprzedany towar od dnia jego dostarczenia. 10. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia znajduje się na stronie internetowej od dnia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający na wniosek Wykonawcy przekazuje w terminie 5 dni specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej. Opłata za specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie pisemnej wynosi 30,00 zł. 12. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu zamówienia. 13. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. (Proszę wypełnić Załącznik 4 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie załączy Załącznika 4 do oferty, lub go nie wypełni, lub nie dokona w nim skreśleń, Zamawiający uzna że zamówienie wykonane zostanie samodzielnie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2, 33.19.80.00-4, 33.12.41.30-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9779,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9849,60

  • Oferta z najniższą ceną: 9849,60 / Oferta z najwyższą ceną: 10615,10

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9752,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7609,82

  • Oferta z najniższą ceną: 7504,49 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67890,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 72451,80

  • Oferta z najniższą ceną: 72451,80 / Oferta z najwyższą ceną: 72451,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12535,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12056,04

  • Oferta z najniższą ceną: 12056,04 / Oferta z najwyższą ceną: 12056,04

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT SA, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1673,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1673,74 / Oferta z najwyższą ceną: 3317,76

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Pakiet 7 poz. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Johnson & Johnson Poland Sp. z o. o., ul. Iłżecka 24, 02-135 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128584,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 137224,69

  • Oferta z najniższą ceną: 137224,69 / Oferta z najwyższą ceną: 137224,69

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Pakiet 7 poz. 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT SA, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6515,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6692,65

  • Oferta z najniższą ceną: 6692,65 / Oferta z najwyższą ceną: 20342,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet 7 poz. 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krajowe Towarzystwo Gospodarcze SEMIGAT SA, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1723,68

  • Oferta z najniższą ceną: 1723,68 / Oferta z najwyższą ceną: 4536,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Pakiet 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFORMER-MED. Sp. z o. o., ul. Winogrady 118, 61-626 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7889,40

  • Oferta z najniższą ceną: 7889,40 / Oferta z najwyższą ceną: 7889,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.