eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-13

Puławy: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów.
Numer ogłoszenia: 120274 - 2016; data zamieszczenia: 13.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88432 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Puławach, ul. Składowa 1a, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8884160, faks 081 8880388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu z własnych materiałów i własnym sprzętem zamówienia publicznego pn.Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej w rejonie skrzyżowania ul. Czołnowskiej w ciągu dr. pow. Nr 2515L w m. Baranów, które polegało będzie na przebudowie drogi powiatowej nr 2515L - ulicy Czołnowskiej na odcinku od km 0+003,00 do km 0+240,00 wraz z uregulowaniem zagospodarowania wód opadowych w m. Baranów ul. Czołnowska. Zakres inwestycji obejmuje: 1.Przebudowę istniejącej jezdni ul. Czołnowskiej na nową jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5,0 m i długości 237,00 m na odcinku od km 0+003,00 do km 0+240,00 wraz z:prawostronnym chodnikiem z kostki brukowej o szerokosci 1,7 - 2,0 m os początku opracowania do skrzyżowania z drogą gminną w km 0+132,5, regulacją wysokościową istniejących skrzyżowań o nawierzchni z kostki brukowej z drogami gminnymi w km 0+043,00, 0+132,50, 0+226,5, lewostronnym poboczem o szerokości 1,5 utwardzonym kruszywem łamanym na całym odcinku drogi, prawostronnym poboczem o szerokości 1,5 utwardzonym kruszywem łamanym na odcinku drogi od skrzyżowania z drogą gminną w km 0+132,5 do km 0+240,00, wymianą istniejących przepustów żelbetowych pod jezdnią i zjazdami na nowe przepusty z rur PEHD fi 80 cm, wykonanie zjazdów z kostki brukowej i zjazdów utwardzonych kruszywem łamanym do przyległych posesji, odwodnieniem liniowym typu Monoblock zamontowanym na drogach gminnych w km 0+132,50 oraz w km 0+226,50, wyprofilowaniem i odmuleniem przydrożnych rowów wraz z umocnieniem płytkami betonowymi chodnikowymi 40x40x7 cm na całej ich długości oraz lokalnym zabezpieczeniem zewnętrznych krawędzi rowu palisadą betonową. 2.Budowę przepustu skrzynkowego 100 x 100 cm długości 8,54 m w km 0+190,24 dr. pow. Nr 2515L wraz z odbudową rowu przydrożnego po stronie lewej drogi odc. Dł. 34,77 m od km 0+187,82 do km 0+222,59, przebudową rowu przydrożnego po stronie prawej drogi odc. Dł. 25,50 m od km 0+172,87 do km 0+198,37 Projektuje się nowy obiekt na klasę obciążeń A wg PN-85/S-10030 oraz na obciążenie pojazdem specjalnym klasy 150 wg STANAG 2021 zgodnie z rozporządzeniem MTIGM z dnia 30 maja 2000 r. (Dz.U. Nr 63, poz. 735) Wymagany okres gwarancji jest wprowadzony jako pozacenowe kryterium oceny ofert i wynosi: 1.12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 1 pkt); 2.24 miesiące licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 2 pkt); 3.36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy (Wykonawca otrzyma 3 pkt); Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa: 1.Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym pliku. 2.Projekty budowlano - wykonawcze (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym piku. 3.Przedmiary robót (oddzielnie dla budowy przepustu i odwodnienia oraz przebudowy drogi) - Załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ, znajdują się na oddzielnym pliku. 4.Opinia geotechniczna dotycząca budowy przepustu i odwodnienia - załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami objętymi zamówieniem, tak długo jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Zamawiającemu do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Zamawiający ustala wynagrodzenie kosztorysowe za wykonanie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych DROGBUD sp. z o.o., ul. Gen. Kleeberga 63, 21-400 Łuków, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 369399,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 335657,69

  • Oferta z najniższą ceną: 335657,69 / Oferta z najwyższą ceną: 509018,54

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.