eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Słupsk: Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku
Numer ogłoszenia: 120195 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 61205 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nowy Teatr im. Witkacego w Słupsku, ul. Lutosławskiego 1, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 846 70 00, faks 59 846 70 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakupy inwestycyjne sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą nowego sprzętu oświetleniowego z możliwością pracy w plenerze oraz modernizacja zaplecza scenicznego w ramach Wieloletniego Planu Inwestycyjnego na rok 2013 dla Nowego Teatru im. Witkacego w Słupsku. 2.Zamówienie zostało podzielone na części, tj.: część I- Zakup wraz z dostawą sprzętu tj. reflektorów, naświetlaczy, konsolety do sterowania światłem, splitera, regulatorów oświetlenia, żarówek oraz okablowania, uchwytów, haków, część II- Zakup wraz z dostawą podestów scenicznych, system wózków z oprzyrządowaniem do konstrukcji TRI SYSTEM 250, część III- Zakup wraz z dostawą kamery cyfrowej, część IV- Zakup wraz z dostawą mikrofonów do mikroportów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4.W przypadku wątpliwości, co do parametrów oferowanych urządzeń, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zastrzega sobie prawo przetestowania oferowanych urządzeń przez okres 3 dni. W tym przypadku oferent jest zobowiązany do dostarczenia 1 sztuki oferowanego urządzenia w ciągu 7 dni od daty ewentualnej prośby zamawiającego. 5.Do każdego sprzętu bądź wyposażenia, wraz z ofertą należy dostarczyć karty katalogowe producenta potwierdzające parametry oferowanych urządzeń. 6.Dostawca jest zobowiązany do każdego sprzętu bądź wyposażenia, dostarczyć instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje CE lub deklaracje zgodności z dyrektywami nr 73/23/EWG i 89/336/EWG. Dla podestów scenicznych należy dostarczyć Certyfikatu TÜV lub SLV. 7.Wykonawca zobowiązuje się, aby cały sprzęt lub wyposażenie był nowy, wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, posiadał atesty lub certyfikaty. Sprzęt lub wyposażenie nie może zawierać elementów, które mogłyby stanowić zagrożenie dla zdrowia i życia użytkowników.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna 42.41.10.00 - Wciągniki i wielokrążki 44.11.22.10 - Płyty podłogowe 32.33.32.00 - Kamery wideo 32.34.10.00 - Mikrofony .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup wraz z dostawą sprzętu tj. reflektorów, naświetlaczy, konsolety do sterowania światłem, splitera, regulatorów oświetlenia, żarówek oraz okablowania, uchwytów, haków,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prolight Sp. z o.o., ul. 3Maja 183, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99944,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93785,64

  • Oferta z najniższą ceną: 93785,64 / Oferta z najwyższą ceną: 135552,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.