eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Wrocław: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 119981 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Miejski Ogród Zoologiczny we Wrocławiu , ul. Wróblewskiego 1/5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3483024 w. 118, faks 071 3483768.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka, marchew, mięso wołowe, gryzonie, owady karmowe, granulaty) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy żywności dla zwierząt (jabłka - dwa pakiety, marchew - dwanaście pakietów, mięso wołowe - jeden pakiet, gryzonie - jeden pakiet, owady karmowe - jeden pakiet, granulaty - trzy pakiety) dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego we Wrocławiu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 11.31.32.1 - 11.31.32.1 11.21.11.2 - 11.21.11.2 15.11.10.00 - Mięso wołowe 12.50.00.0 - 12.50.00.0 15.70.00.00 - Pasza dla zwierząt .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Aby wziąć udział w przetargu Wykonawcy powinni spełnić następujące warunki: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (nie dotyczy rolników indywidualnych), b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika, bądź to do podpisania całej oferty, bądź tylko do niektórych jej dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania wykonawcy, właścicielami lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska we wskazanym dokumencie rejestracyjnym. e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, umowa konsorcjum, jeżeli dwa lub kilka podmiotów składa ofertę wspólną (nie dopuszcza się umowy przedwstępnej lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym). f) wykaz podwykonawców wraz z określeniem zakresu rzeczowego i finansowego części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć poszczególnym podwykonawcom (o ile dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 12:30, miejsce: Miejski Ogród Zoologiczny ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, Sekretariat Dyrekcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1a Jabłka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Jabłka 35.000 kg Okresy dostaw 01.09.2009 - 28.02.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 1b Jabłka zimowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa Ilość Jabłka zimowe 20.000 kg Okresy dostaw 01.03.2010 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 2a Marchew konsumpcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2a Marchew konsumpcyjna 10.000 kg 01.09.2009 - 31.12.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 2b Marchew pastewna gruba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2b Marchew pastewna gruba 25.000 kg 01.09.2009 - 31.12.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 2c Marchew pastewna drobna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2c Marchew pastewna drobna 25.000 kg 01.09.2009 - 31.12.2009.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 2d Marchew kopcowa konsumpcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2d Marchew kopcowa konsumpcyjna 10.000 kg 01.01.2010 - 31.03.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 2e Marchew kopcowa pastewna gruba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2e Marchew kopcowa pastewna gruba 20.000 kg 01.01.2010 - 31.03.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 2f Marchew kopcowa pastewna drobna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2f Marchew kopcowa pastewna drobna 20.000 kg 01.01.2010 - 31.03.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 2g Marchew chłodnicza konsumpcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2g Marchew chłodnicza konsumpcyjna 10.000 kg 01.04.2010 - 30.06.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 2h Marchew chłodnicza pastewna gruba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2h Marchew chłodnicza pastewna gruba 20.000 kg 01.04.2010 - 30.06.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 2i Marchew chłodnicza pastewna drobna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2i Marchew chłodnicza pastewna drobna 20.000 kg 01.04.2010 - 30.06.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 2j Marchew wczesna konsumpcyjna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2j Marchew wczesna konsumpcyjna 10.000 kg 01.07.2010 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 2k Marchew wczesna pastewna gruba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2k Marchew wczesna pastewna gruba 10.000 kg 01.07.2010 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 2l Marchew wczesna pastewna drobna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2l Marchew wczesna pastewna drobna 10.000 kg 01.07.2010 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.11.12-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część III - Dostawy mięsa wołowego:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 3 Mięso wołowe krojone bez kości 1.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Ćwierci wołowe 24.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.10.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część IV - Dostawy drobnych żywych i mrożonych zwierząt: Pakiet 4a Dostawy gryzoni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4a Dostawy gryzoni Nazwa Ilość Okresy dostaw myszy żywe 8.000 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 myszy mrożone 18.500 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 szczury przylądkowe żywe 100 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 szczury przylądkowe mrożone 400 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 szczury laboratoryjne żywe 1.000 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 szczury laboratoryjne mrożone 2.000 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 świnki morskie żywe 300 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 świnki morskie mrożone 700 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 chomiki żywe 400 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 chomiki mrożone 300 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 koszatniczki żywe 50 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 koszatniczki mrożone 350 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010 myszoskoczki żywe 260 szt. 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część IV - Dostawy drobnych żywych i mrożonych zwierząt: Pakiet 4b Dostawy owadów karmowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 4b Dostawy owadów karmowych Nazwa Ilość Okresy dostaw mącznik 728 litrów 01.09.2009 - 31.08.2010 drewniak 182 litry 01.09.2009 - 31.08.2009 świerszcze 260 litrów 01.09.2009 - 31.08.2010 szarańcza 15.600 sztuk 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.25.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część V - Dostawy granulatów żywnościowych dla zwierząt PAKIET 5a Dostawy granulatów standartowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5a Dostawy granulatów standartowych Nazwa Ilość Okresy dostaw Granulat dla jeleni 31.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla koni 19.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla żubrów 12.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla antylop 20.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla słoni 4.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla żyraf 4.500 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla świń (dzików) 6.500 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla królików 6.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla myszy 3.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla bażantów 1.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla strusi 1.500 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla ptaków wodnych 500 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat ZOOVIT 1.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część V - Dostawy granulatów żywnościowych dla zwierząt PAKIET 5b Dostawy granulatów specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5b Dostawy granulatów specjalistycznych Nazwa Ilość Okresy dostaw Granulat bytowy dla flamingów 1.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla gadów roślinożernych 150 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla reniferów 1.700 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla świń rzecznych 1.500 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dla małp liściożernych 200 kg 01.09.2009 - 31.08.2010 Granulat dieta ZOO A 1.040 kg 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część V - Dostawy granulatów żywnościowych dla zwierząt PAKIET 5c Dostawy granulatów z lucerny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5c Dostawy granulatów z lucerny Nazwa Ilość Okresy dostaw Granulat z lucerny 2.000 kg 01.09.2009 - 31.08.2010.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.70.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.