eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-01-11

Warszawa: Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle
Numer ogłoszenia: 11971 - 2011; data zamieszczenia: 11.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi Asysty Technicznej i Konserwacji oprogramowania firmy Oracle. W szczególności w ramach Asysty Technicznej Wykonawca zobowiązuje się przez okres 12 miesięcy od daty protokolarnego przekazania oprogramowania do świadczenia następujących usług: 1) dostarczania aktualizacji programów, poprawek, ostrzeżeń o zagrożeniach bezpieczeństwa i aktualizacji programów korygujących o znaczeniu krytycznym; 2) dostarczania aktualizacji związanych z podatkami, aktualizacji prawnych i dostosowawczych; 3) dostarczania skryptów rozszerzających; 4) certyfikacji dla nowych produktów/wersji produktów innych firm; 5) dostarczania ważniejszych wersji produktów i technologii obejmujących ogólne wersje serwisowe, wybranych wersji programów zawierających nowe funkcje i aktualizacje dokumentacji dostępnych; 6) całodobowej obsługi zgłoszeń serwisowych oraz świadczenia pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń; 7) elektronicznego dostępu do informacji na temat posiadanych produktów, biuletynów technicznych Oracle, poprawek programistycznych, oraz bazy danych zgłoszonych problemów technicznych; 8) obsługi w kwestiach pozatechnicznych. Zamówienie będzie obejmować usługę asysty dla użytkowników poniższych produktów: - 9 licencji Spatial - Processor Perpetual, - 1 licencja WebLogic Suite - Processor Perpetual, - 8 licencji Real Application Clusters - Processor Perpetual, - 8 licencji Partitioning - Processor Perpetual, - 9 licencji Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual, - 3 licencje Oracle Database Standard Edition - Processor Perpetual. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w Projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.61.00.00 - Systemy baz danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oracle Polska Sp. z o.o., ul. Przyokopowa 31, 01-208 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 352459,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 425562,82

  • Oferta z najniższą ceną: 425562,82 / Oferta z najwyższą ceną: 425562,82

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotowe zamówienie prowadzono w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ustawy w związku z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze oraz z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów. Przedmiotowe zamówienie udzielone zostało w trybie zamówienia z wolnej ręki Wykonawcy Oracle Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Siennej 75 w Warszawie na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) i b) ustawy, gdyż firma Oracle Polska Sp. z o.o. jest właścicielem praw autorskich i jedynym dystrybutorem oprogramowania. Zakup asysty technicznej jest niezbędny w celu zapewnienia niezawodności działania systemów informatycznych Urzędu oraz unowocześnienia i rozbudowy funkcjonalnej użytkowanego obecnie oprogramowania

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.