eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Przebudowa ulicy Malwy oraz ulicy Krańcowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Raszyn: Przebudowa ulicy Malwy oraz ulicy Krańcowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 11971 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Malwy oraz ulicy Krańcowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa ulicy Malwy we wsi Rybie oraz ulicy Krańcowej w miejscowości Raszyn na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Przebudowa ulicy Malwy we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn W ramach zadania należy wykonać: 1. Roboty drogowe. Zaprojektowano jezdnię z kostki betonowej długości 230 mb, o szerokości od 5,0 do 5,5 m z opaskami (szer. ok. 0,5 m) i chodnikiem (szerokości ok. 2m) z kostki betonowej na długości ok. 230 m. - nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 12 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 18 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm (mieszanka dowożona) - nawierzchnia chodników i zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwona gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm (mieszanka dowożona), - ciek: kostka betonowa szara, gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 2. Roboty odwodnieniowe Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Malwy zaprojektowano budowę kanału deszczowego. Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje odcinek wyłącznie w pasie drogi gminnej ul. Malwy zgodnie z Załącznikiem nr 2a. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie : - kanału z rur PCV o śr. zew. 315 mm- 222,5 m - kanału z rur PCV śr. zew. 200 mm- 19,5 m, - kanału z rur PCV śr. zew. 160 mm- 9,5 m, - studni rewizyjnych betonowych studni o śr. 1200 mm- 9 szt., - studzienek ściekowych betonowych o śr. 500- 4 szt., - ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 50x28x10 - 54 m. 3. Sieć wodociągową Zaprojektowano wydłużenie sieci wodociągowej DN110 w ul. Malwy w kierunku ul. Białobrzeskiej tj. montaż rur PE HD o średnicy zew. 110- 76m oraz hydrantu p.poż. o śr. 80 mm podziemnego z podwójnym zamknięciem -1 szt. W ramach zamówienia, należy wykonać przyłącza wodociągowe na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 1303, 1289/4, 1308, 1307, 1285 (5 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 PN 16 Dn 40mm o łącznej długości 11,6 m. Wcinkę przyłącza do wodociągu wykonać za pomocą opaski pełnej kołnierzowej do nawiercania dla rur PE/PVC Dn 110mm, z odejściem kołnierzowym DN 50mm . Za opaską należy zamontować zasuwę domową kołnierzową DN 50mm żeliwną (5 szt.). Głębokość ułożenia przyłączy ok. h=1,70 m. 4. Przyłącza sanitarne. Przyłącza sanitarne na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 1289/4, 1308 (2 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PVC o śr. 160 mm na długości 5,7 m. Głębokość ułożenia przyłączy ok. h=1,90 m. Zadanie nr 2 Przebudowa ulicy Krańcowej w miejscowości Raszyn W ramach zadania należy wykonać: 1. Roboty drogowe. Na podstawie załączonej dokumentacji wykonana zostanie przebudowa ciągu pieszo-jezdnego długości 380 mb, szerokości 5 m (miejscowe zwężenie do 3m) z wraz ze zjazdami: - nawierzchnia ciągu pieszo jezdnego: kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm typ BEHATON w ilości 1869,29 m2, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 8 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 12 cm, warstwie pospółki gr. 10 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm (km 0+00,00-2+75,00) i gr. 25 cm (2+75,00-3+80,50) - mieszanka dowożona, - nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa czerwona gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm typ BEHATON w ilości 30,24 m2, konstrukcja tak jak na ciągu-pieszo jezdnym, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 w ilości 766 mb, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z trzech rzędów kostki w ilości 383 mb. 2. Roboty odwodnieniowe Zaprojektowano ułożenie rur z perforacją w połowie obwodu, ułożone w obsypce żwirowej frakcji 16/32 mm i otulinie z geowłókniny filtracyjnej. Projektowaną sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur kanalizacyjnych o średnicy DN 200mm min. SN10 (sztywność obwodowa 10kN/m2), strukturalnych, dwuściennych. Łączna długość kanalizacji deszczowej z rur perforowanych wynosi 285,7 m., z rur pełnych wynosi 43,30 m. Zaprojektowano 7 betonowych wpustów deszczowych o średnicy wewnętrznej fi500 mm. Zaprojektowano studnie rewizyjno-połączeniowe fi1000 mm w liczbie 10 szt., wykonane z prefabrykowanych elementów betonowych lub żelbetowych. Ograniczenie zrzutu wód opadowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zapewnione będzie przez regulator przepływu o wydajności 5l/s, zlokalizowany w studni SD1. 3. Kanalizację sanitarną Zaprojektowano budowę sieci kanalizacyjnej z rur z PVC o średnicy Dz200mm i długości L200=18,20m oraz Dz160mm i długości L160=2,70m. 4. Roboty elektryczne Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie nowej kablowej linii oświetleniowej, montaż słupów oraz opraw oświetleniowych. W ramach budowy linii oświetleniowej należy wykonać: - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8 m : 13 szt. - montaż sodowych opraw oświetlenia ulicznego 70 W : 14 szt. - budowę linii kablowej nN - YKY 4x16mm2: 492 mb. Zasilanie i sterowanie projektowanego oświetlenia ulicznego należy przewidzieć zgodnie z warunkami wydanymi przez Urząd Gminy Raszyn z istniejącej linii napowietrznej na ul. Granicznej. 5. Przyłącza wodociągowe. Zakres robót obejmuje wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PCV o śr. 110 mm, łącznej długości 10,44 m, na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej do działek ewidencyjnych: nr 922, nr 923, nr 924, nr 925, nr 926, nr 927. Należy dokonać wymiany istniejących skrzynek dla zaworów wodociągowych na skrzynki żeliwne duże 185 mm w liczbie 7 szt..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 50% zamówienia podstawowego, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2015, poz. 2164) polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.13.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) dla zadania nr 2 - 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca powinien wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w tym odpowiednio co najmniej: - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złoty) każda z robót odpowiadające rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obejmujące budowę/przebudowę nawierzchni z kostki betonowej (placu, części drogi tj. jezdni, chodnika bądź ścieżki rowerowej) oraz wykonanie kanalizacji deszczowej/ sanitarnej/ wodociągowej - dotyczy zadania nr 1; - 2 (dwóch) robót budowlanych tożsamych w swym zakresie z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złoty) każda z robót odpowiadające rodzajem i robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. obejmujące budowę/przebudowę nawierzchni z kostki betonowej (placu, części drogi tj. jezdni, chodnika bądź ścieżki rowerowej), wykonanie kanalizacji deszczowej/sanitarnej/ wodociągowej, oraz wykonanie kablowej linii oświetleniowej - dotyczy zadania nr 2;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający określa minimalne wymagania wskazując, iż Wykonawca dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odpowiednio: dla zadania nr 1: co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (pełniącą rolę Kierownika robót); co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika budowy), dla zadania nr 2: co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej (pełniącą rolę Kierownika budowy); co najmniej 1 (jedną) osobą, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (pełniącą rolę Kierownika robót); co najmniej 1 (jedną) osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (pełniącą rolę Kierownika robót); co najmniej 1 (jedną) osobę, posiadającą świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu oraz w zakresie kontrolno-pomiarowym dla urządzeni, instalacji i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta Wykonawcy powinna zawierać: a) wypełniony formularz oferty (oryginał) wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji uproszczonej odpowiednio dla każdego z zadań, na które składana jest oferta, b) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona) - załącznik Wykonawcy, c) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, określone w rozdziale VI SIWZ, d) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy oraz dołączenia - jeśli dotyczy - wykazu robót budowlanych, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom /wypełniany w przypadku wykonywania robót budowlanych przez Podwykonawców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, e) informacyjnie kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - załącznik Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - okres gwarancji i rękojmi - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy. 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w przypadku: 1) wprowadzenia do dokumentacji projektowej w trakcie wykonywania robót, zmian zakwalifikowanych przez Projektanta sprawującego nadzór autorski na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane jako nieistotne odstępstwo od projektu, zmiany są zgodne z zasadami wiedzy technicznej, a roboty, które proponuje się zmienić są objęte projektem budowlanym, 2) konieczności wykonania robót zamiennych polegających na zmianie sposobu wykonania jakiegoś elementu, technologii, lub zmianie cech elementu bez zmiany rodzaju i charakteru robót, a także zmiany celu jaki ma być w ich efekcie osiągnięty tj. nie powodujących rozszerzenia zakresu zamówienia objętego umową, 3) konieczności zaniechania wykonywania części robót, 4) niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót lub w przypadku wystąpienia innych okoliczności dotyczących zmiany terminu określonych w § 2 ust. 5 lub 6, 5) kolizji z nie zinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym lub innymi obiektami, 6) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia nowego Podwykonawcy, 7) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w zakresie wynagrodzenia za roboty ujęte w harmonogramie, a niewykonane na dzień obowiązywania nowej stawki. 1. Zmiana należnego Wykonawcy wynagrodzenia w odniesieniu do robót zaniechanych/zamiennych - w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 1), 2), 3)- ustalona zostanie według następujących zasad: 1) za podstawę kalkulacji przyjęte zostaną ceny jednostkowe z kosztorysu ofertowego, a ilości robót na podstawie sprawdzonego i zatwierdzonego przez Zamawiającego obmiaru, 2) jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie ofertowym, a są niezbędne do rozliczenia robót zamiennych, podstawą kalkulacji będą: - dane wyjściowe do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku, - ceny materiałów i sprzętu nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakłady robocizny i nakłady rzeczowe z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji własnej. 3. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonywane za zgodą stron wyłącznie na podstawie pisemnego aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2016 godzina 10:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A Biuro Obsługi Mieszkańców, parter pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Malwy we wsi Rybie na terenie Gminy Raszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: 1. Roboty drogowe. Zaprojektowano jezdnię z kostki betonowej długości 230 mb, o szerokości od 5,0 do 5,5 m z opaskami (szer. ok. 0,5 m) i chodnikiem (szerokości ok. 2m) z kostki betonowej na długości ok. 230 m. - nawierzchnia jezdni: warstwa ścieralna z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 12 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 18 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm (mieszanka dowożona) - nawierzchnia chodników i zjazdów: warstwa ścieralna z kostki betonowej czerwona gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm, typ BEHATON, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm (mieszanka dowożona), - ciek: kostka betonowa szara, gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm. 2. Roboty odwodnieniowe Dla potrzeb odprowadzenie wód opadowych z ul. Malwy zaprojektowano budowę kanału deszczowego. Budowa kanalizacji deszczowej obejmuje odcinek wyłącznie w pasie drogi gminnej ul. Malwy zgodnie z Załącznikiem nr 2a. W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się wykonanie : - kanału z rur PCV o śr. zew. 315 mm- 222,5 m - kanału z rur PCV śr. zew. 200 mm- 19,5 m, - kanału z rur PCV śr. zew. 160 mm- 9,5 m, - studni rewizyjnych betonowych studni o śr. 1200 mm- 9 szt., - studzienek ściekowych betonowych o śr. 500- 4 szt., - ścieki uliczne z prefabrykatów betonowych 50x28x10 - 54 m. 3. Sieć wodociągową Zaprojektowano wydłużenie sieci wodociągowej DN110 w ul. Malwy w kierunku ul. Białobrzeskiej tj. montaż rur PE HD o średnicy zew. 110- 76m oraz hydrantu p.poż. o śr. 80 mm podziemnego z podwójnym zamknięciem -1 szt. W ramach zamówienia, należy wykonać przyłącza wodociągowe na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 1303, 1289/4, 1308, 1307, 1285 (5 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PE 100 SDR 11 PN 16 Dn 40mm o łącznej długości 11,6 m. Wcinkę przyłącza do wodociągu wykonać za pomocą opaski pełnej kołnierzowej do nawiercania dla rur PE/PVC Dn 110mm, z odejściem kołnierzowym DN 50mm . Za opaską należy zamontować zasuwę domową kołnierzową DN 50mm żeliwną (5 szt.). Głębokość ułożenia przyłączy ok. h=1,70 m. 4. Przyłącza sanitarne. Przyłącza sanitarne na odcinku od sieci do granicy nieruchomości 1289/4, 1308 (2 szt.). Przyłącza należy wykonać z rur PVC o śr. 160 mm na długości 5,7 m. Głębokość ułożenia przyłączy ok. h=1,90 m..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Krańcowej w miejscowości Raszyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zadania należy wykonać: 1. Roboty drogowe. Na podstawie załączonej dokumentacji wykonana zostanie przebudowa ciągu pieszo-jezdnego długości 380 mb, szerokości 5 m (miejscowe zwężenie do 3m) z wraz ze zjazdami: - nawierzchnia ciągu pieszo jezdnego: kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm typ BEHATON w ilości 1869,29 m2, na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 8 cm, podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 31,5/63 gr. 12 cm, warstwie pospółki gr. 10 cm, gruncie stabilizowanym cementem Rm=2,5 MPa gr. 15 cm (km 0+00,00-2+75,00) i gr. 25 cm (2+75,00-3+80,50) - mieszanka dowożona, - nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa czerwona gr. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 5 cm typ BEHATON w ilości 30,24 m2, konstrukcja tak jak na ciągu-pieszo jezdnym, - ułożenie krawężnika betonowego 15x30 w ilości 766 mb, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z trzech rzędów kostki w ilości 383 mb. 2. Roboty odwodnieniowe Zaprojektowano ułożenie rur z perforacją w połowie obwodu, ułożone w obsypce żwirowej frakcji 16/32 mm i otulinie z geowłókniny filtracyjnej. Projektowaną sieć kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur kanalizacyjnych o średnicy DN 200mm min. SN10 (sztywność obwodowa 10kN/m2), strukturalnych, dwuściennych. Łączna długość kanalizacji deszczowej z rur perforowanych wynosi 285,7 m., z rur pełnych wynosi 43,30 m. Zaprojektowano 7 betonowych wpustów deszczowych o średnicy wewnętrznej fi500 mm. Zaprojektowano studnie rewizyjno-połączeniowe fi1000 mm w liczbie 10 szt., wykonane z prefabrykowanych elementów betonowych lub żelbetowych. Ograniczenie zrzutu wód opadowych do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zapewnione będzie przez regulator przepływu o wydajności 5l/s, zlokalizowany w studni SD1. 3. Kanalizację sanitarną Zaprojektowano budowę sieci kanalizacyjnej z rur z PVC o średnicy Dz200mm i długości L200=18,20m oraz Dz160mm i długości L160=2,70m. 4. Roboty elektryczne Zakres robót elektrycznych obejmuje wykonanie nowej kablowej linii oświetleniowej, montaż słupów oraz opraw oświetleniowych. W ramach budowy linii oświetleniowej należy wykonać: - montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych 8 m : 13 szt. - montaż sodowych opraw oświetlenia ulicznego 70 W : 14 szt. - budowę linii kablowej nN - YKY 4x16mm2: 492 mb. Zasilanie i sterowanie projektowanego oświetlenia ulicznego należy przewidzieć zgodnie z warunkami wydanymi przez Urząd Gminy Raszyn z istniejącej linii napowietrznej na ul. Granicznej. 5. Przyłącza wodociągowe. Zakres robót obejmuje wykonanie przyłączy wodociągowych z rur PCV o śr. 110 mm, łącznej długości 10,44 m, na odcinku od istniejącej sieci wodociągowej do działek ewidencyjnych: nr 922, nr 923, nr 924, nr 925, nr 926, nr 927. Należy dokonać wymiany istniejących skrzynek dla zaworów wodociągowych na skrzynki żeliwne duże 185 mm w liczbie 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8, 45.23.32.90-8, 45.23.32.21-4, 45.23.13.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. okres gwarancji i rękojmi - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.