eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Masłów › Roboty budowlane związane zZadaniem Nr 1ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW - STARA WIEŚ. Zadaniem Nr 2ODBUDOWA PRZEPUSTU POD KORONĄ DROGI GMINNEJ UL. GRANICZNA W MASŁOWIE PIERWSZYM OD KM 0+300 DO KM 0+400.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Masłów: Roboty budowlane związane z: Zadaniem Nr 1: ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW - STARA WIEŚ. Zadaniem Nr 2: ODBUDOWA PRZEPUSTU POD KORONĄ DROGI GMINNEJ UL. GRANICZNA W MASŁOWIE PIERWSZYM OD KM 0+300 DO KM 0+400.
Numer ogłoszenia: 119564 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Masłów , ul. Spokojna 2, 26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 311 00 60, faks 41 311 00 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.maslow.pl;www.maslow.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z: Zadaniem Nr 1: ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW - STARA WIEŚ. Zadaniem Nr 2: ODBUDOWA PRZEPUSTU POD KORONĄ DROGI GMINNEJ UL. GRANICZNA W MASŁOWIE PIERWSZYM OD KM 0+300 DO KM 0+400..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z Zadaniem Nr 1: ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW-STARA WIEŚ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach: szerokość nawierzchni 5,00 m , długość drogi do remontu 20,00 m. Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca :Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,Podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, Wzmocnione podłoże /podbudowa pomocnicza/ ze stabilizacji gruntu cementem o grubości 20 cm. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 129,40 m2 . Umocnienie rowu na cieku w km 0+531,20 płytami ażurowymi betonowymi 60x40x10 cm w ilości 150,00 m2 na wlocie i wylocie przepustu skrzynkowego 1x3,50x2,00 m. Remont istniejącego przepustu skrzynkowego dwudzielnego 1x3,50x2,00 m na cieku polegający na wymianie zniszczonych prefabrykatów betonowych . Całkowita długość prefabrykatów do wymiany będzie możliwa do oszacowania po odkopaniu przepustów. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-04/2 /słupki co 2,0 m/ w ilości 24,00 mb .Odwodnienie drogi-ul. Spacerowa pozostaje jako powierzchniowe w kierunku oczyszczonego rowu i dalszych odbiorników. Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi /spadek podłużny/ zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia. Roboty budowlane związane z Zadaniem Nr 2: ODBUDOWA PRZEPUSTU POD KORONĄ DROGI GMINNEJ UL. GRANICZNA W MASŁOWIE PIERWSZYM OD KM 0+300 DO KM 0+400. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 5,00 m , długość drogi do remontu 15,00 m. Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca: Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, Podbudowa zasadnicza nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, Wzmocnione podłoże /podbudowa pomocnicza/ ze stabilizacji gruntu cementem o grubości 20 cm. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi do odbudowy wynosi 75,50 m2 . Umocnienie rowu na wlocie i wylocie istniejącego przepustu skrzynkowego 1x2,50 x1,50 m płytami ażurowymi betonowymi 60x40x10 cm w ilości 46,00 m2 Remont istniejącego przepustu skrzynkowego 1x2,50x1,00 m na cieku polegający na wymianie zniszczonych prefabrykatów betonowych . Całkowita długość prefabrykatów do wymiany będzie możliwa do oszacowania po odkopaniu przepustu. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-04/2 /słupki co 2,0 m/ w ilości 24,00 mb. Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i poręczą z rur stalowych oraz o rozstawie słupków z rur co 1,50 m (zabezpieczenie pieszych na przepuście) w ilości 12,00 m. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm w granicach pasa własności drogi gminnej-ul. Granicznej w Masłowie w ilości 46,75 m2. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 25 mb. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowopiaskowej w ilości 31 mb. Odwodnienie drogi-ul. Granicznej pozostaje jako powierzchniowe w kierunku rowów przydrożnych po obu stronach drogi i dalszych odbiorników . Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi (spadek podłużny) zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych).1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Gminy Masłów. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zadanie nr 2: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie Gminy Masłów. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta 05 1560 0013 2383 6806 6000 0007 Getin Noble Bank S.A. z dopiskiem: nazwa nadana zamówieniu, przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty wraz podaniem numer rachunku bankowego, na jakie wadium należy zwrócić. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Kasie Urzędu Miasta w Ornecie. Do oferty należy dołączyć kopię złożonego wadium umożliwiającą udokumentowanie zabezpieczenia oferty wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1 i 2: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, o którym mowa w § 6 ust.1 pkt 1 IDW. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1) IDW tj.: - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: a) budowę/przebudowę/rozbudowę dwóch drogowych obiektów inżynierskich (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), o wartości nie mniejszej niż 100 000,00zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 1 i 2 IDW tj - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania sporządzonego wg Załącznika nr 4 do IDW oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót budowlanych określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie Nr 2:Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej: a) budowę/przebudowę/rozbudowę dwóch drogowych obiektów inżynierskich (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie, Dz. U. z 2000r., Nr 63, poz. 735 z późn. zm.), w ciągu dróg publicznych (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 z późn. zm.), o wartości nie mniejszej niż 150 000,00zł brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 1 i 2 IDW tj - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ - wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania sporządzonego wg Załącznika nr 4 do IDW oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót budowlanych określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie Nr 1 i 2:Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonych przez wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń wymienionych w § 6 ust. 1 pkt 1, 3 i 4 IDW tj - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 i 2: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj. a) co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą co najmniej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub uprawniają do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów prawa oraz posiadającą co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi na stanowisku kierownika budowy lub/i kierownika robót drogowych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 i 2: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o którym mowa § 6 ust.1 pkt 1 IDW Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie załączonego przez wykonawcę do oferty oświadczenia wymienionego § 6 ust.1 pkt 1 IDW tj. - oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzonego wg Załącznika nr 2 do IDW Rozdziału II SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca wskazuje w wykazie roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. III.3.2 niniejszego ogłoszenia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty sporządzony wg Załącznika nr 1 do IDW Rozdziału II SIWZ 2) Dowód wniesienia wadium (wniesionego w innej formie niż w pieniądzu) 3) Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego ( jeżeli dana sytuacja dotyczy wykonawcy) 4) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom według załącznika nr 7 do IDW Rozdziału II SIWZ 5) Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji sporządzone wg załącznika nr 8 do IDW Rozdziału II SIWZ 6) Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia sporządzone zgodnie z § 12 IDW Rozdziału I SIWZ wg załącznika nr 10 do IDW Rozdziału II SIWZ:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania czynności prawnej polegającej na zmianie postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki ewentualnych zmian określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY MASŁÓW ul. Spokojna 2, 26-001 MASŁÓW pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY MASŁÓW ul. Spokojna 2, 26-001 MASŁÓW sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty budowlane związane z Zadaniem Nr 1: ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW - STARA WIEŚ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z: Zadanie Nr 1-ODBUDOWA PRZEPUSTU W KM 0+600 NA DRODZE GMINNEJ UL. SPACEROWA NR 344006 MASŁÓW - STARA WIEŚ:Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach: szerokość nawierzchni 5,00 m , długość drogi do remontu 20,00 m Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca :Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm,Podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, Wzmocnione podłoże (podbudowa pomocnicza) ze stabilizacji gruntu cementem o grubości 20 cm. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi wynosi 129,40 m2 . Umocnienie rowu na cieku w km 0+531,20 płytami ażurowymi betonowymi 60x40x10 cm w ilości 150,00 m2 na wlocie i wylocie przepustu skrzynkowego 1x3,50x2,00 m. Remont istniejącego przepustu skrzynkowego dwudzielnego 1x3,50x2,00 m na cieku polegający na wymianie zniszczonych prefabrykatów betonowych . Całkowita długość prefabrykatów do wymiany będzie możliwa do oszacowania po odkopaniu przepustów. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-04/2 (słupki co 2,0 m) w ilości 24,00 mb . Odwodnienie drogi - ul. Spacerowa pozostaje jako powierzchniowe w kierunku oczyszczonego rowu i dalszych odbiorników. Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi (spadek podłużny) zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty budowlane związane z Zadaniem Nr 2: ODBUDOWA PRZEPUSTU POD KORONĄ DROGI GMINNEJ UL. GRANICZNA W MASŁOWIE PIERWSZYM OD KM 0+300 DO KM 0+400..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane związane z zadaniem Nr 2: Odbudowa przepustu pod koroną drogi gminnej ul. Graniczna w Masłowie od Km 0+300 do Km 0+400: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o następujących parametrach : szerokość nawierzchni 5,00 m , długość drogi do remontu 15,00 m. Konstrukcja nawierzchni na całej szerokości i długości będzie następująca :Warstwa ścieralna nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, Podbudowa zasadnicza nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, Wzmocnione podłoże (podbudowa pomocnicza) ze stabilizacji gruntu cementem o grubości 20 cm. Całkowita powierzchnia nawierzchni drogi do odbudowy wynosi 75,50 m2. Umocnienie rowu na wlocie i wylocie istniejącego przepustu skrzynkowego 1x2,50x1,50 m płytami ażurowymi betonowymi 60x40x10 cm w ilości 46,00 m2. Remont istniejącego przepustu skrzynkowego 1x2,50x1,00 m na cieku polegający na wymianie zniszczonych prefabrykatów betonowych . Całkowita długość prefabrykatów do wymiany będzie możliwa do oszacowania po odkopaniu przepustu. Ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych typu SP-04/2 (słupki co 2,0 m) w ilości 24,00 mb. Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i poręczą z rur stalowych oraz o rozstawie słupków z rur co 1,50 m (zabezpieczenie pieszych na przepuście) w ilości 12,00 m. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm w granicach pasa własności drogi gminnej - ul. Granicznej w Masłowie w ilości 46,75 m2. Ustawienie krawężnika betonowego o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości 25 mb. Ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 6 x 20 cm na podsypce cementowopiaskowej w ilości 31 mb. Odwodnienie drogi - ul. Granicznej pozostaje jako powierzchniowe w kierunku rowów przydrożnych po obu stronach drogi i dalszych odbiorników . Przewidywane spadki poprzeczne i istniejąca niweleta drogi (spadek podłużny) zapewniają spływ wód opadowych i roztopowych w kierunku rowów przydrożnych i dalej do istniejącego systemu odwodnienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.