eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Remont dróg gminnych 4 zadania 1. Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej. 2. Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach . 3. Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku. 4. Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Gorlice: Remont dróg gminnych 4 zadania : 1. Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej. 2. Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach . 3. Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku. 4. Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach
Numer ogłoszenia: 119484 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych 4 zadania : 1. Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej. 2. Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach . 3. Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku. 4. Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg gminnych 4 zadania : Zadanie I. Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej z zakresem rzeczowym : - roboty przygotowawcze zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym , - roboty odwodnieniowe zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym , - nawierzchnie i podbudowy zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym w tym : nawierzchnia z kostki brukowej 534 m2 , nawierzchnia z masy bitumicznej gryzowej gr. 5 cm 556 m2 - elementy wykończeniowe zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym Cały zakres robót określony w przedmiarze robót i projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ Zad II. Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 660,00 - wykonanie korytowania na poszerzeniach mechaniczne na głębokość 30 cm grunt kat I-IV z odwiezieniem urobku do 1,5 km m2 30,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 30 cm m2 30,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 660,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 660,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 600,00 - wykonanie utwardzenia poboczy żwirem gr.5 cm m2 120,00 Zad 3. Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku. część I SZYMBARK - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 1184,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 35 cm m2 224,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 1184,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1110,00 - rozebranie istniejącego przepustu z rur betonowych fi 40 mb 6 - przepusty rurowe pod zjazdami ławy fundamentowe żwirowe m3 0,36 - przepusty rurowe pod zjazdami rura K-2 fi 50 mb 6 Część II Ropica Polska - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 280,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 280,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 250,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 250,00 - wykonanie utwardzenia poboczy żwirem gr.5 cm m2 50,00 Zad 4. Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach . - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 420,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 420,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 420,00.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.11.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość zamówienia zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAD. I za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednego zamówienia, odpowiadającego robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegających na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni z masy bitumicznej minimum 500 m2 o wartości min. 50 000,00 zł brutto oraz budowie wraz z podbudową parkingu lub chodnika z kostki brukowej o powierzchni minimum 500 m 2 zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Roboty brukarskie i drogowe mogą być realizowane w 1 zamówieniu muszą tylko odpowiadać wymaganiom powierzchni i wartości ) ZAD. II- IV za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykonanie z należytą starannością w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień, odpowiadające robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - tj. polegające na budowie, odbudowie/przebudowie, remoncie drogi w tym wykonanie nawierzchni bitumicznych minimum 1000 m2 i o wartości min. 150 000,00 zł brutto każde zamówienie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pzp - na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę dysponowania minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika Budowy , posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane , aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz minimum 3 letnie doświadczenie na danym stanowisku ; (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie). - Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1, 1a 2. wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy , 3. zaakceptowany projekt umowy . 4. pozostałe dokumenty wymagane SIWZ 5.W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24b ust. 3 ustawy, należy przedłożyć: 1)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn. zm./ 2)Informację, że Wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów /Dz.U.2007.50.331 z późn. zm./ - zawartą w pkt. 6 załącznika Nr 1 i 1 a do SIWZ formularza ofertowego - odpowiednio skreślić. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013.231

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 , 38-300 Gorlice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11-go Listopada 2 , 38-300 Gorlice pokój 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I. Remont placu manewrowego pomiędzy szkołą a budynkiem OSP w Bystrej z zakresem rzeczowym : - roboty przygotowawcze zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym , - roboty odwodnieniowe zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym , - nawierzchnie i podbudowy zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym w tym : nawierzchnia z kostki brukowej 534 m2 , nawierzchnia z masy bitumicznej gryzowej gr. 5 cm 556 m2 - elementy wykończeniowe zakres jak w przedmiarze robót i projekcie budowlanym Cały zakres robót określony w przedmiarze robót i projekcie budowlanym stanowiącym załącznik do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.23.31.23-7, 45.11.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi gminnej k. Halucha w Zagórzanach . z zakresem rzeczowym : - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 660,00 - wykonanie korytowania na poszerzeniach mechaniczne na głębokość 30 cm grunt kat I-IV z odwiezieniem urobku do 1,5 km m2 30,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 30 cm m2 30,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 15 cm m2 660,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 660,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 600,00 - wykonanie utwardzenia poboczy żwirem gr.5 cm m2 120,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi gminnej Kawiory w Szymbarku. część I SZYMBARK - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 1184,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 35 cm m2 224,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 1184,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 1110,00 - rozebranie istniejącego przepustu z rur betonowych fi 40 mb 6 - przepusty rurowe pod zjazdami ławy fundamentowe żwirowe m3 0,36 - przepusty rurowe pod zjazdami rura K-2 fi 50 mb 6 Część II Ropica Polska - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 280,00 - wykonanie podbudowy z pospółki grubości warstwy po uwałowaniu 20 cm m2 280,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 250,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 250,00 - wykonanie utwardzenia poboczy żwirem gr.5 cm m2 50,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi gminnej k. Szkoły w Klęczanach . - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża grunt kat. V-VI m2 420,00 - wykonanie podbudowy z tłucznia frakcji 31,5-63 mm z zaklinowaniem klińcem 5-31 mm o grubości warstwy po uwałowaniu 8 cm m2 420,00 - nawierzchnia z masy bitumicznej grysowej gr.5 cm m2 420,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.