eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Realizacja Programu Aktywności Lokalnej dla środowiska rodzin zastępczych i ich otoczenia w ramach projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej i integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-18

Drezdenko: Realizacja Programu Aktywności Lokalnej dla środowiska rodzin zastępczych i ich otoczenia w ramach projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej i integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Numer ogłoszenia: 119088 - 2011; data zamieszczenia: 18.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100139 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kościuszki 31, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7637041, faks 95 7621247.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja Programu Aktywności Lokalnej dla środowiska rodzin zastępczych i ich otoczenia w ramach projektu systemowego pn. Rozwój i upowszechnianie aktywnej i integracji przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Drezdenku, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Programu Aktywności Lokalnej na rzecz środowiska rodzin zastępczych oraz ich otoczenia, osób usamodzielniających się (zgodnie z art. 88 Ustawy o pomocy społecznej Dz. U. z 2009 r., Nr 175, poz. 1362 ze zm.), młodzieży powyżej 15 roku życia wychowującej się w rodzinach zastępczych, w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Przedmiotem zamówienia objęte są następujące grupy: Grupa I (55 osób) uczestnicy projektu: środowisko rodziców zastępczych - zakłada się 21 osób oraz ich otoczenie, dzieci zastępcze do 15 roku życia oraz dzieci biologiczne - zakłada się 34 osoby a) Strzelce Kraj. - 31 osób - 2 uczestników projektu + 8 osób z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 3 osoby z otoczenia, - 1 uczestnik projektu + 1 osoba z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 4 osoby z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 6 osób z otoczenia b) Drezdenko - 24 osoby w tym: - 2 uczestników projektu + 2 osoby z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 1 osoba z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 5 osób z otoczenia, - 2 uczestników projektu + 2 osoby z otoczenia, - 2 uczestników projektu, - 2 uczestników projektu + 2 osoby z otoczenia Grupa II (9 osób) - uczestnicy projektu: młodzież powyżej 15 roku życia znajdująca się w rodzinach zastępczych - zakłada się 7 osób oraz ich otoczenie czyli rodzice zastępczy - zakłada się 2 osoby. a) Strzelce Kraj. - 5 osób - 1 uczestnik projektu + 2 osoby z otoczenia, - 2 uczestników projektu b) Drezdenko - - 4 osoby - 4 uczestników projektu. 1) DLA GRUPY IA - Strzelce Kraj. razem 31 osób a) Zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu wakacyjnego w okresie lipiec lub sierpień 2011 r. podczas którego należy: - zorganizować i przeprowadzić terapię psychologiczną, rodzinną lub psychospołeczną dla rodzin zastępczych uczestniczących w pięciodniowym wyjeździe w terminie w okresie lipiec lub sierpień 2011 r., oparciu o program szkoleniowy dla rodzin zastępczych zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (35 godzin lekcyjnych); - przeprowadzić zajęcia aktywizacyjne dla dzieci do 15 roku życia; - stworzyć możliwość korzystania z lokalnych atrakcji podczas czasu wolnego; b) zadaniem wykonawcy będzie organizacja i finansowanie uczestnictwa w grupach wsparcia: 4 spotkania (każde przynajmniej 6 godzin lekcyjnych); c) dwa spotkania grupowe dla dzieci do 15 roku życia (każde przynajmniej 6 godzin lekcyjnych); d) zorganizowanie jednodniowych warsztatów o tematyce prawnej (przynajmniej 6 godzin lekcyjnych). 2) DLA GRUPY IB Drezdenko razem 24 osoby: a) Zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu wakacyjnego w okresie lipiec lub sierpień 2011 podczas którego należy: - zorganizować i przeprowadzić terapię psychologiczną, rodzinną lub psychospołeczną dla rodzin zastępczych uczestniczących w pięciodniowym wyjeździe w terminie w okresie lipiec lub sierpień 2011 r., oparciu o program szkoleniowy dla rodzin zastępczych zatwierdzony przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej (35 godzin lekcyjnych); - zorganizować i przeprowadzić zajęcia aktywizacyjne dla dzieci do 15 roku; - stworzyć możliwość korzystania z lokalnych atrakcji podczas czasu wolnego; b) zadaniem wykonawcy będzie organizacja i finansowanie uczestnictwa w grupach wsparcia: 4 spotkania (każde przynajmniej 6 godzin lekcyjnych); c) dwa spotkania grupowe dla dzieci do 15 roku życia (każde przynajmniej 6 godzin lekcyjnych); d) zorganizowanie jednodniowych warsztatów o tematyce prawnej (przynajmniej 6 godzin lekcyjnych). 3) DLA GRUPY IIA Strzelce Kraj. razem 5 osób: a) Organizacja i przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych: dwa 6-godzinne spotkania stacjonarne. b) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych oraz zapewnienie minimum jednej atrakcji lokalnej podczas pięciodniowego wyjazdu wakacyjnego, który odbędzie się równolegle do wyjazdu Grupy IA 4) DLA GRUPY IIA Drezdenko 4 osoby: a) Organizacja i przeprowadzenie treningu kompetencji społecznych: dwa 6-godzinne spotkania stacjonarne. b) Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych oraz zapewnienie minimum jednej atrakcji lokalnej podczas pięciodniowego wyjazdu wakacyjnego, który odbędzie się równolegle do wyjazdu Grupy IB Dodatkowo: a. animacja działań grupy wolontariuszy przez osobę wskazaną przez lokalne środowisko rodziców zastępczych; b. jednodniowe szkolenie dla zawodowych rodzin zastępczych (przynajmniej 6 godzin lekcyjnych) oraz konsultacje indywidualne w domach (5 wizyt); c. na koniec zajęć każdy uczestnik otrzyma zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo. W/w program poszczególnych zajęć jest programem ramowym. Szczegółowy rozszerzony program należy ująć w ofercie. Program powinien być tak skonstruowany aby zapewnić jak najwyższą jakość zajęć oraz profesjonalne przygotowanie uczestników. Średni limit na jednego uczestnika projektu oraz jego otoczenie to 4000,00 zł, przy czym zgodnie z Zasadami przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych Ośrodków Pomocy Społecznej, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie oraz Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 wydatki przeznaczone na otoczenie uczestników projektu nie mogą przekroczyć 50% limitu wydatków uczestnika projektu. 2. Minimalny zakres przedmiotowy: 1. W ramach wyjazdowych warsztatów wakacyjnych zadaniem wykonawcy będzie: a) organizacja zajęć mających na celu pomoc w ustaleniu przyczyn trudnych zachowań dzieci przyjętych oraz ukazanie sposobów radzenia sobie z tymi zachowaniami; b) zapoznanie uczestników z różnymi technikami i metodami rozwiązywania konfliktów; c) umożliwienie zintegrowania środowiska rodzin zastępczych mieszkających blisko siebie. 2. W ramach spotkań grup wsparcia rodziców zastępczych zadaniem wykonawcy będzie: wymiana doświadczeń, informacji i porad. 3. W ramach spotkań dla dzieci zadaniem wykonawcy będzie: a) organizacja zajęć z elementami terapii pedagogicznej i socjalizacji w tym rozpoznanie potrzeb grupy pomocy dziecku w budowaniu samoakceptacji i poczucia własnej wartości, akceptacja innych, jak rodzić sobie z brakiem akceptacji przez środowisko, sposoby komunikacji wśród rówieśników, wyrażanie uczuć. 4. W ramach jednodniowych warsztatów o tematyce prawnej zadaniem wykonawcy będzie: a) organizacja zajęć mających na celu podniesienie świadomości prawnej i ukierunkowanie rodzica w radzeniu sobie z przeszkodami natury formalnej (m.in. pozyskiwanie dokumentacji medycznej, sądowej, usc, ops, pcpr), warsztaty praktyczne w oparciu o inne konkretne potrzeby. 5. W ramach treningu kompetencji społecznych zadaniem wykonawcy będzie: a) organizacja zajęć poruszających następujące obszary problemowe: kieszonkowe, wydatki niezbędne, wydatki dodatkowe, planowanie wydatków, umiejętności oszczędzania, spirala długów, zobowiązania stałe i okresowe w życiu dorosłego, wynagrodzenie w zależności od umiejętności i wykształcenia, koszty zatrudnienia, zasady tworzenia budżetu domowego. 6. W ramach animacji działań wolontariuszy zadaniem wykonawcy będzie: a) utworzenie lokalnej bazy wolontariuszy uwzględniając m.in. dysponowanie czasem, rodzajami kompetencji i gotowością do współtworzenia systemu wzajemnego wsparcia. 7. W ramach szkolenia dla rodzin zastępczych zadaniem wykonawcy będzie: a) poruszanie następujących tematów: zapobieganie wypaleniu zawodowemu, kształtowanie relacji emocjonalnych z niemowlętami w pogotowiach rodzinnych, kształtowanie więzi małżeńskich i rodzinnych w formach zawodowych, kontakty z rodzinami biologicznymi dzieci umieszczonych w pogotowiu, przygotowanie podopiecznych do przejęcia przez rodzinę docelową. 3. Wymagania dotyczące kadry: Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia: a) jednego psychologa z uprawnieniami posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa psychologicznego, indywidualnego i zajęć grupowych; b) jednego pedagoga z uprawnieniami posiadającym minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu poradnictwa pedagogicznego w ramach rodzin zastępczych; c) dwóch instruktorów (w tym minimum jednego rodzica zastępczego) z uprawnieniami instruktora programu uwzględniającego zakres programu szkoleniowego określonego w rozporządzeniu w sprawie rodzin zastępczych, zatwierdzonego decyzją Ministra Pracy i Polityki Społecznej; d) jednego prawnika posiadającego doświadczenie z zakresu problematyki prawnej dotyczącej rodzin zastępczych. 4. Wymagania dotyczące budynków, w których realizowany będzie przedmiot zamówienia: 1. W przypadku pięciodniowego wyjazdu wakacyjnego miejscem zakwaterowania ma być motel lub gospodarstwo agroturystyczne lub ośrodek położony w odległości 150 km od siedziby Zamawiającego, dysponujący pokojami 2-3 osobowymi (każdy z łazienką), salą warsztatową wyposażoną w sprzęt multimedialny i jadalnią. 2. Jednodniowe spotkania zajęciowe Wykonawca przeprowadzi w miejscowościach położonych na terenie powiatu strzelecko - drezdeneckiego. 2. Wykonawca podczas trwania zajęć zapewni prawidłowe warunki pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. 5. Wymagania minimalne dotyczące wyżywienia uczestników: 1. W przypadku 5-dniowego wyjazdu wakacyjnego Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie - min. 3 posiłki dziennie, w tym dwudaniowy obiad oraz napoje. Bez ograniczeń ma być zapewniony dostęp do kawy i herbaty. 2. W przypadku jednodniowych spotkań Wykonawca zapewni bufet kawowy oraz obiad. 6. Transport uczestników kursu: Wykonawca zobowiązuje się do przewozu Uczestników Projektu i ich otoczenia na wszystkie wymienione w przedmiocie zamówienia miejsca, gdzie będzie realizowany przedmiot zamówienia. Koszty wynikające z realizacji powyższego zadania obciążają Wykonawcę. 7. Wymagania dotyczące ubezpieczenia: Wszyscy Uczestnicy Projektu muszą być objęci ubezpieczeniem grupowym NNW dostosowanym do specyfiki zaproponowanego przez Wykonawcę sposobu i miejsca realizacji zamówienia. 8. Pozostałe zobowiązania i postanowienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do uczestników poprzez umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach dotyczących projektu systemowego, w tym materiałach informacyjnych dotyczących usługi oraz informowania uczestników o współfinansowaniu projektu systemowego ze środków Unii Europejskiej ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Należy to zrobić stosując odpowiednie logotypy lub informację: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamawiający udostępni Wykonawcy wzory obowiązujących logotypów, a Wykonawca we własnym zakresie zapewni wydruk w/w oznaczeń. 2) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć stanowiącej dziennik zajęć zawierający listę obecności, wymiar godzin pracy i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie zajęć. 3) Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu systemowego do dnia 31.12.2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność, bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z realizacją niniejszej umowy. W przypadku zmiany adresu archiwizacji dokumentów, zawieszenia lub zaprzestania przez Wykonawcę działalności przed terminem 31.12.2020 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o tym na piśmie. Wykonawca zobligowany jest przekazać oryginały dokumentacji z zajęć Zamawiającemu. 4) Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania w formie telefonicznej oraz jednocześnie pisemnej Zamawiającego o problemach w realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 5)Wykonawca zobligowany jest do zarejestrowania się w internetowej bazie ofert szkoleniowych www.inwestycjawkadry.pl i aktualizacji informacji o każdym etapie organizowanych zajęć w ramach Projektu systemowego nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonym przez Instytucję Pośredniczącą 6) Wykonawca zobowiązany jest do poddania się kontroli dokonywanej przez Zamawiającego oraz inne uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. Kontrola może zostać przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy, jak i w miejscu realizacji usługi będącej przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia kontrolującym prawo wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją Projektu systemowego, przez cały okres ich przechowywania. 8) Udzielanie na pisemne wezwanie Zamawiającego wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia. 9) Zamawiający ma prawo do przeprowadzania czynności monitorujących podczas trwania usługi, w szczególności do przeprowadzania ankiet, rozmów, konsultacji z uczestnikami, trenerami. 10) Na podstawie art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.), Zamawiający zleca Wykonawcy przetwarzanie danych osobowych w zakresie określonym przez Zamawiającego. 11) Ze strony Wykonawcy do przetwarzania danych dopuszczone mogą być jedynie osoby które uzyskały imienne upoważnienie zgodnie z art. 37 ustawy o ochronie danych osobowych, po podpisaniu oświadczenia o zachowaniu w tajemnicy danych osobowych, do których osoby te uzyskają dostęp w związku z wykonywaniem umowy. Imienne upoważnienia, o których mowa powyżej wydane będą przez Wykonawcę. 12) Wykonawca wyraża zgodę na upublicznienie swoich danych teleadresowych przez Zamawiającego oraz inne uprawnione do tego podmioty. 13) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania aktualnych wytycznych w zakresie zasad przygotowania, realizacji rozliczania projektów systemowych powiatowych centrów pomocy rodzinie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Nasz Dom, Lutol Mokry 48, 66-320 Trzciel, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 107869,32

  • Oferta z najniższą ceną: 107869,32 / Oferta z najwyższą ceną: 107869,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.