eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sośnicowice › Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem oraz świadczenie usługi dostępu do internetu, w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Sośnicowice.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Sośnicowice: Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem oraz świadczenie usługi dostępu do internetu, w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Sośnicowice.
Numer ogłoszenia: 118962 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76204 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sośnicowice, Rynek 19, 44-153 Sośnicowice, woj. śląskie, tel. 032 2387191 w. 330, faks 032 2387550.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek i sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i ubezpieczeniem oraz świadczenie usługi dostępu do internetu, w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Sośnicowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja a. zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk b. zestawów komputerowych dla jednostki podległej - Biblioteki - 10 sztuk c. laptopa dla jednostki podległej - Biblioteki 1 sztuka d. ultrabooka dla koordynatora projektu - 1 sztuka e. drukarek laserowych, monochromatycznych, sieciowych dla jednostki podległej -Biblioteki - 4 sztuki f. drukarek laserowych, kolorowych, sieciowych dla jednostki podległej -Biblioteki - 2 sztuki g. drukarek atramentowych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk h. systemów operacyjnych dla gospodarstw domowych - 15 sztuk i. systemów operacyjnych dla jednostki podległej -Biblioteki - 11 sztuk j. systemu operacyjnego dla koordynatora projektu - 1 sztuka k. programu antywirusowego dla gospodarstw domowych - 15 sztuk l. programu antywirusowego dla jednostki podległej -Biblioteki- - 11 sztuk m. programu antywirusowego dla koordynatora projektu - 1 sztuka n. projektora multimedialnego dla jednostki podległej -Biblioteki - 1 sztuka o. laptopów dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuk p. systemów operacyjnych dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuk q. pakietów biurowych dla Szkoły Podstawowej - 26 sztuki r. drukarki laserowej, kolorowej, sieciowej dla Szkoły Podstawowej - 1 sztuka s. projektora multimedialnego dla Szkoły Podstawowej - 1 sztuka 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego do 31.12.2015r 3. Świadczenie usługi dostępu do internetu dla 15 gospodarstw domowych i jednostki podległej zamawiającemu -Biblioteki- do 31.12.2015r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 72.40.00.00 - Usługi internetowe 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INFOMEX, ul.Wesoła 19b, 34-300 Żywiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227775,81

  • Oferta z najniższą ceną: 227775,81 / Oferta z najwyższą ceną: 318307,74

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.